Esje zei:Ik heb er ervaring mee! Ik weet nu inderdaad dat het erg ongezond is. Ik heb het een aantal jaren geleden gebruikt. Toen was er niet zoveel over bekend. Weet iemand misschien wat er precies zo schadelijk aan is? En kan het blijvende schade hebben aangericht in je lichaam? Ik heb trouwens nergens last van hoor! Maar tijdens die ''trip'' wel, haha als jullie vragen hebben, kom maar op!![]()
Esje zei:Eén ding:
Eet nooit meer dan 10 gram (2 noten).
Ik heb toen 40 gram (8 noten) gegeten, een aantal jaren geleden. Er was toen nog weinig bekend over nootmuskaat. Ik had op een site verkeerde info gevonden.
Nou, dat wil je echt NIET meemaken, hahaha![]()

Esje zei:Haha, kan me voorstellen dat het onwaarschijnlijk klinkt. En het had inderdaad heel verkeerd kunnen aflopen met die 8 noten, dat weet ik nu, maar ik was me toen van geen kwaad bewust...
Ik heb er zeker een uur over gedaan om die 8 noten weg te krijgen, en 't heeft me heeel veel moeite gekost :P Trouwens, ik kan nu geen nootmuskaat meer zien. Heb 't een tijdje later nog eens geprobeerd (met 1 noot), maar kreeg geen hap meer door m'n keel...
![]()