Wat luister je nu?

alcoholist

Wijs gebruiker
hahahahaha nee maar omdat mijn pa best oud al is,plus omdat mensen van onze leeftijd vaak meer naar de muziek van tegenwoordig luisteren

Elohtibbar

Badass junkie
Op DF zitten niet echt veel mainstream mensen, mainstream mensen gebruiken vaak ook geen drugs. :wink: Ik luister naar alles, van klassieke muziek tot vooroorlogse jazz, van metal tot dubstep, van techno tot folk. :)

alcoholist

Wijs gebruiker
Rabbithole zei:
Op DF zitten niet echt veel mainstream mensen, mainstream mensen gebruiken vaak ook geen drugs. :wink: Ik luister naar alles, van klassieke muziek tot vooroorlogse jazz, van metal tot dubstep, van techno tot folk. :)
klopt

good taste :grin:

Drientje

DF-koning
alcoholist zei:
Rabbithole zei:
ik luister zelf ook bijna niet naar de muziek van nu hoor, alleen wel eens naar radio Decibel, heb al lang ondekt dat de muziek van vroeger veel origineler is
Shame on you. Decibel :kots:

Mozart, Phillip Glass (ga ik misschien heen dit jaar in Eindhoven met DrippTone, Rabbithole, wil je mee?) en Beethoven staan hoog in mijn luisterlijst.

Oh, concert van Glass kost iets van 59.- exclusief service kosten en een passepartout van allebei de dagen kost 78 euro incluisief pauze drankje en buffet geloof ik. Pin me er niet vast. 15 en 16 mei 2010.

Nathaniel

Wijs gebruiker

:hearteyes:

Elohtibbar

Badass junkie
sjaak herremans zei:
[youtube]bQyR-FXJCLk[/youtube]

word gewoon helemaal happy als ik dit hoor :)

Dit vind ik wel erg vet. Wel als achtergrond- of tripmuziek overigens, om los te gaan vind ik het te mellow. Maar ligt erg prettig in het gehoor. :)

sjaak herremans

Bewuste gebruiker
Rabbithole zei:
sjaak herremans zei:

Dit vind ik wel erg vet. Wel als achtergrond- of tripmuziek overigens, om los te gaan vind ik het te mellow. Maar ligt erg prettig in het gehoor. :)

Jah heb het ook liever als chill/trip muziek bij het losgaan mag het van mij ook wel wat meer beuken :wink:

W.F.L.

Badass junkie
Rabbithole zei:

Ik luister mainstream rock. :rock: Hoe meer fans hoe beter, kijk maar naar The Beatles. :grin:

Drientje

DF-koning
Rabbithole zei:
sjaak herremans zei:

Die ene gast (weet ik veel hoe hij heet maar hij si van shpongle) draaide op earthdance en iedereen van lyrisch en vond het te gek (waarschijnlijk meer omdat hij het was) maar jee, als ik wil feesten wil ik toch echt een bass voelen. Muziek moet je voelen, niet een beetje op crappy half zachte trance dansen.

Sorry, maar ik kan het niet waarderen.

alcoholist

Wijs gebruiker
Drientje zei:
alcoholist zei:
Rabbithole zei:
ik luister zelf ook bijna niet naar de muziek van nu hoor, alleen wel eens naar radio Decibel, heb al lang ondekt dat de muziek van vroeger veel origineler is
Shame on you. Decibel :kots:

Mozart, Phillip Glass (ga ik misschien heen dit jaar in Eindhoven met DrippTone, Rabbithole, wil je mee?) en Beethoven staan hoog in mijn luisterlijst.

Oh, concert van Glass kost iets van 59.- exclusief service kosten en een passepartout van allebei de dagen kost 78 euro incluisief pauze drankje en buffet geloof ik. Pin me er niet vast. 15 en 16 mei 2010.

hahahaha ,soms draaien ze wel eens wat leuks,ben van alle markten thuis :flushed:

over dat concert, klinkt echt heel erg leuk,heel chique, ga je der beide dagen naar toe?

Elohtibbar

Badass junkie
W.F.L. zei:
Rabbithole zei:

Ik luister mainstream rock. :rock: Hoe meer fans hoe beter, kijk maar naar The Beatles. :grin:

Ik toch ook, jwt. :grin:

@ Doortje: als ik op een feest sta moet ik ook een harde bass hebben, dan is dit verreweg te zacht voor me. Iedereen moet dan als een gek staan springen, ik heb een hekel aan feesten waar iedereen met hun ogen dicht een beetje slap heen en weer staan te zwaaien.

sjaak herremans

Bewuste gebruiker
Rabbithole zei:
W.F.L. zei:
Rabbithole zei:

Ik toch ook, jwt. :grin:

@ Doortje: als ik op een feest sta moet ik ook een harde bass hebben, dan is dit verreweg te zacht voor me. Iedereen moet dan als een gek staan springen, ik heb een hekel aan feesten waar iedereen met hun ogen dicht een beetje slap heen en weer staan te zwaaien.

Helemaal mee eens die bass moet in je borstkas kunnen voelen :) Als ik mn hand op mn hart leg wil ik niet zeker weten of ik de bass voel beuken of mn hartslag :grin:

Er is toch niets mis om ff met je ogen dicht te staan spacen hoor, heerlijk :hearteyes:

Oom Klaas

Badass junkie
Ik zou weleens bij zo'n feestje als rabbithole omschrijft willen zijn, maar ik kom ze dan weer niet tegen (waar dan ook nog echt instrumentaal goede muziek word gemaakt/gedraaid).

Elohtibbar

Badass junkie
Oom Klaas zei:
Ik zou weleens bij zo'n feestje als rabbithole omschrijft willen zijn, maar ik kom ze dan weer niet tegen (waar dan ook nog echt instrumentaal goede muziek word gemaakt/gedraaid).

Aan wat voor muziekgenre zat je te denken dan?

Oom Klaas

Badass junkie
Richting dat sphongle gebeuren maar dan technisch wat beter, 'k vind dit zo simpel klinken.
Dead can dance maar dan iets meer chillout, 'k zou bij god niet weten hoe ik dat moet noemen :confused:

Elohtibbar

Badass junkie
Ik begrijp wel wat je bedoelt. Beetje spirituele progressive/ambient ofzo. Dat lijkt mij ook wel wat, laat het me weten als je het hebt gevonden. :P

Drientje

DF-koning
Rabbithole zei:
Gooo Oom Klaas! :rock:
Als ik google op spirtuele progressieve ambient kom ik uit op Achillea die een project project Ragnarok heeft genoemd. Is it just me or is that weird?

Verder struinen levert de naam Iona op maar dat is weer gristelijke meuk, wel Keltisch,
De naam Nataray zegt mij helemaal niets maar dat klinkt zo

Als je toch richting die hoek iets zoekt denk ik dat je bij hem wel goed zit. Daar zou ik me wel mee kunnen vermaken. Schijnt een goede psy dj te zijn maar ik ken hem niet.

Verder kun je je dan ook wel vermaken met een progressief goa feestje, in Leiden hebben ze in het LVC vaak Cosmic Combination feestjes waar dan op zolder goede progressive gedraaid wordt.

Drientje

DF-koning
Oom Klaas zei:
Richting dat sphongle gebeuren maar dan technisch wat beter, 'k vind dit zo simpel klinken.
Dead can dance maar dan iets meer chillout, 'k zou bij god niet weten hoe ik dat moet noemen :confused:
Volgens mij heb je je roeping gevonden Klaas, zelf muziek gaan maken.

Elohtibbar

Badass junkie
Oom Klaas, misschien vind je Apparat ook wel wat:

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/4AhpoqTkuwY&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/4AhpoqTkuwY&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/t_OrcD5RXvc&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/t_OrcD5RXvc&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/ZZMD05rwbLA&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/ZZMD05rwbLA&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

Bovenaan