Wat luister je nu?

Dopezilla

Badass junkie
Na gisteren wel weer zin in wat frenchcore gekregen. Zijn mooie setjes gedraaid. :grin:

En acid, maar daar moet ik mij nog eens echt serieus in gaan verdiepen, want ik ken tot nu toe enkel Acid Tribe Recordz, en dat begint ook een beetje te vervelen omdat ik dat veel te vaak draai. :P

Elohtibbar

Badass junkie
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/9gxOwNxjKcw&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/9gxOwNxjKcw&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

Dat is eindelijk eens andere hardstyle. Mét acid bliepjes. :)

Dopezilla

Badass junkie
Het klinkt inderdaad wel lekker. Toch ga ik dan liever voor wat échte acid hardcore. Die synth deuntjes erdoorheen zijn wel episch, maar toch ook weer niet helemaal mijn ding.

Elohtibbar

Badass junkie
Dopezilla zei:
Het klinkt inderdaad wel lekker. Toch ga ik dan liever voor wat échte acid hardcore. Die synth deuntjes erdoorheen zijn wel episch, maar toch ook weer niet helemaal mijn ding.

Kan ik me voorstellen hoor, acid hardcore klinkt ook echt fijn. Maar vind het wel vet dat Thera iets nieuws probeert, ik vind het best een geslaagd experiment. :)

Jammer dat ik in een heleboel genres van elektronische muziek niet thuis ben, geen flauw idee wat ik allemaal zou moeten downloaden en luisteren. :confused: Dan blijft het meestal toch beperkt tot iets wat op DF wordt gepost of wat iemand me een keer heeft laten horen.

Dat heb ik met progressive, techno, dubstep, drum & bass, acid (hardcore).. :(

Dopezilla

Badass junkie
Precies, daar zit ik ook een beetje mee.

En als ik dan wat namen bij elkaar scharrel met last.fm is het vaak nog een hele opgave om er ook daadwerkelijk muziek van te vinden. :P

Lauu

Badass junkie
Rabbithole zei:
Jammer dat ik in een heleboel genres van elektronische muziek niet thuis ben, geen flauw idee wat ik allemaal zou moeten downloaden en luisteren. :confused: Dan blijft het meestal toch beperkt tot iets wat op DF wordt gepost of wat iemand me een keer heeft laten horen.

Dan moet je toch is vaker op MSN komen konijn, met Dubstep, acid(early)hardcore & early hardstyle met acid geluidjes kan ik je zoiezo wel helpen

deze, early hc met acid:

[youtube]k-X6SzQhv6U[/youtube]

Elohtibbar

Badass junkie
Dopezilla zei:
Precies, daar zit ik ook een beetje mee.

En als ik dan wat namen bij elkaar scharrel met last.fm is het vaak nog een hele opgave om er ook daadwerkelijk muziek van te vinden. :P

Inderdaad!! Zullen we een clubje voor lotgenoten oprichten? :P Misschien moet ik toch maar eens met jullie mee naar een feest. :grin:

Lauu zei:
Rabbithole zei:

Dan moet je toch is vaker op MSN komen konijn, met Dubstep, acid(early)hardcore & early hardstyle met acid geluidjes kan ik je zoiezo wel helpen

deze, early hc met acid:

Thanks voor het aanbod! :) Dat zou ik graag aannemen, we moeten zeker snel even op msn wat muziek uitwisselen. Ik sta vaak op offline weergeven omdat ik iets voor school 'probeer' te doen, zoals nu ook. :P Maar komt goed, I promise. En dat early nummer is echt heerlijk. :hearteyes:

Lauu

Badass junkie
Rabbithole zei:
Thanks voor het aanbod! :) Dat zou ik graag aannemen, we moeten zeker snel even op msn wat muziek uitwisselen. Ik sta vaak op offline weergeven omdat ik iets voor school 'probeer' te doen, zoals nu ook. :P Maar komt goed, I promise. En dat early nummer is echt heerlijk. :hearteyes:

Je kan wel op DF maar niet op msn omdat je wat voor school probeert te doen? je hebt niks op? want het klinkt scheef :tearsofjoy:

Dopezilla

Badass junkie
[youtube]DUP1-nZLEmA[/youtube]

Nog altijd aan de frenchcore. :grin:

Rabbithole zei:
Inderdaad!! Zullen we een clubje voor lotgenoten oprichten? :P Misschien moet ik toch maar eens met jullie mee naar een feest. :grin:
Awel, staat het idee nog van 6 maart te Delft? Tekno in 'n groot pand. :grin:

De lotgenoten club kunnen we daar gelijk officiëel oprichten. :P

ragnarok

Wijs gebruiker
Lauu zei:
Rabbithole zei:

deze, early hc met acid:

Cenobite records :hearteyes:

Elohtibbar

Badass junkie
Lauu zei:
Rabbithole zei:

Je kan wel op DF maar niet op msn omdat je wat voor school probeert te doen? je hebt niks op? want het klinkt scheef :tearsofjoy:

Ik ga expres niet op msn want dan krijg ik allemaal gesprekken met mensen en dan kan ik me niet concentreren. :P Maar als ik voor m'n studie bezig ben zit ik wel vaak op internet (om wat op te zoeken ofzo) en dan kan ik het niet laten om op DF te zitten. :flushed: Is ook heel slecht van me, ik kan mezelf niet beheersen, maar DF is echt een hele geschikte afleiding om even niet aan school te zitten.. :(

Elohtibbar

Badass junkie
Dopezilla zei:

Rabbithole zei:

Lijkt me wel erg gezellig, moet ik alleen wel met iemand van jullie mee want ik ben echt een n00b op dat soort feesten. :grin: Hoop dat ik dat in m'n eentje en nuchter aandurf, lopen daar niet allemaal hele enge mensen rond? :P

Dopezilla

Badass junkie
Ja, ze zijn heel eng, en ze jagen op blonde jongedames!

Maar ja, wat eigen gezelschap is altijd wel fijn om mee te brengen. Maar van DF komen W.F.L., Pascal828 en ik sowieso, en aangezien ik het adres van Berbatov heb gekregen denk ik dat hij ook wel van de partij zal zijn. :grin:

En Lauu, dat early hardcore nummer is echt fucking vet! :grin:

ragnarok

Wijs gebruiker
Rabbithole zei:
Dopezilla zei:

Lijkt me wel erg gezellig, moet ik alleen wel met iemand van jullie mee want ik ben echt een n00b op dat soort feesten. :grin: Hoop dat ik dat in m'n eentje en nuchter aandurf, lopen daar niet allemaal hele enge mensen rond? :P

Dan kan ik dus niet mee, heb een verjaardag :(

Sadpanda

Bewuste gebruiker

John Frusciante :hearteyes:

Elohtibbar

Badass junkie
Dopezilla zei:
Ja, ze zijn heel eng, en ze jagen op blonde jongedames!

Maar ja, wat eigen gezelschap is altijd wel fijn om mee te brengen. Maar van DF komen W.F.L., Pascal828 en ik sowieso, en aangezien ik het adres van Berbatov heb gekregen denk ik dat hij ook wel van de partij zal zijn. :grin:

En Lauu, dat early hardcore nummer is echt fucking vet! :grin:

Ik vind het een beetje kut dat ragnarok niet mee kan. :( Hij wil ook heel graag een keer, en ik zie het niet echt zitten om daar alleen naartoe te gaan aangezien ik bijna niemand ken en helemaal niet bekend ben met die scene.. Ik zie mezelf al helemaal verdwaald in Delft staan, niet wetende waar jullie zijn en omringd door vage mensen terwijl ikzelf helemaal nuchter ben.. :P Maar binnenkort komen we wel samen naar zo'n feest! :) Dus hou me maar even op de hoogte van jullie feestagenda!

OT:
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/ZOUHHLa8LYo&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/ZOUHHLa8LYo&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

Lauu

Badass junkie
Rabbithole zei:
Ik vind het een beetje kut dat ragnarok niet mee kan. :( Hij wil ook heel graag een keer, en ik zie het niet echt zitten om daar alleen naartoe te gaan aangezien ik bijna niemand ken en helemaal niet bekend ben met die scene.. Ik zie mezelf al helemaal verdwaald in Delft staan, niet wetende waar jullie zijn en omringd door vage mensen terwijl ikzelf helemaal nuchter ben.. :P Maar binnenkort komen we wel samen naar zo'n feest! :) Dus hou me maar even op de hoogte van jullie feestagenda!

En ik ga ook al niet :P

blu

Bewuste gebruiker
Vanavond hou ik het lekker bij onze Jimi.

She's just a night bird flying through the night...

iSmokex

Bewuste gebruiker
Process - The Yard van het album Rare Grooves Vol 1.
Wel jammer, niks van dat album op youtube te vinden en ook bets lastig te downloaden, terwijl het echt een supervette Drum and Bass Cd is :P

iSmokex

Bewuste gebruiker
Tell everyone in the world, that I'm you.. Take this promise with youuuu :rockband:

Oh, gaat ie net over naar een nieuw nummer
System of a Down - Sad Statue

Bovenaan