Wat luister je nu?

Icequeen

Bewuste gebruiker
nu is het lang genoeg stil geweest...

zero 7, volgens mij heb ik daar ook nog een cd van liggen...al lang die naam niet gehoord zeg...

Icequeen

Bewuste gebruiker
a night at the opera - queen

en heb toch die zero 7 niet. hadden die niet jaren geleden een hit? of zit ik weer eens helemaal verkeerd te denken. zingt er een meid bij?

Ellesdee

Badass junkie
pas geleden heeft er een bandje opgetreden in *modknip: naam horecazaak verwijderd ivm privacy*waar ik als vrijwilligster werk en die had ook iets te maken met zero 7... zat een voormalig bandlid in ofzo...

heb alleen geen idee meer hoe dat bandje heette...

Laatst bewerkt door een moderator:

Icequeen

Bewuste gebruiker
tof, ik ga even luisteren zodra ik uitgepuzzel heb waarom ik geen geluid meer op de computer heb!!
ben nu alweer flauw van mijn huidige cd..dus ga ik denk ik nu even motorhead draaien...puur alleen omdat ik vanavond ook een vreselijke motorhead aan het zijn ben (nou dat klopt grammaticaal volgens mij ook van geen kant...)

Icequeen

Bewuste gebruiker
nog steeds buffalo springfield.
maar te gek, kon hele avond niet op de naam van een film komen en nu weet ik het dankzij lijstje van elek..-dyn...easy rider...bedankt!

Icequeen

Bewuste gebruiker
moet ik het dan wel of niet uitleggen? is niet al te ingewikkeld hoor. op nummer vier in je lijstje staat easy rider...en da's toevallig de naam van de film waar ik niet op kon komen...je kent de film?

Icequeen

Bewuste gebruiker
ik ben juist veels te actief...speed en momenteel zoethout thee.
wat moet ik me bij benzodiapines voorstellen? ik vond die poster namelijk laatst vorige week bij mij ouders, die van easy rider.

Elektronik_dynamite

Badass junkie
benzodiapine's zijn medicinale dingen wat een opiaat er in zot (volgens mij)
het word veel gebruikt bij angst stoornissen en slaappblemen maar ook voor psychiatrische instellen die ze als kalmerings middel gebruiken.

maar dat gebruik ik voor slapeloosheid en het word als recreatiet gebruikt door mij naar dat waar het echt vor nodig is :P

Elektronik_dynamite

Badass junkie
xanax jij b.v
rophynol ofzo is er ook nog.
ikzelf gebruik dormicum die is wel fijn in combinatie met wiet
ik verkeerd in een soort van dronken bij
zonder de agressie er van en ik space hem hard

Icequeen

Bewuste gebruiker
ja ik ben een enorme xanax fan! ik heb er nog maar drie, alhoewel ze goed sterk zijn en dus ze meestal breek en dan dus nog twaalf heb. rohypnol ken ik, maar dormicum niet. ik blow zelf eigenljk niet, maar had vorig jaar zo maar een week ofzo dat ik het wel deed en toen combineerde ik zonder opzet valium en een blow. dat was inderdaad een beetje trippy. vond het wel grappig. dronken bui zonder agressie is tof!

Elektronik_dynamite

Badass junkie
ik ben zwaar voor de dormicum ik vind het echt relaxt spull :grin:
heb deze keer 15mg pillen kunnen vergrijkn bj de dokter :grin:
legaal drugs van de dokter :grin: geweldig toch!
heerlijk dat spul.
alleen je kan niet meer goed typen zonder er naar te kijken :P

Icequeen

Bewuste gebruiker
is het moeilijk op recept te krijgen en heb je daar een leuke smoes voor moeten bedenken. xanax is echt super moeilijk te krijgen waar ik woonde en dus was het tussen andere liefhebbers altijd een beetje competitie wie het zou lukken om wel op recept te krijgen. is mij uiteindelijk dus wel gelukt! en weet je wat mijn smoes was?? dat ik er aan verslaafd was en moest afbouwen, ja en het is bekent dat je niet zomaar met xanax mag stoppen en dus moest die dokter het wel voorschrijven..vond het toen erg ingenieus van mezelf bedacht!

Elektronik_dynamite

Badass junkie
dat doe ik nu ok al 2 3 maand bij mijn dokter
mocht er maar 30 hebben maximaal van hem en iedere keer weer nieuwe halen :P
mahja gratis drugss :grin:
plus dat phamaceutische drugs wel chill zijn :)

Icequeen

Bewuste gebruiker
oh ja...wordt daar wel eens wat van gezegt als je nogal afwijkt van het onderwerp?
luister trouwens ondertussen naar traffic...

Bovenaan