Mijn ex gebruikt drugs, ik heb hem al jaren geleden aan de kant gezet, maar hij bleef me zo bedreigen dat ik uit angst maar vrienden met hem bleef en niet omdat ik hem zo lief vond.
Want lief is hij integendeel, we hebben samen een kind en ook daarom heb ik mijn ex het huis uit laten zetten.
Mijn ex gebruikt zegt hij alleen maar elke avond voor het slapen gaan een trekje van een joint
sure
ondertussen is hij meestal erg chaggerijnig en wordt kwaad om niks.
Hij is altijd pissed off naar mij toe, en ja hij krijgt een pink en meneer zit weer op mijn bank een uur lang blabla..en maar commentaar leveren op mij..
ik ben het zo zat.
hij scheld me soms zomaar uit..dan noemt hij me een bitch of dan ben ik een slechte moeder, terwijl ik dat dus totaal niet ben!
Ik ben een heel lief persoon, dus het slaat nergens op wat hij zegt.
Soms is hij ineens erg aardig en gewoon normaal...tenminste zo op het oog , maar hij kan zo veranderen in een beest.
Zonder dat je het ziet aankomen gaat hij nuilen over wat hem allemaal wel niet dwars zit in mij..
ik heb daar helemaal geen zin in en als hij zo'n bui heeft dan heb ik de grootste moeite om hem het huis uit te krijgen.
hij eet de hele dag niets tot het avond is en daarnaast eet hij elke dag een reuzenchocolade reep op.
ik ben altijd mijn aanstekers kwijt die ik na een tijdje terug krijg als ze bijna leeg zijn.Hij neemt ze stiekum mee, ook met anderen dingen in huis kan hij iets heel sneaky meenemen.
zonder dat je het ziet of merkt.
ik vind hem een sadistische inslag hebben,
ik vind hem niet bepaald normaal!
en ik wil geen kontakt meer met hem maar hij blijft elke keer weer langskomen en dan doet hij weer zielig of hij glimlacht weer heel erg charmant of hij heeft een smoesje klaar..
ik kan slecht tegen hem op merk ik.
mijn vraag is:
Wat gebruikt hij?
Ik heb geen flauw idee nml.
ik gebruik zelf geen drugs.
oh ja zijn eeuwige verhalen gaan altijd over zijn oh zo zwaar verslaafde vrienden!
hij doet zoiets niet natuurlijk.
en mijn andere vraag is, hoe ga je om met een junk?
ik vind het heel moeilijk nml
het is wel de pa van mijn kind en
ik wil mijn kind zijn vader niet ontnemen in die zin
maar mijn kind daar is ook geen optie is gebleken
ex kan een dag aan maar dan is hij het zat
en dan krijg ik een verdrietig kind terug
omdat pa weer eens boos was
ik wordt moe van die vent en kan zo ook niet verder met mijn leven.
dus ik zit te springen om reacties
ik ga knocken voor mijzelf en mijn kind
ikwil hem uit ons leven maar de opties zijn ingewikkelder dan het zomaar even doen
bedankt alvast voor het lezen
Want lief is hij integendeel, we hebben samen een kind en ook daarom heb ik mijn ex het huis uit laten zetten.
Mijn ex gebruikt zegt hij alleen maar elke avond voor het slapen gaan een trekje van een joint
sureondertussen is hij meestal erg chaggerijnig en wordt kwaad om niks.
Hij is altijd pissed off naar mij toe, en ja hij krijgt een pink en meneer zit weer op mijn bank een uur lang blabla..en maar commentaar leveren op mij..
hij scheld me soms zomaar uit..dan noemt hij me een bitch of dan ben ik een slechte moeder, terwijl ik dat dus totaal niet ben!
Ik ben een heel lief persoon, dus het slaat nergens op wat hij zegt.
Soms is hij ineens erg aardig en gewoon normaal...tenminste zo op het oog , maar hij kan zo veranderen in een beest.
Zonder dat je het ziet aankomen gaat hij nuilen over wat hem allemaal wel niet dwars zit in mij..
ik heb daar helemaal geen zin in en als hij zo'n bui heeft dan heb ik de grootste moeite om hem het huis uit te krijgen.
hij eet de hele dag niets tot het avond is en daarnaast eet hij elke dag een reuzenchocolade reep op.
ik ben altijd mijn aanstekers kwijt die ik na een tijdje terug krijg als ze bijna leeg zijn.Hij neemt ze stiekum mee, ook met anderen dingen in huis kan hij iets heel sneaky meenemen.
zonder dat je het ziet of merkt.
ik vind hem een sadistische inslag hebben,
ik vind hem niet bepaald normaal!
en ik wil geen kontakt meer met hem maar hij blijft elke keer weer langskomen en dan doet hij weer zielig of hij glimlacht weer heel erg charmant of hij heeft een smoesje klaar..
ik kan slecht tegen hem op merk ik.
mijn vraag is:
Wat gebruikt hij?
Ik heb geen flauw idee nml.
ik gebruik zelf geen drugs.
oh ja zijn eeuwige verhalen gaan altijd over zijn oh zo zwaar verslaafde vrienden!
hij doet zoiets niet natuurlijk.
en mijn andere vraag is, hoe ga je om met een junk?
ik vind het heel moeilijk nml
het is wel de pa van mijn kind en
ik wil mijn kind zijn vader niet ontnemen in die zin
maar mijn kind daar is ook geen optie is gebleken
ex kan een dag aan maar dan is hij het zat
en dan krijg ik een verdrietig kind terug
omdat pa weer eens boos was
ik wordt moe van die vent en kan zo ook niet verder met mijn leven.
dus ik zit te springen om reacties
ik ga knocken voor mijzelf en mijn kind
ikwil hem uit ons leven maar de opties zijn ingewikkelder dan het zomaar even doen
bedankt alvast voor het lezen