Wat luister je nu?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Rabbithole zei:
Haha, hypocriete mensen die zelf toegeven dat ze hypocriet zijn <3

Hier nog zo één :grin:
Dat mag je dan tegen elkaar wegstrepen, vind ik.

OT:

Arthur King

Wijs gebruiker
[youtube]<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/C1gfWVomMJQ?fs=1&amp;hl=nl_NL"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/C1gfWVomMJQ?fs=1&amp;hl=nl_NL" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>[/youtube]

Elohtibbar

Badass junkie
Op zich klinkt het wel lekker/relaxed, wat wel erg positief is aangezien ik niet zo van reggae hou. Alleen ik vind het wel vrij irritant dat hij in het Hebreeuws zingt, maar alles heel raar uitspreekt. :P (Ja, ik ken een heel klein beetje Hebreeuws.)

Elohtibbar

Badass junkie
Haha, maar jij kwam ook niet eens halverwege Harry Potter, dus jij bent een rare. :wink:

Je moet er wel een beetje je best voor doen hè, als iets niet in je straatje ligt moet je het soms leren waarderen! Zo doe ik het ook, en er is bijna geen genre waar ik niet naar kan luisteren. :)

cropp

Badass junkie
Rabbithole zei:
Op zich klinkt het wel lekker/relaxed, wat wel erg positief is aangezien ik niet zo van reggae hou. Alleen ik vind het wel vrij irritant dat hij in het Hebreeuws zingt, maar alles heel raar uitspreekt. :P (Ja, ik ken een heel klein beetje Hebreeuws.)
Aight, jou muziek zal ook nooit echt mijn muziek worden, maar dat maakt het allebei interessant, nice dat je er in ieder geval voor open staat...

Elohtibbar

Badass junkie
Ja tuurlijk, qua muziek sta ik echt overal voor open. :) Er zijn maar een paar genres waar ik echt niet naar kan luisteren, zoals speedcore en R&B. Maar in bijna alle genres zijn wel goede nummers te vinden. Ik luister zelf naar pop, shamrock, rock, grunge, verschillende soorten metal, folk, celtic, dubstep, dnb, hardstyle, hardcore, techno, triphop, beperkte hoeveelheid hiphop/nederhop, ambient, progressive, blues, jazz, acid, rave, klassiek en zo kan ik nog wel even doorgaan. :P Muziek kun je echt leren waarderen.

Bovenaan