neej gein vind de muziek niksraizeredge zei:wees geen stumper stompt een jumper![]()
SperSIZEboon zei:kutmuziek met nog mongolere dansjes![]()
shokora zei:Ongeinspireerde commerciele tering muziek voor intellectueel minder bedeelden in de samenleving (daarentegen hebben ze wel weer een extra chromosoom, dat is ook wat waard).

De klompendans is zooo vorige eeuw trouwensPsy High zei:Jump haten is zooo 2007 trouwens
Gisteren met zijn oordeel over Bruce Springsteen komen en vandaag met dit. Wat ik daarvan denk is net als wat ik over jumpstyle in het algemeen denk ongeschikt bevonden voor plaatsing op dit forum.Lauu zei:er zijn verschillende soorten jump...ik hou van 2 genres
Deranged zei:Gisteren met zijn oordeel over Bruce Springsteen komen en vandaag met dit. Wat ik daarvan denk is net als wat ik over jumpstyle in het algemeen denk ongeschikt bevonden voor plaatsing op dit forum.Lauu zei:er zijn verschillende soorten jump...ik hou van 2 genres
lysergine25 zei:Gabbers en jumpers ... die moeten later dit land gaan regeren mijn God een drama ....
Lauu zei:je hebt 5 soorten jump dat weten de meeste mensen niet
Commerciele TMF jump
Nederlands Hardjump
Belgische bellen
French Tek
Spaanse Newstyle (gepitchte(160bpm) hardere jump...
tomz0r zei:Lauu zei:je hebt 5 soorten jump dat weten de meeste mensen niet
Commerciele TMF jump
Nederlands Hardjump
Belgische bellen
French Tek
Jumpstyle hardcore al die herrie is voor mongolen
Lauu zei:je hebt 5 soorten jump dat weten de meeste mensen niet
Commerciele TMF jump
Nederlands Hardjump
Belgische bellen
French Tek
Dat klinkt al iets beterLauu zei:Spaanse Newstyle (gepitchte(160bpm) hardere jump...
JuliaLenco zei:Lauu zei:je hebt 5 soorten jump dat weten de meeste mensen niet
Commerciele TMF jump
Nederlands Hardjump
Belgische bellen
French Tek
Maar wel allemaal met dat stomme dansje. >_<
. De muziek en de dansjes vind ik ook maar mongool, maarja, ieder z'n ding.lysergine25 zei:SperSIZEboon zei:kutmuziek met nog mongolere dansjes![]()
jumpen is voor losers ..... Patrick !! ik hoop dat je snel al je knieschijven kapot jumpt !!
Gabbers en jumpers ... die moeten later dit land gaan regeren mijn God een drama ....