Drientje zei:Jan Akkerman vind ik een erg ondergewaardeerde artiest.Rabbithole zei:Jan Akkerman heb ik nog eens live gezien.Erg indrukwekkend.
Oom Klaas zei:Drientje zei:Jan Akkerman vind ik een erg ondergewaardeerde artiest.Rabbithole zei:Jan Akkerman heb ik nog eens live gezien.Erg indrukwekkend.
Zeker waar, zijn werken zijn echt geniaal.
alcoholist zei:Oom Klaas zei:Drientje zei:Jan Akkerman vind ik een erg ondergewaardeerde artiest.
Zeker waar, zijn werken zijn echt geniaal.
daar heeft mn pa het wel eens over, hoe oud zijn julie??
kloptRabbithole zei:Op DF zitten niet echt veel mainstream mensen, mainstream mensen gebruiken vaak ook geen drugs.Ik luister naar alles, van klassieke muziek tot vooroorlogse jazz, van metal tot dubstep, van techno tot folk.
![]()
ik luister zelf ook bijna niet naar de muziek van nu hoor, alleen wel eens naar radio Decibel, heb al lang ondekt dat de muziek van vroeger veel origineler isRabbithole zei:Thanks!![]()
Shame on you. Decibelalcoholist zei:ik luister zelf ook bijna niet naar de muziek van nu hoor, alleen wel eens naar radio Decibel, heb al lang ondekt dat de muziek van vroeger veel origineler isRabbithole zei:Thanks!![]()
Wat vind iedereen toch zo fijn aan shpongle? Ik vind het erg saaie muziek. Net als die pamfluit melodietjessjaak herremans zei:gelijk weer zin in shpongle![]()

sjaak herremans zei:[youtube]bQyR-FXJCLk[/youtube]
word gewoon helemaal happy als ik dit hoor![]()
Rabbithole zei:sjaak herremans zei:[youtube]bQyR-FXJCLk[/youtube]
Dit vind ik wel erg vet. Wel als achtergrond- of tripmuziek overigens, om los te gaan vind ik het te mellow. Maar ligt erg prettig in het gehoor.![]()
Rabbithole zei:Op DF zitten niet echt veel mainstream mensen, mainstream mensen gebruiken vaak ook geen drugs.Ik luister naar alles, van klassieke muziek tot vooroorlogse jazz, van metal tot dubstep, van techno tot folk.
![]()
Hoe meer fans hoe beter, kijk maar naar The Beatles. Die ene gast (weet ik veel hoe hij heet maar hij si van shpongle) draaide op earthdance en iedereen van lyrisch en vond het te gek (waarschijnlijk meer omdat hij het was) maar jee, als ik wil feesten wil ik toch echt een bass voelen. Muziek moet je voelen, niet een beetje op crappy half zachte trance dansen.Rabbithole zei:sjaak herremans zei:[youtube]bQyR-FXJCLk[/youtube]
Dit vind ik wel erg vet. Wel als achtergrond- of tripmuziek overigens, om los te gaan vind ik het te mellow. Maar ligt erg prettig in het gehoor.![]()
Drientje zei:Shame on you. Decibelalcoholist zei:ik luister zelf ook bijna niet naar de muziek van nu hoor, alleen wel eens naar radio Decibel, heb al lang ondekt dat de muziek van vroeger veel origineler isRabbithole zei:Thanks!![]()
![]()
Mozart, Phillip Glass (ga ik misschien heen dit jaar in Eindhoven met DrippTone, Rabbithole, wil je mee?) en Beethoven staan hoog in mijn luisterlijst.
Oh, concert van Glass kost iets van 59.- exclusief service kosten en een passepartout van allebei de dagen kost 78 euro incluisief pauze drankje en buffet geloof ik. Pin me er niet vast. 15 en 16 mei 2010.
W.F.L. zei:Rabbithole zei:Op DF zitten niet echt veel mainstream mensen, mainstream mensen gebruiken vaak ook geen drugs.Ik luister naar alles, van klassieke muziek tot vooroorlogse jazz, van metal tot dubstep, van techno tot folk.
![]()
Ik luister mainstream rock.Hoe meer fans hoe beter, kijk maar naar The Beatles.
![]()
Rabbithole zei:W.F.L. zei:Rabbithole zei:Op DF zitten niet echt veel mainstream mensen, mainstream mensen gebruiken vaak ook geen drugs.Ik luister naar alles, van klassieke muziek tot vooroorlogse jazz, van metal tot dubstep, van techno tot folk.
![]()
Ik luister mainstream rock.Hoe meer fans hoe beter, kijk maar naar The Beatles.
![]()
Ik toch ook, jwt.
@ Doortje: als ik op een feest sta moet ik ook een harde bass hebben, dan is dit verreweg te zacht voor me. Iedereen moet dan als een gek staan springen, ik heb een hekel aan feesten waar iedereen met hun ogen dicht een beetje slap heen en weer staan te zwaaien.
Oom Klaas zei:Ik zou weleens bij zo'n feestje als rabbithole omschrijft willen zijn, maar ik kom ze dan weer niet tegen (waar dan ook nog echt instrumentaal goede muziek word gemaakt/gedraaid).

Als ik google op spirtuele progressieve ambient kom ik uit op Achillea die een project project Ragnarok heeft genoemd. Is it just me or is that weird?Rabbithole zei:Gooo Oom Klaas!![]()
Volgens mij heb je je roeping gevonden Klaas, zelf muziek gaan maken.Oom Klaas zei:Richting dat sphongle gebeuren maar dan technisch wat beter, 'k vind dit zo simpel klinken.
Dead can dance maar dan iets meer chillout, 'k zou bij god niet weten hoe ik dat moet noemen![]()