Wat voel je bij heroïne?

De Zandman

DF-koning
Van heroine kan je eigenlijk maar 1 ding zeggen.....zo heb ik een en ander in de ontwenning kliniek mogen aanschouwen.

Doe het nooit!

Dit is wat een van de junks aldaar tegen mij zei.

Ik zal het ondanks nieuwsgierigheid dus nooit doen.
Het leven als junk is geen ding wat je graag wilt!

Nathaniel

Wijs gebruiker
Zelf geen ervaring. Maar ik heb ooit eens gelezen, volgens mij op dit forum, dat het naast de aangename fysieke gevoelens en geestelijke rust ook een bijzondere staat van dagdromen geeft.
Deze dagdromen kunnen bijdragen aan de verslaving. Bij uitwerken stopt het verhaal en men heeft de neiging te willen weten hoe het verder gaat. Dit effect wordt ook weleens beschreven door ketamine liefhebbers trouwens.

Als ik ooit gepensioneerd ben en alles, mind-, body- en moneywise perfect in orde is zou ik het wel eens willen ervaren, anders niet.

En dan waarschijnlijk nog niet. Ik vermaak me prima met andere minder risicovolle substanties en heb geen bijzondere interesse in heroïne..

Shinyzappy

Bewuste gebruiker
dat het naast de aangename fysieke gevoelens en geestelijke rust ook een bijzondere staat van dagdromen geeft.
Deze dagdromen kunnen bijdragen aan de verslaving. Bij uitwerken stopt het verhaal en men heeft de neiging te willen weten hoe het verder gaat. Dit effect wordt ook weleens beschreven door ketamine liefhebbers trouwens.
Ik heb dit best wel erg , niet met heroine maar met ketamine. Het verslavende onderdeel niet maar wel het hele dagdromerige aspect. Ik ben van nature een hele erge dagdromer wat mijn wel heeft en nog steeds belemmerd in dagelijkse dingen maar dat is een ander verhaal😉

SoulAssassins

Badass junkie
Wij rookten het van alufolie.

Had twee jaar terug een keer a-PVP gerookt (tweede chemseks date van dat parkour) in Noord-Brabant, tijdens een tussenstop onderweg naar een stemlokaal in Amsterdam en toen ik gestemd had en daarna veganistisch gegeten had bij de Vrankrijk ging in naar de (cruising) bar (,altijd naar de cruisingbar,) en trof daar -hoe noem je een vriend waar je niet zo close mee bent?- een bekende die onder de indruk was van mijn openheid van mijn gebruik dat hij mij vertelde dat Peter Pontiac hem vroeger had ingespoten met een speedball met heroïne en (meth?)amfetamine.
Meth bestond toen nog niet ,wel 87% puur coke wat qua oppep wel te vergelijken was met de meth van nu op werkingsduur na dan want goede meth ga je 5 dagen straks van ,dus bij de bruin lijk me sterk

SoulAssassins

Badass junkie
Zelf geen ervaring. Maar ik heb ooit eens gelezen, volgens mij op dit forum, dat het naast de aangename fysieke gevoelens en geestelijke rust ook een bijzondere staat van dagdromen geeft.

Als ik ooit gepensioneerd ben en alles, mind-, body- en moneywise perfect in orde is zou ik het wel eens willen ervaren, anders niet.

En dan waarschijnlijk nog niet. Ik vermaak me prima met andere minder risicovolle substanties en heb geen bijzondere interesse in heroïne..
Indd de dagdromer werd ik wel eens genoemd,en ik deed me naam eer aan doorgaan dingen te denken en uitvoeren wat niet voor daglicht bestemt is ,de denkwijze van een junk is zo complex tot het psychopatische toe.

Casrus

DF-koning
Meth bestond toen nog niet ,wel 87% puur coke wat qua oppep wel te vergelijken was met de meth van nu op werkingsduur na dan want goede meth ga je 5 dagen straks van ,dus bij de bruin lijk me sterk
Je bedoelt dat het niet in de Benelux te krijgen was zeker?

SoulAssassins

Badass junkie
Klinkt een stuk minder aantrekkelijk dan Renton's paradijselijke omschrijving..
Tuurlijk zat ik in de 7e hemel voor een uur of 6 ,zie het als een embryo in je moeders buik lekker warm en geen zorgen.
Soms lag ik uren op tafel helemaal weg maar toch op scherp ,dan lag ik daar maar met mijn pistool op me buik en vinger op de trekker ,1 domme beweging en ik had geschoten dat weet ik zeker!

Casrus

DF-koning
Nee in de jaren 90 niet te krijgen hier ,zelfs Amerika zat toen nog aan de gewone crack

Het was er wel in, Amerika.

Soft White Underbelly had een Vietnam veteraan die vertelde dat hij meth al die tijd sinds de Vietnam oorlog nam.

In de film uit 1970, The Boys in the Band, zegt één van de acteurs "Give me librium or give me meth!" (Naar het citaat van Patrick Henry "Give me liberty or give me death!" uit 1775).

SoulAssassins

Badass junkie
Het was er wel in, Amerika.

Soft White Underbelly had een Vietnam veteraan die vertelde dat hij meth al die tijd sinds de Vietnam oorlog nam.

In de film uit 1970, The Boys in the Band, zegt één van de acteurs "Give me librium or give me meth!" (Naar het citaat van Patrick Henry "Give me liberty or give me death!" uit 1775).
Oh oke ja dat wist ik niet maar meth is sinds de jaren 2000 pas hier gekomen ,ik vermoed zelfs in de jaren 2020 dat het hier pas ging rollen met dat spul.
Ook een goedje om ver vandaan te blijven als je je hart nog op dezelfde plek wil laten zitten haha

Casrus

DF-koning
Oh oke ja dat wist ik niet maar meth is sinds de jaren 2000 pas hier gekomen ,ik vermoed zelfs in de jaren 2020 dat het hier pas ging rollen met dat spul.
Ook een goedje om ver vandaan te blijven als je je hart nog op dezelfde plek wil laten zitten haha

Volg het een beetje op YouTube omdat er al decennia een meth-seks homoscene is.

Leipzig heeft bijvoorbeeld al tenminste sinds 1995 al een methamfetamine scene.

Er wordt in Duitsland véél meer meth gebruikt dan in Nederland en dat al vele jaren.

Toch deden officiële nieuwsberichten het nogal eens voorkomen alsof de recente ombouw van die XTC-labs in methamfetamine-labs in Nederland de schuld was van alle problemen daar.

Hör doch auf!

Ook zitten er in Tsjechië Vietnamezen die het daar al sinds de jaren zeventig produceren (hoe dat werkte met het Ijzeren Gordijn zeggen ze er niet bij).

Laatst bewerkt:

SoulAssassins

Badass junkie
Volg het een beetje op YouTube omdat er al decennia meth-seks homoscene is.

Leipzig heeft bijvoorbeeld al tenminste sinds 1995 al een methamfetamine scene.

Er wordt in Duitsland véél meer meth gebruikt dan in Nederland en dat al vele jaren.

Toch deden officiële nieuwsberichten het nogal eens voorkomen alsof de recente ombouw van die XTC-labs in methamfetamine-labs in Nederland de schuld was van alle problemen daar.

Hör doch auf!

Ook zitten er in Tsjechië Vietnamezen die het daar al sinds de jaren zeventig produceren (hoe dat werkte met het Ijzeren Gordijn zeggen ze er niet bij).
Van dit middel word je in een maand 20 jaar ouder in je gezicht ,vreselijk spul en hero ook

Maatje90

Belezen gebruiker
Van heroine kan je eigenlijk maar 1 ding zeggen.....zo heb ik een en ander in de ontwenning kliniek mogen aanschouwen.

Doe het nooit!

Dit is wat een van de junks aldaar tegen mij zei.

Ik zal het ondanks nieuwsgierigheid dus nooit doen.
Het leven als junk is geen ding wat je graag wilt!
Kijk mensen die enorm veel pijn. Hebben en opiaten krijgen 99 van de 100 mensen raken er aan verslaafd !! Ik ken trouwens eigenlijk alleen lui die hero gebruiken omdat hun pijn minder werd na een ingreep van het ziekenhuis en dus moesten afbouwen en een jaar later andere 5 jaar laten waren ze onbewust bezig dat ze het gevoel van de opiaten miste maar ja die zijn via de iligaal weg in het begin nog te betalen maar op een gegeven moment zitten ze zo erg hoog dat ze perdag zeker een doosje oxy perdag of elke 2 dagen moeten nemen om zich normaal te voelen en dan komen ze in de schulden en missen dat gevoel en kopen dan goedkope hero

Ik ken weinig mensen die dachten laat ik hero proberen zoals mensen met xtc doen

Maatje90

Belezen gebruiker
Van dit middel word je in een maand 20 jaar ouder in je gezicht ,vreselijk spul en hero ook
Opzich als je jezelf blijft verzorgen met staats hero is niemand die er iets van merkt dat maakt het nog zieker want iemand die veel drinkt of coke neemt dat zie je !! Wel iemand die gewoon netjes neemt hoe een Doktor het voorschrijft je niks merkt, pas bij misbruik

SoulAssassins

Badass junkie
Opzich als je jezelf blijft verzorgen met staats hero is niemand die er iets van merkt dat maakt het nog zieker want iemand die veel drinkt of coke neemt dat zie je !! Wel iemand die gewoon netjes neemt hoe een Doktor het voorschrijft je niks merkt, pas bij misbruik
Ik heb foto's gezien wat Meth aandoet in 1 maand en dat wil je niet zien

Maatje90

Belezen gebruiker
Hangt ervan af hoe vaak je het gebruikt en hoe goed je voor jezelf zorgt, lijkt me.
100% vroeger ging ik altijd mee speed kopen ik zelf heb er niks mee maar ik kwam bij mensen die hadden een vrijstaand huis 3 kids echt enorm geliefd in de buurt maar ik kwam dan langs en als de vriezer open ging als wij langs kwame of als er een feestje was schrok je zoveel als daar in lag

Ik heb daar feest gehad en mijn hoofd had er echt een half jaar moeite mee het klopte niet 2 mensen die alles enorm goed voor elkaar hadden een gelukkig gezin en om de bepaalde tijd een familie foto lieten maken maar toch dagelijks aan het gebruiken waren en je zag het er niet van af !

Maatje90

Belezen gebruiker
Ik heb foto's gezien wat Meth aandoet in 1 maand en dat wil je niet zien
Ja dat is ook geen best spul !! Ik heb wel meer gekke dingen gezien pff houd maar op het is mooi weer ga genieten haha ff lekker in de zon een peukie jij dan ik heb echt een enorm weekend gevoel

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Heroine vond ik 1 van de lekkerste drugs dat er is maar o zo verslavend. Ik heb het alleen gesnoven want never nooit niet dat dit soort drug mijn aderen in zal worden gespoten. Het werkt redelijk subtiel op lagere dosissen en op hogere ga je nodden met heerlijke korte maar zeer realistische dagdromen. Je hele lichaam zal geen kwaaltje meer voelen en er komt zoals al gezegd een soort zacht warm dekentje om je heen waar zorgen totaal niet meer bestaan.

Maar alle rust en heerlijkheid zal terug moeten worden betaald MET rente. Het stiekeme van dit spul is dat je dit in de eerste keren niet zal merken en dus het snel als totaal onschuldig zal zien. Het is zo makkelijk nemen en je kan perfect blijven functioneren als je dosis in de gaten houdt. Misschien zelfs wel beter dan je nuchter kon. Maar ook hier zit weer het gevaar. Je zal snel dit niet meer ervaren en meer nodig hebben. Wat je ook gaat nemen omdat het zo onschuldig lijkt. Zo heeft dit afgrijselijk verslavend middel nog wel meer valkuilen.

Ik ken dan ook maar weinig mensen (geen) die het langere tijd dit functioneel kunnen blijven gebruiken.

Ja het werkt voor velen heerlijk maar nee het is het proberen echt niet waard. Het zal je voor altijd een stemmetje in je hoofd blijven geven met de woorden: aah kan vast nog wel een keertje..

Laatst bewerkt:

Maatje90

Belezen gebruiker
Heroine vond ik 1 van de lekkerste drugs dat er is maar o zo verslavend. Ik heb het alleen gesnoven want never nooit niet dat dit soort drug mijn aderen in zal worden gespoten. Het werkt redelijk subtiel op lagere dosissen en op hogere ga je nodden met heerlijke korte maar zeer realistische dagdromen. Je hele lichaam zal geen kwaaltje meer voelen en er komt zoals al gezegd een soort zacht warm dekentje om je heen waar zorgen totaal niet meer bestaan.

Maar alles rust en heerlijkheid zal terug moeten worden betaald MET rente. Het stiekeme van dit spul is dat je dit in de eerste keren niet zal merken en dus het snel als totaal onschuldig zal zien. Het is zo makkelijk nemen en je kan perfect blijven functioneren als je dosis in de gaten houdt. Misschien zelfs wel beter dan je nuchter kon. Maar ook hier zit weer het gevaar. Je zal snel dit niet meer ervaren en meer nodig hebben. Wat je ook gaat nemen omdat het zo onschuldig lijkt. Zo heeft dit afgrijselijk verslavend middel nog wel meer valkuilen.

Ik ken dan ook maar weinig mensen (geen) die het langere tijd dit functioneel kunnen blijven gebruiken.

Ja het werkt voor velen heerlijk maar nee het is het proberen echt niet waard. Het zal je voor altijd een stemmetje in je hoofd blijven geven met de woorden: aah kan vast nog wel een keertje..
Haha zoals u het verteld 100% dat er weer iemand is die het gaat proberen!!

Ik zelf had fentanyl pff lijkt zo onschuldig maar 1 dag niet gebruiken en zelf de lucht die verplaatst lijkt pijn te doen en trap lopen gaat gewoon niet zoveel spierpijn heb je !

Ben er nu 3 weken bijna van af en begin me nu weer redelijk te voelen

BrieMetDeBril

Badass junkie
Heerlijk. Voor mij was het inderdaad een warme coating en je voelt je erg goed. Beter dan nuchter, wat ook de bedoeling vaak is van heroïne.

Het is niet heel erg bijzonder, maar dat maakt het juist ook een sluipmoordenaar.

ILoveRCs

Wijs gebruiker
ik zou heel graag eens ervaren hoe heroine IV is wanneer ik terminaal ben en het toch niets meer uit maakt. volgens velen is de euforie ongelofelijk lekker.
toch gek als je erover nadenkt dat je ouders in de tijd leefde dat het heel normaal was om hero te doen. (vaak durven ze dit niet eens toe te geven als ze het hebben gedaan haha)

wat ook wel weer een soort van "naar" is, is dat heroine tegenwoordig heel zwak is vergeleken met de nieuwe opioids en zenes... terwijl heroine vroeger de aller leipste drugs was

SoulAssassins

Badass junkie
ik zou heel graag eens ervaren hoe heroine IV is wanneer ik terminaal ben en het toch niets meer uit maakt. volgens velen is de euforie ongelofelijk lekker.
toch gek als je erover nadenkt dat je ouders in de tijd leefde dat het heel normaal was om hero te doen. (vaak durven ze dit niet eens toe te geven als ze het hebben gedaan haha)

wat ook wel weer een soort van "naar" is, is dat heroine tegenwoordig heel zwak is vergeleken met de nieuwe opioids en zenes... terwijl heroine vroeger de aller leipste drugs was
Zuivere hero en dan praat ik over 40% is nog steeds het lekkerste wat er is ,geen staatsdrug of straatdrugs kan daar tegen op.
Potent as fuck en ja heel snel fucked up ook ,Ik ben er vrij van gelukkig!

ILoveRCs

Wijs gebruiker
Zuivere hero en dan praat ik over 40% is nog steeds het lekkerste wat er is ,geen staatsdrug of straatdrugs kan daar tegen op.
Potent as fuck en ja heel snel fucked up ook ,Ik ben er vrij van gelukkig!
klinkt echt chill haha, maar 40% zuiver?, keek voor de grap ff op DW. Reviews gelezen en die zeggen dat t nog puurder is

*Modknip*

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan