Beste forum members,
Ik ben nog een beetje nieuw op het gebied van psychedelica en heb hier wel een pijpje en Salvia 5x extract staan.
Maar heb toch het idee dat het slim is eerst een keer paddo,s of DMT te gebruiken alvorens ik Salvia rook.
Heb namelijk toch wel gelezen dat Salvia best heftig kan zijn! Zeker als je nog geen eerdere ervaring hebt met psychedelische middelen.
Moet ook eerlijk zeggen dat ik het best een beetje eng vind
Maar nu had ik wat vraagjes aan jullie.
Mijn eerste vraag is namelijk welke truffels het best geschikt zijn voor beginners?
Je heb namelijk wat verschillende soorten en heb geen flauw idee welke nou het meest geschikt is voor mij als beginner
En mijn 2e vraag betreft DMT.
Waar kan je dit kopen???
Het is de bedoeling het te roken.
Maar kan er niet zoveel op internetshops smartshops van vinden.
Moet je dit zelf maken en is dit moeilijk?
Of is dit gewoon als "poeder" te koop waarna je dit in je pijpje kan stoppen?
Sorry voor de vele vragen,maar ben gewoon heel erg nieuwschierig en weet gewoon nog niet zoveel als sommmige van jullie?
Hoop dat jullie me wat wijzer kunnen maken
Bedankt alvast,
Mvg,
Smokey
Ik ben nog een beetje nieuw op het gebied van psychedelica en heb hier wel een pijpje en Salvia 5x extract staan.
Maar heb toch het idee dat het slim is eerst een keer paddo,s of DMT te gebruiken alvorens ik Salvia rook.
Heb namelijk toch wel gelezen dat Salvia best heftig kan zijn! Zeker als je nog geen eerdere ervaring hebt met psychedelische middelen.
Moet ook eerlijk zeggen dat ik het best een beetje eng vind
Maar nu had ik wat vraagjes aan jullie.
Mijn eerste vraag is namelijk welke truffels het best geschikt zijn voor beginners?
Je heb namelijk wat verschillende soorten en heb geen flauw idee welke nou het meest geschikt is voor mij als beginner
En mijn 2e vraag betreft DMT.
Waar kan je dit kopen???
Het is de bedoeling het te roken.
Maar kan er niet zoveel op internetshops smartshops van vinden.
Moet je dit zelf maken en is dit moeilijk?
Of is dit gewoon als "poeder" te koop waarna je dit in je pijpje kan stoppen?
Sorry voor de vele vragen,maar ben gewoon heel erg nieuwschierig en weet gewoon nog niet zoveel als sommmige van jullie?
Hoop dat jullie me wat wijzer kunnen maken
Bedankt alvast,
Mvg,
Smokey