wat te doen met regen

Mezmeriza

Newbie
van te voren alvast sorry als ik nu met dit topic zwaar in de herhaling val.
Morgen ben ik van plan om met een groepje van 5 te gaan trippen op lsd. Maar het wordt echt bagger weer. We hebben niet echt ergens waar we binnen kunnen zitten, dus ik vroeg me af of iemand misschien ervaring heeft met trippen in de regen, en of dat chill is of niet. Ik heb het 2 keer gedaan maar beide keren was het 30 graden. En wat is dan leuk om te gaan doen? Wandelen in het bos (ookal is het vies weer)? Is een openbare plek ergens binnen een slecht idee?

Alvast bedankt voor de reacties.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Mijn mening en ervaring is dat een relaxte plek (binnen) wel zo handig en fijn is. Vooral de eerste keren.
Als ik jullie was zou ik andere planning maken, zou niet weten wat te doen in dit weer. Het duurt 6-10 uur lijkt me veel te lang buiten..

Fool

Badass junkie
Ik zou je eerste keer niet gaan forceren als de condities niet optimaal zijn, vooral met 5 onervaren trippers is het best een risico om publiek, met een negatieve omgeving te gaan trippen. Ik denk dat je je trip beter kunt uitstellen totdat je ergens een locatie bij iemand thuis hebt.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik zou het niet doen.. Misschien word je trip echt veel minder en dat zou zonde zijn. Het lijkt me zelf niet lekker in de regen, straks ben je helemaal verkleumd en koud.. Dan kan je beter nog even geduld hebben en misschien binnenkort op een mooie dag een supertoffe trip hebben buiten!

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Dansen in de regen is fijn onder LSD!
Meer kan ik er niet over zeggen, mij stoorde regen helemaal niets onder men LSD trip toen, maar goed.. iedereen is anders. Was toen wel leuke muziek bij etc en zonnestralen die door de regenwolken heen glijden, ik vond het fantastisch

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
ZERO- zei:
Ik zou het niet doen.. Misschien word je trip echt veel minder en dat zou zonde zijn. Het lijkt me zelf niet lekker in de regen, straks ben je helemaal verkleumd en koud.. Dan kan je beter nog even geduld hebben en misschien binnenkort op een mooie dag een supertoffe trip hebben buiten!

Eens gedaan echter was het toen 35+ graden is nogal anders, was erg fijn. Had wel (deels) een dak boven hoofd om te chillen grotendeels..

Dansen/afkoelen in de regen kan hemel zijn zoals mandragora al zegt :)

Onder de 25-20 graden lijkt het me niets echter.

Mezmeriza

Newbie
We hebbben het uiteindelijk wel gedaan, er was een van ons met een leeg (ouderloos :P) huis, en we hadden een partytent in de tuin gezet.
Het was uiteindelijk wel erg gezellig, knus binnen de open haard aan gezet, maar toch was de regen wel een beetje jammer. Tussen de buien door gingen we op avontuur in de straat maar we moesten elke keer terug door het weer... Maar geen bad trips of problemen :)

Bovenaan