Wat vragen betreft truffels en DMT

Smok3y

Newbie
Beste forum members,

Ik ben nog een beetje nieuw op het gebied van psychedelica en heb hier wel een pijpje en Salvia 5x extract staan.

Maar heb toch het idee dat het slim is eerst een keer paddo,s of DMT te gebruiken alvorens ik Salvia rook.

Heb namelijk toch wel gelezen dat Salvia best heftig kan zijn! Zeker als je nog geen eerdere ervaring hebt met psychedelische middelen.

Moet ook eerlijk zeggen dat ik het best een beetje eng vind :grin:

Maar nu had ik wat vraagjes aan jullie.

Mijn eerste vraag is namelijk welke truffels het best geschikt zijn voor beginners?
Je heb namelijk wat verschillende soorten en heb geen flauw idee welke nou het meest geschikt is voor mij als beginner :confused:

En mijn 2e vraag betreft DMT.

Waar kan je dit kopen???
Het is de bedoeling het te roken.
Maar kan er niet zoveel op internetshops smartshops van vinden.

Moet je dit zelf maken en is dit moeilijk?
Of is dit gewoon als "poeder" te koop waarna je dit in je pijpje kan stoppen?

Sorry voor de vele vragen,maar ben gewoon heel erg nieuwschierig en weet gewoon nog niet zoveel als sommmige van jullie?

Hoop dat jullie me wat wijzer kunnen maken :wink:

Bedankt alvast,

Mvg,

Smokey

Snoepende-Neerlander

Belezen gebruiker
Ik wou dus net een nieuwe topic over dit onderwerp aanmaken, maar aangezien jij dezelfde vragen stelt die ik ook wilde stellen, hou ik deze topic nauwlettend in de gaten :grin:

Miele

Newbie
DMT is volgensmij niet legaal te verkrijgen.. DMT heb ik geen ervaring mee, salvia en truffels wel.

In mijn ogen kun je best salvia proberen zonder tripervaring, maar doe dan gewoon hele kleine hoeveelheden. Ik heb dit zelf gedaan met een buisje van 1 gram, en de eerste keer ongeveer 1/20 hiervan in mn bong gedaan. Voelde weinig, dus toen ongeveer 1/10e gedaan en toen voelde ik wel wat. Een erg korte en redelijk heftige trip, maar niet te vergelijken met truffels.

Vandaar dat ik denk dat het geen nut heeft om truffel-ervaring te hebben voor je salvia doet, het is gewoon niet te vergelijken.

Smok3y

Newbie
Dank voor je reactie miele :)
Weet jij trouwens nog wat een geschikte "beginners truffel" is?

Jammer dat DMT er zo niet is.
Heb ook niemand in mijn omgeving die dat heeft.

Smok3y

Newbie
Nou gister voor het eerst met een goede maat truffels gegeten.
Hij had al ervaring met paddo,s (stuk of 15x gedaan)

Ik zelf nog nooit iets met paddo,s of truffels.

We namen eerst beide ieder 5 gram mexicana.
Ik wilde niet gelijk teveel nemen,maar eerst kijken wat ik ervan vond etc.

Na 2 uur merkte ik al snel dat ik op wat melige lachbuien na niet echt iets voelde.
Had namelijk echt iets van visuals verwacht en weet ik veel wat nog meer.

Gelukkig hadden we nog een bakje met 20 gram tampanensis truffels.
En hier heb ik zo,n 8 a 9 gram van gegeten en m,n maat de rest.

Na zo,n 3 kwartier begon ik het te voelen en moest ik weer 20 min heel hard om niks lachen.
De rest vd avond was ik een beetje vaag en lacherig maar dat was het dan wel.

Moet zeggen dat ik toch ietwat teleurgesteld was over de werking.
Had namelijk echt een trip verwacht met allerlei visuals en die had ik helemaal niet.
Ook wist ik de hele tijd nog wel wat ik deed etc.. niet dat ik er niets meer van begrijp zoals je vaak hoort.

Maar wat is nou de reden dat het zo mee viel?
Had ik meer moeten eten? waren de mexicana en de tampanensis te licht?
Weet wel dat de atlantis en de dragons dynamite bijvoorbeeld sterker zijn.

Mvg,

Bovenaan