Elohtibbar
Badass junkie
Andrew zei:Keyboards in metal </3
Bij dit nummer hóórt het! Ben er normaal ook geen fan van, maar zo'n toetsenist als van DT mag het wel.
Andrew zei:Keyboards in metal </3
Oom Klaas zei:
Rabbithole zei:Oom Klaas zei:
Harvest is ZO ongelooflijk mooi!!!!!
Pledge yourself to me
Never leave me be
Halo of death all I see is departure
Mourner's lament but it's me who's the marthyr
Even uit het blote bolletje, hoop dat het klopt :P
Rabbithole zei:Zucht, Opeth is zo geniaal.Zelfs als je niet van keiharde metal en grunten houdt, iedereen moet toch gewoon erkennen dat die muziek briljant veelzijdig is. Die akkoordencombinaties, dat melancholieke en enigmatische maar tegelijkertijd energieke uitbundigheid, ik luister al sinds 2003 naar ze, maar ik kan er nog steeds niet over uit hoe geweldig ik ze vind. Tegenwoordig luister ik meer rustige muziek, maar Opeth blijft, Opeth is for life!! :P
Die sfeer in de muziek, het roept beelden op van mistige meren en lang vervlogen tijden van magie en duisternis...
Ok, genoeg poëtisch gelul. Ze heerschen gewoon!![]()
W.F.L. zei:Opeth is stiekem wel 'n beetje een vrouwenband. Echt zoveel meisjes gezien die er fan van waren. :P No offence though, ze zijn okay.
![]()
![]()
Oom Klaas zei:@andrew:
Geniaal!, is je pa ook zo'n held als akerfeldt?
Rabbithole zei:keiharde metal en grunten houdt Die sfeer in de muziek, het roept beelden op van mistige meren en lang vervlogen tijden van magie en duisternis...
W.F.L. zei:Ik heb Opeth live gezien in 2006.. Haha Nja het is nu eenmaal zo dat ik veel vrouwen zie die wel van Opeth houden maar bijvoorbeeld niet van andere DM.. Maar wel van Anathema, ook een immer heersende band (...) overigens.
Rabbithole zei:keiharde metal en grunten houdt Die sfeer in de muziek, het roept beelden op van mistige meren en lang vervlogen tijden van magie en duisternis...
Damn, het is echt lang geleden dat ik dit beluisterd heb. Maar jawel, het bezit nog steeds sfeer!

Om te gieren deze:Rabbithole zei:Ja dat doet het wel!![]()
OT: Metallica - One
...om maar eens wat uit de oude doos te blijven luisteren. :P
Deze van clapton is ook heel slecht.Rabbithole zei:Hahaha, ik zit echt hardop te lachen hier.Net een slechte coverband die geen maat kan houden ofzo, meesterlijk!
![]()