Wat luister je nu?

Elektronik_dynamite

Badass junkie
Lana zei:
Dat kan natuurlijk. heb dat gevoel ook weleens . :)
Ik sta het liefst als ik mag kiezen een beetje in het donker te spacen en verder zal het me allemaal een worst zijn. De muziek en mensen moeten wel naar mijn smaak zijn. Maar dan nog in het donker. Hou van een vaag sfeertje.
Ik blijf effe in de Rammstein-sferen nu.

buck dich.
hehe in het donker is wel fijn ja, maar onder de stroboscoop staan met paddo's of X op is ook fijn zolang het maar niet teveel word :P
ik ben ook ff overgeslagen op andere muziek :P
the cure - from the edge of the deep green sea

Lana

Wijs gebruiker
Zo ´k ga pitten.
´k Kan wel uren nog zitten zuipen en muziekjes luisteren. En met jou gezellig woorden wisselen. :smoke:
Maar dan komt er morgen weer geen zak van terecht. :P

Moet je trouwens eens buiten gaan staan. Ruikt lekker joh. Die regen zo in dat gras.

Elektronik_dynamite

Badass junkie
Lana zei:
Zo ´k ga pitten.
´k Kan wel uren nog zitten zuipen en muziekjes luisteren. En met jou gezellig woorden wisselen. :smoke:

Moet je trouwens eens buiten gaan staan. Ruikt lekker joh. Die regen zo in dat gras.
hehe weltrusten alvast :P
pff gelukkig ben ik morgen vrij :)
het heeft hier niet geregend, opzich wel jammer want ik weet wat je bedoelt met die geur :grin:
dat is echt heerlijk

Lana

Wijs gebruiker
Alleen als het bij jou ook regent he, en als je gras hebt, anders is het een beetje raar als je buiten gaat staan en je gaat de regen in het gras ruiken, maar je hebt geen regen en geen gras.. Dat zou ook wat zijn.

Bye bye. :wave:

Lana

Wijs gebruiker
Elektronik_dynamite zei:
Lana zei:
Zo ´k ga pitten.

hehe weltrusten alvast :P
pff gelukkig ben ik morgen vrij :)
het heeft hier niet geregend, opzich wel jammer want ik weet wat je bedoelt met die geur :grin:
dat is echt heerlijk

Zonde voor jou.
Maar fijne dag morgen. :)

Elektronik_dynamite

Badass junkie
Lana zei:
Alleen als het bij jou ook regent he, en als je gras hebt, anders is het een beetje raar als je buiten gaat staan en je gaat de regen in het gras ruiken, maar je hebt geen regen en geen gras.. Dat zou ook wat zijn.

Bye bye. :wave:
verwarrend :P
maar gelukkig heb ik wel gras :P
gister heeft het hier wel geregend.
mahja.
weltrusten :wave:

A

Anonymous

Gast
Neophyte - Number one fan

Kreeg net ruzie met de buren, ik draai te harde muziek.
Ik heb het iets zachter gezet. :P

Lana

Wijs gebruiker
Rammstein/Ich will
Ben helemaal in de Rammstein-mood de laatste dagen.

BobG: Geef de buren van jetje. :grin:

A

Anonymous

Gast
Partysquad Yes-R Ali B - Rampeneren (het eerste nummer dat ik goed vind waar die mokro's in zitte)

A

Anonymous

Gast
Lana? Is DF je nieuwe afleiding? Sinds ik gestopt ben met blowen zit ik veel vaker hier achter iig. Mijn 'vrienden' blowen allemaal nog, en eerlijk gezegt, ze zijn saai! Op een paar na uiteraard.

Bovenaan