Wat te doen? Basepijp....

close2u

Newbie
Hallo iedereen,
Als eerste wil ik ff zeggen dat ik nieuw hier ben.
Ik ben close2u,31 jaar en heb zelf heel wat gebruikt/getest :wink:
Maar nu het volgende....
Mijn beste vriendin is voor de 2e keer terug gevallen op de basepijp :( .
Nou heb ik zelf al van alles mee gemaakt en menig verslaafde aan coke mee gemaakt,maar met de basepijp heb ik GELUKKIG geen ervaring.
Maar daar door weet ik dus ook niet wat ik kan doen voor haar,om haar te stimuleren er vanaf te blijven of haar te helpen.
Zijn er hier omstanders van basecoke gebruikers die mij wat tips kunnen geven?
Ik zie gewoon dat ze er aan onderdoor gaat,ze is momenteel wel 15 dagen clean,maar ik ben zo bang dat ze het niet lang gaat volhouden.
Alvast bedankt :)

*.exe

Belezen gebruiker
Eerste vraag: of er een groot verschil is in coke snuiven of basen qua verslaving?

Ik ken wel een base-verslaafde, meerdere keren teruggevallen. Denk dat het gaat om je leven opnieuw invullen, zingeven, een of meerdere problemen wegwerken of mee om leren gaan zodat je geen/minder reden hebt. Dat soort zaken, dus eigenlijk wat voor elke verslaving geldt.

Heel kort maar kan er niet meer van maken voor nu.

anoniempje

Bewuste gebruiker
close2u zei:
Hallo iedereen,
Als eerste wil ik ff zeggen dat ik nieuw hier ben.
Ik ben close2u,31 jaar en heb zelf heel wat gebruikt/getest :wink:
Maar nu het volgende....
Mijn beste vriendin is voor de 2e keer terug gevallen op de basepijp :( .
Nou heb ik zelf al van alles mee gemaakt en menig verslaafde aan coke mee gemaakt,maar met de basepijp heb ik GELUKKIG geen ervaring.
Maar daar door weet ik dus ook niet wat ik kan doen voor haar,om haar te stimuleren er vanaf te blijven of haar te helpen.
Zijn er hier omstanders van basecoke gebruikers die mij wat tips kunnen geven?
Ik zie gewoon dat ze er aan onderdoor gaat,ze is momenteel wel 15 dagen clean,maar ik ben zo bang dat ze het niet lang gaat volhouden.
Alvast bedankt :)

Het probleem met basen is dat de rush is heftig maar ook heel kort is, en je alleen maar meer en meer wilt, en bewijze van je moeder ervoor verkoopt opp dat moment(mijn moeder is nog veilig bij me vader thuis hoor)
Ik zelf als ik niet gebruikte was er geen probleem, pas als je die eerste base weer pakt.
Afleiden dus, praat er met haar over , als ze de behoeft krijgt lijdt haar af rook een joint, of neem een ander downer.
al weer ik niet het advies geven om maar een vervangmiddel te nemen, dat is ook uitstel van exucutie, maar ja als je er toch al midden inzit.....
hulp in kliniek zoeken om helemaal drugsvrij te worden is nog altijd het beste.
\maar daar moet je zelf achterstaan, tot die tijd... downer nemen als de behoeft komt
succes :wave:

Bovenaan