Wat voor kapsel hebben de forumleden eigenlijk?

Flower123

Badass junkie
OT: 😂 Haartjes van Flower

Bekijk bijlage 20117
Ik ben dus echt benieuwd he..... Ik wil vooooooooral geen dingen uitlokken... Don't get me wrong.... Maar wat ik me nogál afvroeg, is of mensen een andere verwachting hadden 😂 Of hoe jullie het voor je zag ofzo 😂

En niet alleen bij mij... Maar gewoon! Kijk tuurlijk heeft iedereen z'n eigen beeld en eiden verwachtingen. Maar hahahaha ik weet niet, hadden mesen mij kort pittig ingebeeld...... Of inderdaad met blauw/roze/groen geverfd haar? I don't know why but i'm very very curious

Laatst bewerkt:
L

Lid 152247

Gast
Ik ben dus echt benieuwd he..... Ik wil vooooooooral geen dingen uitlokken. Maar wat ik me nogál afvroeg, is of mensen een andere verwachting hadden 😂
En niet alleen bij mij.... Maar gewoon. Kijk tuurlijk heeft iedereen z'n eigen beeld en eiden verwachtingen. Maar hahahaha ik weet niet, hadden mesen mij kort pittig ingebeeld...... Of inderdaad met blauw/roze/groen geverfd haar? I don't know why but i'm very very curious
Dit is geen flirt maar oprecht.
Ik heb vaker je ogen gezien in een ander topic.
En die zijn supermooi! Vrouwelijk lang haar past wel in dat plaatje.

GeEFmEDiEShIzzLe

Bewuste gebruiker
Ik ben dus echt benieuwd he..... Ik wil vooooooooral geen dingen uitlokken. Maar wat ik me nogál afvroeg, is of mensen een andere verwachting hadden 😂
En niet alleen bij mij.... Maar gewoon. Kijk tuurlijk heeft iedereen z'n eigen beeld en eiden verwachtingen. Maar hahahaha ik weet niet, hadden mesen mij kort pittig ingebeeld...... Of inderdaad met blauw/roze/groen geverfd haar? I don't know why but i'm very very curious
Laat ik het zo zeggen, je bent knapper dan dat ik in gedachten had. Nee ik ben hier niet om te flirten😅

Flower123

Badass junkie
Dit is geen flirt maar oprecht.
Ik heb vaker je ogen gezien in een ander topic.
En die zijn supermooi! Vrouwelijk lang haar past wel in dat plaatje.
Hahahaha, het valt op z'n plek dus. Dat is leuk om te horen. Nóg leuker zou natuurlijk zijn...... Wanneer mensen denken 'HEH HOE DAN?' 😂😂
Ik weet niet of mensen daar een voorbeeld van kunnen of willen geven, maar dat is een beetje wat ik het leuke vind aan dit topic

Flower123

Badass junkie
Laat ik het zo zeggen, je bent knapper dan dat ik in gedachten had. Nee ik ben hier niet om te flirten😅
Hahahahaha, je weet nooit hoe het gezicht er echt uit ziet natuurlijk. Maar ik was vooral benieuwd naar of mensen andere verwachtingen hadden bij mij, maar ook bij anderen wellicht!! Ik wel namelijk. Dat maakt dit hele topic zo leuk.
Maar haha, thankyou, erg lief. Weet niet zo goed hoe ik daarop zou moeten reageren tbh hihi

L

Lid 152247

Gast
Hahahaha, het valt op z'n plek dus. Dat is leuk om te horen. Nóg leuker zou natuurlijk zijn...... Wanneer mensen denken 'HEH HOE DAN?' 😂😂
Ik weet niet of mensen daar een voorbeeld van kunnen of willen geven, maar dat is een beetje wat ik het leuke vind aan dit topic
Misschien Ben ik daar zelf.een voorbeeld van. Toen ik net lid was heb ik 1 keer mijn ogen gepost en weleens wat verteld.

Maar als leden dat niet hebben meegekregen, weet ik zeker dat ze een heel ander beeld bij @Mrloverdj hebben! Lol

Spyro

DF-koning
Ik ben dus echt benieuwd he..... Ik wil vooooooooral geen dingen uitlokken... Don't get me wrong.... Maar wat ik me nogál afvroeg, is of mensen een andere verwachting hadden 😂 Of hoe jullie het voor je zag ofzo 😂

En niet alleen bij mij... Maar gewoon! Kijk tuurlijk heeft iedereen z'n eigen beeld en eiden verwachtingen. Maar hahahaha ik weet niet, hadden mesen mij kort pittig ingebeeld...... Of inderdaad met blauw/roze/groen geverfd haar? I don't know why but i'm very very curious
Ik vond jou echt eruit zien zoals ik ongeveer in gedachten had denk ik! En je hebt mooi haaaar

L

Lid 152247

Gast
Ook ik dacht dat jij een man was 😂😂😂😂😂 Dit verklaart een hoop

Haha maar dat is logisch! En ook @Spyro
Ik heb deze accountnaam gekozen, dat als je mijn account en avatar ziet.. het toch wat anoniemer is..gewoon.. neutraal..vind het een veiliger idee omdat dit forum open is.
Ik laat de foto ook niet staan.
@Flower123 Ben wel benieuwd wat je bedoelt met "dat verklaart een hoop" lol

Laatst bewerkt door een moderator:

Spyro

DF-koning
Haha maar dat is logisch! En ook @Spyro
Ik heb deze accountnaam gekozen, dat als je mijn account en avatar ziet.. het toch wat anoniemer is..gewoon.. neutraal..vind het een veiliger idee omdat dit forum open is.
Ik laat de foto ook niet staan.
@Flower123 en wel benieuwd wat je bedoelt met "dat verklaart een hoop" lol
Slim slim!

Flower123

Badass junkie
Thankssss ziet er nog best uit toch voor een 43 jarige... 😄
Als je dat er niet bij had gezegd........ 😜
Nee ik meen het, echt prachtig @Syl !
Ik teken ervoor om zo ouder te worden!
Ik dus ook. En, besef je natuurlijk wat deze prachtvrouw heeft moeten doorstaan voordat ze hier staat nu. En toch hier... en nog zo mooi nog ook 😂 Dit klinkt nu wel heel slijmballerig, I know, zo is het niet bedoeld haha. Ik meen het echt.

Bovenaan