Rabbithole zei:
verneukeratief zei:[youtube]UBgPmw3JCN4&feature=related[/youtube]
Einstein zei:

verneukeratief zei:Rabbithole zei:
Wat een zaadnummer. En dat zeg ik niet snel hoewel het altijd handig blijft om een naam voor je eerste dochter paraat te hebben;
Thanks man, even super chill voor ik ga slapen.Dr Gonzo zei:[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/1lvc1t9AD5I&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/1lvc1t9AD5I&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
van de soundtrack van SPUN.![]()
![]()
verneukeratief zei:Het was nu niet oprecht bedoeld. Maar wee de gebeente als je op 15 maart 2011 een zoon baart.
Rabbithole zei:verneukeratief zei:Het was nu niet oprecht bedoeld. Maar wee de gebeente als je op 15 maart 2011 een zoon baart.
Ahh, wees maar niet bang hoor, ook als het een meisje wordt zal ze geen Iris gaan heten.
OT:
![]()
verneukeratief zei:Dus er komt geen df baby? baby!
Rabbithole zei:verneukeratief zei:Dus er komt geen df baby? baby!
Ik weet niet of die er überhaupt wel komt, maar sowieso voorlopig nog niet nee! Maar er is toch al een DF-baby? De baby van Marla en Tyler!
verneukeratief zei:Rabbithole zei:verneukeratief zei:Dus er komt geen df baby? baby!
Ik weet niet of die er überhaupt wel komt, maar sowieso voorlopig nog niet nee! Maar er is toch al een DF-baby? De baby van Marla en Tyler!
Was Tyler wel lid voordat hij Marla S. leerde kennen ? Ik bedoel eigenlijk een liefdesbaby van 2 personen die elkaar op df hebben leren kennen. Maarja wat is de definitie van 2 mensen die elkaar op df hebben leren kennen?
verneukeratief zei:Ik bedoel eigenlijk een liefdesbaby van 2 personen die elkaar op df hebben leren kennen.

Maar wat een ontzettend gay foto. :/Rabbithole zei:![]()
Wow, echt muziek om bij in trance te raken. Dit ga ik tijdens het trippen luisteren.