moetnietmagwel
Belezen gebruiker
Ik vind dit oprecht heftig om te lezen, of ben ik de enige?
Ben ik de enige die hier echt niet bij kan met mijn hoofd? 7,5 gram 4-MMC in één avond? Serieus? Gap, jij moet echt dringend hulp gaan zoeken. 7,5 gram zou genoeg zijn om mij 2 of 3 keer dood te krijgen waarschijnlijk. Tolerantie of niet, bingen of niet: dit is beyond problematisch. Ik kan me echt niet voorstellen hoe slecht dit wel niet voor je lichaam is (geweest).Over de hele nacht zou ik nu op 7.5 gram zitten.
en besef diegene zit in een binge, heeft 7.5G op en heeft nog 7.5G over :/Ben ik de enige die hier echt niet bij kan met mijn hoofd? 7,5 gram 4-MMC in één avond? Serieus? Gap, jij moet echt dringend hulp gaan zoeken. 7,5 gram zou genoeg zijn om mij 2 of 3 keer dood te krijgen waarschijnlijk. Tolerantie of niet, bingen of niet: dit is beyond problematisch. Ik kan me echt niet voorstellen hoe slecht dit wel niet voor je lichaam is (geweest).
Volgens een onderzoek dat op muizen gedaan is, zou de LD50 van mephedrone rond de 118,8-143,2mg/kg liggen. Je bent levensgevaarlijk bezig.
?Suïcidaliteit is niet gek.
GelukkigMijn vriendin is bij me en houd me in de gaten.
Dit antwoord snap ik niet, lijkt erop dat je dit express doet. Klopt dat?Dit had ik zelf inderdaad ook bedacht... Laat het nou nét de reden zijn voor mijn gedrag
denk diegene wilt niks meer voelen denken horen zien meemaken en daarom dit gekke gedragDit antwoord snap ik niet, lijkt erop dat je dit express doet. Klopt dat?
TS is onverschillig over de dood en weet dat dit gedrag fatale gevolgen kan hebben, dus het klopt.Dit antwoord snap ik niet, lijkt erop dat je dit express doet. Klopt dat?
Niet bewust een overdosis om ertussen uit te knijpen, maar moet eerlijk zijn, als t mis gaat dan gaat t maar misDit antwoord snap ik niet, lijkt erop dat je dit express doet. Klopt dat?
it is what it isNiet bewust een overdosis om ertussen uit te knijpen, maar moet eerlijk zijn, als t mis gaat dan gaat t maar mis
Ik vind dit best een pittige uitspraak.Niet bewust een overdosis om ertussen uit te knijpen, maar moet eerlijk zijn, als t mis gaat dan gaat t maar mis
ik heb ook precies dezelfde mindset als de laatste zin, tis een pittige en vredige gedachteIk vind dit best een pittige uitspraak.
Precies dat. Ik zit nu in de periode dat het goed dan ook goed gaat komen. Of het gaat lang genoeg goed en ik krijg hulp en wordt beter, of het gaat mis en ik heb er ook geen last meer van.ik heb ook precies dezelfde mindset als de laatste zin, tis een pittige en vredige gedachte
Ik hoop dat jullie er beide goed doorheen komen.Precies dat. Ik zit nu in de periode dat het goed dan ook goed gaat komen. Of het gaat lang genoeg goed en ik krijg hulp en wordt beter, of het gaat mis en ik heb er ook geen last meer van.
dit is de beste optie/keuze die je kan maken, echt waar, ur worth it.Of het gaat lang genoeg goed en ik krijg hulp en wordt beter, .
met de tijd mee🫶🏻Ik hoop dat jullie er beide goed doorheen komen.
Geldt ook voor jou and you know it.ja ik voel je, maar geloof mij
dit is de beste optie/keuze die je kan maken, echt waar, ur worth it
daarom ben ik hier nog en geven we niet opGeldt ook voor jou and you know it.
dingen kunnen lang op zich laten wachten, vooral verbetering van het leven etc, daar moet je niet met je hoofd zijn, als eerst ff kijken naar jezelf en je acties en kk trots zijn op jezelf, dat je bezig bent met hulp, dat je hulp geaccepteerd hebt, dat je in hebt gezien dat je een probleem hebt is al zo een kk grote stap, moet je zo trotd op jezelf voor zijnIk ben bezig met hulp, de hele tijd. Moet alleen maar wachten en wachten. Ik kan het zelf niet, dus hopen dat t niet te lang duurt
De reden voor zo'n gedrag is meestal verslaving boven helder nadenken en inzicht.Dit had ik zelf inderdaad ook bedacht... Laat het nou nét de reden zijn voor mijn gedrag
Met wat voor hulp aanvragen ben je bezig? En waar moet je op wachten?Ik ben bezig met hulp, de hele tijd. Moet alleen maar wachten en wachten. Ik kan het zelf niet, dus hopen dat t niet te lang duurt
En de drempel om met een ziekenwagen weggevoerd te worden is dan minder hoog? Word eens wakker en ga ajb hulp zoeken.Ik waardeer alle zorgen oprecht jongens. Heel erg bedankt. Ik weet hoe ongezond ik bezig ben en hoe gevaarlijk het allemaal is. Ik ben me er bewust van dat ik hulp moet gaan zoeken, maar de drempel is hoog.
ik heb ook precies dezelfde mindset als de laatste zin, tis een pittige en vredige gedachte
Precies dat. Ik zit nu in de periode dat het goed dan ook goed gaat komen. Of het gaat lang genoeg goed en ik krijg hulp en wordt beter, of het gaat mis en ik heb er ook geen last meer van.
heb nergens gezegd ik denk dat het een zachte dood is🤣Als je denkt dat je een zachte dood tegemoet gaat bij een serieuze overdosis, dan zou je het wel eens goed mis kunnen hebben. Er zijn nog andere toestanden denkbaar, mogelijk ‘pijnlijker’ dan de dood. Denk aan ernstige hersenbeschadiging door beroerte, bloeding of hartstilstand, langdurig coma, nooit meer kunnen praten/lopen, vegetatief, een kasplant worden. Wil je niet voor jezelf, ook niet voor je naasten. Echt niets, maar dan ook niets vredigs aan.
Zoek hulp.
*Edit: ik lees dat je die hulp al gaat krijgen, maar als er sprake is van suïcidale gedachten en gedragingen zou ik dit ook actief gaan uitspreken bij je behandelaren, want dan is je hulpvraag nog dringender dan die al was.
ben kk trots op je🫶🏻Hey jongens, ik weet oprecht even niet wat ik moet zeggen. Ik ben zo geschrokken van al deze berichten, zo lief en zo goed bedoeld, hoe boos t ook overkomt. Het is voor mij echt bizar om te beseffen dat een paar willekeurige mensen op het internet meer laten zien dat ze om je geven dan je eigen familie en omgeving.
Wist ook niet dat het topic zo'n draai ging maken, voor mij zijn die aantallen niet meer absurd. Ik heb het nooit 'echt' leren gebruiken. Een halve gram door je neus halen, dat was de norm. Met minder dan 5 gram kwam je er niet in. Gelukkig heb ik dat al achter me weten te laten
Ik weet al een tijdje dat mijn gedrag heel problematisch en levensgevaarlijk is. Ik heb t idee dat ik allang dood had moeten zijn. Is dit dan een schreeuw om aandacht of toch bevestiging vragen dat het goed komt? Geen idee...
Jullie hebben me wel laten inzien dat ik deze problemen zelf moet oplossen. Zelf, maar niet alleen. Er is nu contact tussen de huisarts en Tactus, met iets geluk kan ik donderdag al terecht.
Er is hulp genoeg maar ik moet wel zoeken
Oprecht, heel erg bedankt <3
Hey jongens, ik weet zelfs niet wat ik moet zeggen. Ik ben zo geschrokken van al deze berichten, zo lief en zo goed bedoeld, hoe boos ook overkomt. Het is voor mij echt bizar om te beseffen dat een paar willekeurige mensen op het internet meer laten zien dat ze om je geven dan je eigen familie en omgeving.
Wist ook niet dat het onderwerp zo'n draai ging maken, voor mij zijn die hoeveelheden niet meer absurd. Ik heb het nooit 'echt' leren gebruiken. Een halve gram door je neus halen, dat was de norm. Met minder dan 5 gram kwam je er niet in. Gelukkig heb ik dat al achter mij weten te laten
Ik weet al een tijdje dat mijn gedrag heel bewust en levensgevaarlijk is. Ik heb het idee dat ik allang dood moest zijn. Is dit dan een schreeuw om aandacht of toch bevestigende vragen dat het goed komt? Geen idee...
Jullie hebben mij wel laten inzien dat ik deze problemen zelf moet oplossen. Zelf, maar niet alleen. Er is nu contact tussen de huisarts en Tactus, met iets geluk kan ik donderdag al terecht. Mijn ouders waren eerst niet op de hoogte van het gebruik. Ik heb alles opgebiecht en durf nu echt aan de bel te trekken, en daar heeft dit forum mij wel bij geholpen.
Er is hulp genoeg, maar ik moet wel zoeken
Als je dit maar niet vergeet❤️Zelf, maar niet alleen.
Mooi dat je dit hebt durven doen, kreeg er letterlijk tranen in m'n ogen van. Heel veel succes, ik dubbel duim voor jeHey jongens, ik weet oprecht even niet wat ik moet zeggen. Ik ben zo geschrokken van al deze berichten, zo lief en zo goed bedoeld, hoe boos t ook overkomt. Het is voor mij echt bizar om te beseffen dat een paar willekeurige mensen op het internet meer laten zien dat ze om je geven dan je eigen familie en omgeving.
Wist ook niet dat het topic zo'n draai ging maken, voor mij zijn die aantallen niet meer absurd. Ik heb het nooit 'echt' leren gebruiken. Een halve gram door je neus halen, dat was de norm. Met minder dan 5 gram kwam je er niet in. Gelukkig heb ik dat al achter me weten te laten
Ik weet al een tijdje dat mijn gedrag heel problematisch en levensgevaarlijk is. Ik heb t idee dat ik allang dood had moeten zijn. Is dit dan een schreeuw om aandacht of toch bevestiging vragen dat het goed komt? Geen idee...
Jullie hebben me wel laten inzien dat ik deze problemen zelf moet oplossen. Zelf, maar niet alleen. Er is nu contact tussen de huisarts en Tactus, met iets geluk kan ik donderdag al terecht. Mijn ouders waren eerst niet op de hoogte van het gebruik. Ik heb alles opgebiecht en durfde nu pas echt aan de bel te trekken, en daar heeft dit forum me wel bij geholpen.
Nee. Kan je wat specifieker zijn en ook wat water drinken?Heel erg bedankt voor de goede wensen allemaal!! Vrijdag wordt ik opgenomen! Nog 1 dagje volhouden. Ik probeer met alle macht ervan af te blijven, dus er begint een flinke comedown.
Dit heb ik nog niet eerder gehad, het lijkt alsof de kristallen uit mn poriën zweten... Kan dit?
Water drinken is inderdaad altijd goed. Ik ben nu enorm aan het zweten, en heb daarbij het idee dat er letterlijk weer kristallen mn poriën uit komenNee. Kan je wat specifieker zijn en ook wat water drinken?
Probeer eens iets met elektrolyten, Aquarius ofzo & proteïne shake.Water drinken is inderdaad altijd goed. Ik ben nu enorm aan het zweten, en heb daarbij het idee dat er letterlijk weer kristallen mn poriën uit komen
ben kk trots op je🫶🏻
Heel goed gedaan!Hey jongens, ik weet oprecht even niet wat ik moet zeggen. Ik ben zo geschrokken van al deze berichten, zo lief en zo goed bedoeld, hoe boos t ook overkomt. Het is voor mij echt bizar om te beseffen dat een paar willekeurige mensen op het internet meer laten zien dat ze om je geven dan je eigen familie en omgeving.
Jullie hebben me wel laten inzien dat ik deze problemen zelf moet oplossen. Zelf, maar niet alleen. Er is nu contact tussen de huisarts en Tactus, met iets geluk kan ik donderdag al terecht. Mijn ouders waren eerst niet op de hoogte van het gebruik. Ik heb alles opgebiecht en durfde nu pas echt aan de bel te trekken, en daar heeft dit forum me wel bij geholpen.
Volgens mij ben je hier al eerder op aangesproken maar anders bij deze: stop met het gebruiken van kanker als krachtwoord, zowel positief als negatief.ben kk trots op je🫶🏻
super trotsUpdate voor de geïnteresseerden: het afkicken is heel heftig! Last van depressieve gevoelens en m'n serotonine is echt 0. Gelukkig krijg ik goede begeleiding! Deze opname gaat mijn leven hoe dan ook verbeteren.