Wat voel je bij heroïne?

Senseo

Experimenterende gebruiker
Ik heb eens gelezen dat je het kunt vergelijken met een dekentje over uw ziel en waarbij je totaal geen zorgen meer hebt. Iemand die zijn ervaringen of inzichten wilt delen is meer dan welkom!

Maatje90

Belezen gebruiker
Ik heb eens gelezen dat je het kunt vergelijken met een dekentje over uw ziel en waarbij je totaal geen zorgen meer hebt. Iemand die zijn ervaringen of inzichten wilt delen is meer dan welkom!
En over dat dekentje dat klopt zeker ! Maar dat is met kratom ook als je geen tolerantie hebt maar beide kun je echt zwaar verslaafd aan worden ! Mijn mening is echt dat kratom werkt om heroïne of opiaten te stoppen maar ik ken zoveel lui die elke maand voor 80 euro kratom kopen en dan als excuus zeggen dit geeft mij even rust in de weekenden maar ondertussen gebruiken ze het smorgens voor ze de deur uit gaan en in de avond om te kunnen slapen en als ze dat niet doen krijgen ze afkickverschijnselen

En er zoude met kratom best uitzondering zijn dat mensen na maand zo kunnen stoppen maar met heroïne stop je niet zo maar even

Al je zorgen gaan weg en je hebt enorm veel zin in van alles of juist niet en ligt de hele dag kinder tv te kijken en je bent al gelukkig ik neem aan dat u dat niet wilt

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
En over dat dekentje dat klopt zeker ! Maar dat is met kratom ook als je geen tolerantie hebt maar beide kun je echt zwaar verslaafd aan worden ! Mijn mening is echt dat kratom werkt om heroïne of opiaten te stoppen maar ik ken zoveel lui die elke maand voor 80 euro kratom kopen en dan als excuus zeggen dit geeft mij even rust in de weekenden maar ondertussen gebruiken ze het smorgens voor ze de deur uit gaan en in de avond om te kunnen slapen en als ze dat niet doen krijgen ze afkickverschijnselen

En er zoude met kratom best uitzondering zijn dat mensen na maand zo kunnen stoppen maar met heroïne stop je niet zo maar even

Al je zorgen gaan weg en je hebt enorm veel zin in van alles of juist niet en ligt de hele dag kinder tv te kijken en je bent al gelukkig ik neem aan dat u dat niet wilt
Nooit heroïne gedaan, maar kratom gaf me het gevoel van "ik vind alles wel best zo", wat ik er juist naar aan vond.

Senseo

Doe het niet !! Geloof me er aan komen geeft je een top tijd tot dat je er niet meer van af kan komen en die maand dat je top voelt kost je 1 jaar of langer om weer de oude te worden als je dat al word

Na een LSD trip was ik eindelijk van mijn 10 jaar lange depressie af. Nu bijna 3 jaar later val ik terug in een zware depressie. Mijn emoties schieten mij altijd te kort. Als ik dingen aan ga die belangrijk voor mij zijn, word mijn angst erg intens. Mijn brein slaagt in paniek door mijn oude herinneringen, toen ik mezelf nog zoveel onder druk zet. Om nog als 29 jarige zo emotioneel onbekwaam te zijn.. Ik heb veel nieuwe neutrale of positieve ervaringen nodig om die herinneringen te kunnen veranderen. Helaas kan ik mij daar niet overzetten. Als gevolg doe ik niets meer behalve werken. Ik zou wel een nieuwe trip willen ervaren maar heb geen locatie en geen trip sitter.
Ik wil niet weer met een zware depressie leven. Ik wil dood. Ik kan gewoonweg niet emotioneel capabel met het leven omgaan. Een heroïne overdosis lijkt me een pijnloze dood. Jammer genoeg ken ik geen dealers en mijn contact met drugs komt enkel van 2 personen die ik zelden zie en die mij dat weigerde te geven. Ze weten niet van mijn historiek, maar ze weigerde dat omdat ze niet de oorzaak willen zijn van een mogelijke verslaving en ondergang.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Hier exact zo.
Mooi gevoel.
Maar daarom ook gevaarlijk.
Heroine zal dit nl nog sterker hebben
Eerlijk gezegd vond ik het niet een mooi gevoel, maar een afvlakking van gevoel. Niet op een manier hoe benzo's afvlakken: dat je alles gewoon minder voelt door verdoving en dingen je minder kunnen schelen, maar (bij mij dan) meer een 'ik vind het wel goed genoeg zo'. 'Ik ben wel tevreden genoeg' Een soort luie tevredenheid en gevoel van stagnatie in plaats van echte contentheid/geluk die tegelijk openstaat voor- en verwonderd over nieuwe dingen/mogelijkheden/groei.

SoulAssassins

Badass junkie
Laat die zooi links liggen want na 1 keer gebruik zal je automatisch weer gaan gebruiken voor je het weet dus blijf er bij weg "als je nog even wil leven"

SoulAssassins

Badass junkie
Ik kan je heel veel vertellen maar ik waarschuw je doe het niet ,echt je word er een embryo van en leeft van shot to shot.
Lekker ja natuurlijk maar zo lekker dat het je dood word ,lucifer kickt ass als hij het beu is met je.

Maatje90

Belezen gebruiker
Ongelooflijk eh hoeveel het al op tv is geweest en hoe vol internet er mee staat dat mensen er dood en dood ziek van worden en toch willen mensen het even proberen
Je haalt de duivel in huis zelfs als je pijn hebt waar het voor bedoeld is

Mazed

Ongelooflijk eh hoeveel het al op tv is geweest en hoe vol internet er mee staat dat mensen er dood en dood ziek van worden en toch willen mensen het even proberen
Je haalt de duivel in huis zelfs als je pijn hebt waar het voor bedoeld is

Sommige moeten de duivel ontmoeten voor ze op hun knieën gaan ,net zoals dit triest geval.
Laten we niet te hard van stapel lopen. Ik lees het bericht van TS niet als een teken dat hij het wilt proberen, maar dat hij info/ervaringen wilt van mensen die het wel eens gebruikt hebben.

SoulAssassins

Badass junkie
Laten we niet te hard van stapel lopen. Ik lees het bericht van TS niet als een teken dat hij het wilt proberen, maar dat hij info/ervaringen wilt van mensen die het wel eens gebruikt hebben.
En ik zeg hem niet te proberen of te zoeken naar ervaringen wat hem alleen maar lekkerder maakt,ik ben een dikke ex junk als hij niets van me aan wil nemen en alleen zit te gluren hier dan zit hij toch verkeerd hier denk ik

Kordie

DF-koning

Het kan ook triggeren. En dan willen gaan proberen. Dus waarschuwen is wel op zijn plaats bij een middel als heroine.
Heb wel eens gehoord dat je na paar keer verslaafd kan zijn.
Maar iedereen moet natuurlijk zelf weten wat hij probeert.

Ik heb eens uitgeholpen bij de methadon bus / soep bus. En daar heb ik mensen gezien die echt helemaal kapot waren van de heroine.

Damius

Bewuste gebruiker
Nooit heroïne gedaan, maar kratom gaf me het gevoel van "ik vind alles wel best zo", wat ik er juist naar aan vond.
Precies dit had ik ook na gebruik van oxycodon (ook een opiaat). Maarten van Rossem sprak geloof ik eens van een "autistische staat van geluk". Ik vind het toepasselijk.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Precies dit had ik ook na gebruik van oxycodon (ook een opiaat). Maarten van Rossem sprak geloof ik eens van een "autistische staat van geluk". Ik vind het toepasselijk.
Ja, misschien is het vergeleken bij extreme spanning, pijn of geestelijk echt slecht voelen fijn, maar wat ik voelde op kratom tenminste was een slap aftreksel van echt geluk. Geen sprankel in de ogen, geen echte levensvreugde, maar een doffe "ik vind het allemaal wel best".

Heb hier twee pellets oxy liggen van een vriend onder het mom van: kun je eens ervaren hoe dat is. Totaal geen behoefte aan. Volgende keer als ik hem zie geef ik het terug.

Maatje90

Belezen gebruiker
Ja, de ene (rode?) wat meer oppeppend en de ander (groene?) wat meer ontspannend. Dacht ik...
Rood is tegen de pijn meest opiaten achtig green is gewoon wat rust gevend en wit is beetje speedy achtig

Maar er zijn maar weinig punten waar je echt de pure kan kopen eigenlijk niet in Nederland dat moet je echt laten over komen uit Borneo

Guapo Temudgin

Bewuste gebruiker
Ik heb verscheidenen geprobeerd maar ik voel er niet veel van, of ik kan het niet waarderen. Net zoals hasj voor een wietroker en coke voor een pepper.

SoulAssassins

Badass junkie
Ik zie mezelf nog nodden ,lam als maar zijn kan en vaak de naald nog in me arm en dan omvallen om daar vervolgens nog een paar uur te liggen
Het enige wat er dan in je hoofd zit is I don't give a fuck.

Maatje90

Belezen gebruiker
Hoe zou ik aan Keta uit het ziekenhuis geraken? 😆😆

Gewoon via de neus dus.
U zou niet de enige zijn ik ken er meerdere die het uit het ziekenhuis mee nemen dus vandaar maar goed ik snap niet wat er leuk aan is ! Als je het via de neus doet is het echt heel anders en snap ik de fun nog wel

SoulAssassins

Badass junkie
Heb wel eens vloeibare keta omgezet naar poeder ,gewoon koken in een klein bakpannetje en dan zie je ineens de omslag van vloeibaar naar poeder,precies 1 gram pure shit en enorm sterk ,dat was ook me laatste keer in een k-hole

Casrus

DF-koning
Niks. Ik voelde niks. Ik had trillend van angst daar moeten zitten omdat ik daar zat met een crimineel waarvan ik wist dat ik hem niet kom vertrouwen.

SoulAssassins

Badass junkie
Niks. Ik voelde niks. Ik had trillend van angst daar moeten zitten omdat ik daar zat met een crimineel waarvan ik wist dat ik hem niet kom vertrouwen.
Haha ja een junk kan je nooit vertrouwen ,voor je het weet heb je een mes in je rug hangen voor een puntje bruin.
En crimineel of junkie crimineel ?
Soms wil dat wel eens wat schelen ,bij de full breed krijg je al heel snel een pistool op het hoofd en bij de junk gaat het op een sluwe manier

Casrus

DF-koning
Haha ja een junk kan je nooit vertrouwen ,voor je het weet heb je een mes in je rug hangen voor een puntje bruin.
Soms wil dat wel eens wat schelen ,bij de full breed krijg je al heel snel een pistool op het hoofd en bij de junk gaat het op een sluwe manier
Een Spaanse zigeuner. Maar ik wist min of meer wat er kon gebeuren.

djiego

Badass junkie
Heb het zelf nooit gebruikt, maar:

"Take the best orgasm you ever had, multiply it by a thousand and you're still nowhere near it."

zoals de main character in Trainspotting het ergens beschrijft.. Overdreven?

Casrus

DF-koning

'Junkie' die het had over kleding pakken in de kleding winkel en in een tas doen met aluminium folie.

Er waren toen veel meer alcoholisten, heroïne verslaafden, Marokkanen en daklozen in Madrid.

Ben een paar jaar terug teruggegaan naar waar ik toen leefde, en op de terugweg kwam ik over de loopbrug waar we toen heroïne en base-coke spaceball-den.

"Never trust a junkie!"

Laatst bewerkt:

SoulAssassins

Badass junkie
Junkie die het had over kleding pakken in de kleding winkel en in een tas doen met aluminium folie.

Er waren toen veel meer alcoholisten, heroïne verslaafden, Marokkanen en daklozen in Madrid.

Ben een paar jaar terug teruggegaan naar waar ik toen leefde, en op de terugweg kwam ik over de loopbrug waar we toen heroïne en base-coke spaceball-den.
Bij ons heete dat speedballing,gewoon kwartje bruin met bolletje wit ongeveer 0,25g in de lepel met absorbinezuur of citroen en dan koken en shotten,de rest wat er gebeurt kan ik niet omschrijven op een a4tje

Casrus

DF-koning
Bij ons heete dat speedballing,gewoon kwartje bruin met bolletje wit ongeveer 0,25g in de lepel met absorbinezuur of citroen en dan koken en shotten,de rest wat er gebeurt kan ik niet omschrijven op een a4tje

Wij rookten het van alufolie.

Had twee jaar terug een keer a-PVP gerookt (tweede chemseks date van dat parkour) in Noord-Brabant, tijdens een tussenstop onderweg naar een stemlokaal in Amsterdam en toen ik gestemd had en daarna veganistisch gegeten had bij de Vrankrijk ging ik naar de (cruising) bar (,altijd naar de cruisingbar,) en trof daar -hoe noem je een vriend waar je niet zo close mee bent?- een bekende die onder de indruk was van mijn openheid over mijn gebruik dat hij mij vertelde dat Peter Pontiac hem vroeger had ingespoten met een speedball met heroïne en (meth?)amfetamine.

Laatst bewerkt:
Bovenaan