Wat maakt u nuchter?

voeding met suiker ontnuchter je

• yez

Stemmen: 0 0,0%
  • noz

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    0

dizzy0584

Experimenterende gebruiker
gewoon eerst een keer goed gaan zeiken :mrgreen:
en dan een AA drinkje achterover keilen

werkt elke keer
bij mij toch...

Hype

Bewuste gebruiker
hm nuchter wordt ik van een nachtje slapen, of gewoon een paar uur niet blowen :wink:
Eten tijdens wiet: Drop fruit duo's! Die dingen zijn te gruwelijk, als ik nuchter ben kan ik me al niet inhouden :E Of idd gewoon vette hap :wink:

Lord Herbal

Belezen gebruiker
mm, altijd als ik zwaar stoned ben eet ik veel chocoladekoekjes (ultimate stonerfood :mrgreen: :stoned: ), of een groot stuk LIDl cake (Aardbeiensmaak :grin:) die maar een euro kost. Mijn vreetkick gaat er van over, maar om nou te zeggen dat ik er minder stoned van word, nee... misschien lijkt het zo, puur omdat je vaak tijdens het stoned zijn iets eet waar suiker in zit, bewust of onbewust, en daardoor een van de effecten van cannabisgebruik verholpen word, namelijk het honger gevoel dat word opgewekt door de THC, beter bekend als de vreetkick...

Ik heb trouwens wel gehoord dat je door het eten van suiker direct uit je paddotrip word gesleurd...

Paddoboy

Belezen gebruiker
ja heb ik ook ergens gelezen op het net
hmm tis raar, want als ik eerst iets heb gegeten met suiker erin en dan toepje rook voel ik me nog goed stoned maar andersom is het dan gelijk anders :confused:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Waarom zou je uberhaupt "nuchter" willen worden na het blowen? Bij mij helpt overigens niets, als ik geblowd heb, blijf ik het merken, al is het alleen maar de chagrijnige kop aan het eind van de dag :þ

Lord Herbal

Belezen gebruiker
Als er iets serieus gebeurt, blijf ik altijd ook wel erg stoned...

Zo heb ik een keer vlak na het blowen, op school een betoog moeten aanhoren dat er beter gecontroleerd moest worden op softdrugs bezit op scholen, en ik kreeg een lachkick...

Laatst was er iemand na het smoken gevallen, en kwam er allemaal bloed uit zn hoofd, zat ik vervolgens met die andere stonede maat van bij de dokter in de wachtkamer, en kregen we een lachkick... inclusief die gek met dat gat...

ik word wel nuchterder wanneer ik, als ik op de fiets zit, mn ogen dan zo ver mogelijk, en met zo veel mogelijk inspanning open doe... dus dat doe ik nooit meer als ik op de fiets zit
:P

Osi`

Bewuste gebruiker
Alsek lekker zit te paffe en m'n ouders plots ruzie maken en ik een handje moet helpen (ja ge kent dat wel: man alcohol, vrouw zaag) dan benk al drek nuchter. Zeer hatelijk dus!

Annæ

Belezen gebruiker
suiker eten vraagt alleen maar om meer suiker eten.
douchen of als je binnen zit naar buiten gaan in de frisse lucht.

Bovenaan