Wat zijn jouw angsten?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

PsychedelicMagic

Badass junkie
Ik denk zelf dat alles en iedereen (letterlijk alle materie) in het universum bestaat uit bewustzijn. Klinkt als een gek idee misschien, maar wij als mensen zouden in dit geval maar een fractie zijn van het complete bewustzijn (ook wel het collectief bewustzijn genoemd). Onze hersenen vormen namelijk, aan de hand van ervaringen die we op doen, vanaf de geboorte een ego. Je ego is het mechanisme waarmee jij jezelf onderscheidt van de rest van de mensen (en praktisch gezien van het hele universum). Dankzij je ego heb je dus jouw idee van een individuele ‘ik’, en uit je ego volgt ook je persoonlijkheid. Je angsten, onzekerheden, onredelijkheid, jaloezie en het gevoel van altijd méér willen en willen zijn ten opzichte van de rest. Ik denk dat geldt: no life, no brainfunction, no memory, no ego. Na de dood zou je jouw angst (en echt alles wat jou ongelukkig maakt) voor de dood dus ook niet meer delen! Dan is er natuurlijk niets om bang voor te zijn! Als puur bewustzijn heb je geen angst, die angst is slechts een menselijke emotie. Je bent geen mens meer als je je lichaam in de grond of urn achter laat. Snap je? 😃
ja, dit snap ik. zoiets moet het zijn. want ik geloof in een tussen-leven en reincarnatie, maar ik wil niet mee reincarneren en ik vraag mij af of ik daar keuze in heb.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik denk dat de manier waarop ‘het leven doorgaat’, er heel anders uitziet dan een mensenleven op aarde. 1 ding kan ik je vrij zeker vertellen, na je dood ben je Dirkjan niet meer (was je al niet, i know)! Je hersenen zitten nu zo in elkaar dat je dit idee als angstig ervaart, maar als je dood bent zijn de hersenen een lepel koolstof of een insectenhostel geworden. Die insecten leven dan maar met die angst, maar jij bent verlost.
Ja Dirk Jan is er niet meer maar misschien Jan Dirk, of Jin Dark zijn evil Chinese reïncarnatie.

Maar even serieus, houden we onszelf niet gevangen met het idee dat we verlost zullen zijn na de dood? De échte verlossing komt volgens onze cultuur pas ná de dood, dus in dit leven is verlossing al onhaalbaar. Daarnaast, als je dan bij het volgende leven bent aangekomen en je bent dit leven compleet vergeten en de heersende opvatting is daar weer dat de verlossing ná de dood komt, dan zit je dus in een loop.

In plaats daarvan: wat is het dat zich nu identificeert met het lichaam/geest "Dirk Jan" en wat dat met de dood achter zal laten en zich dan mogelijk zal identificeren met het lichaam/geest "Jan Dirk", "Jin Dark" of elke andere mogelijkheid? Als je weet dat jij met de dood het lichaam en je persoonlijkheid zult verliezen, blijf jij dus over, wat is "jij"?

Dat is er helaas wel. Lees dit boek maar eens door: https://www.bol.com/nl/nl/p/survivi...h=maMIeYc-1d8BNRsx9OFIew.4_12.15.ProductTitle Er zijn zo'n duizend kinderen met hele specifieke herinneringen aan een vorig leven. Echt alleen dingen die alleen zij en hooguit 1 geliefde konden weten. En ik heb een sterk voorgevoel dat er meer is na de dood, en dat is geen goed teken. Hopelijk heb ik het mis, want ik wil dat het leven stopt nadat dit leven klaar is.
Waarom is dat geen goed teken? Is het leven objectief gezien goed, slecht, of is het neutraal en bepaalt je huidige gedachte wat voor oordeel er aan gegeven wordt? Wat is het eigenlijk dat wil dat het leven stopt nadat dit leven klaar is? Als je het echt gaat onderzoeken, ben "jij" dat of je huidige gedachte?

Ik heb twee stapels gemaakt.

Dit is wetenschap:
elektromagnetische invloeden van ons zonnestelsel
emotionele genetische aspecten,
emotionele patronen, nu en in het verleden
erfelijke aspecten (zoals ouder worden, predispositie voor ziekten, metabolisme, haarkleur enzovoorts).
fysieke lichaam
lineair, logisch, intuïtief, emotioneel of artistiek denken
mentale energie

Dit is kul:
planetaire invloeden (astrologie)
scheppende krachten
vorige levens
ziel
Dharma (levensmissie)
Karma (levenslessen)
Wetenschap bestaat alleen maar in/tijdens het denken. Wat weet het denken van dat wat er is wanneer er geen gedachten zijn? Niets. Het kan er alleen conceptuele modellen over maken.

Ik zeg niet dat er geen kul is, maar iets als sowieso kul wegzetten is closedminded worden. Alleen de wetenschap heeft nu de antwoorden nog voor jou. Alleen dat wat we met onze nietige hersenen verstandelijk kunnen begrijpen.

Flualhamdulillam

Badass junkie
Mensen die een bijna dood ervaring hebben gehad zijn klinisch dood. Dus dat betekend dat er wetenschappelijk geen bewustzijn mogelijk kan zijn.
Nog iets… Wetenschappelijk gezien zou bewustzijn zich wel buiten het lichaam kunnen afspelen. Hoe je het beter had kunnen zeggen is: ‘Er is aan de hand van de wetenschappelijke methode nog geen experiment geweest dat grond biedt voor de creatie of het bestaan van bewustzijn buiten de hersenen om.’ Dat is vast wat je bedoelde, of niet? 😋
Wetenschappers hebben vast kunnen stellen dat die andere 10 strengels van ons DNA kunstmatig is gedeactiveerd.
Ben toch heel benieuwd hoe ik dit precies moet opvatten. Hoe kunstmatig gedeactiveerd? Heb je een onderzoek want ik ben super benieuwd!

WeAreThe99%

Belezen gebruiker
Nog iets… Wetenschappelijk gezien zou bewustzijn zich wel buiten het lichaam kunnen afspelen. Hoe je het beter had kunnen zeggen is: ‘Er is aan de hand van de wetenschappelijke methode nog geen experiment geweest dat grond biedt voor de creatie of het bestaan van bewustzijn buiten de hersenen om.’ Dat is vast wat je bedoelde, of niet? 😋

Ben toch heel benieuwd hoe ik dit precies moet opvatten. Hoe kunstmatig gedeactiveerd? Heb je een onderzoek want ik ben super benieuwd!
Dankjewel voor de correctie. precies hoe je het omschrijft zo had ik het ook in mijn hoofd.
Ik zal even voor je kijken deze week of ik iets zwart op wit kan vinden wat hierover gaat.
Hoe ik hier aan kom is dat ik veel docu's kijk op het internet. Die zijn vaak langdradig en daar komt het 1 en ander in voor en er is ook vaker dan 1 keer voorgekomen dat ze het over onze DNA hebben gehad en hoe dat precies in elkaar zit. Wanneer je in deze materie verdiept zou je eigenlijk eerst kritisch aan jezelf moeten vragen of het klopt wat wij geleerd hebben op school?,. Klopt het hoe de wereld ons is voorgeschoteld en hoe komen we eigenijk aan ons wereldbeeld? Veel dingen die er verteld worden komt niet overeen met de realiteit waarin wij leven. Wanneer je kijkt naar de oerknal hebben dat nooit hardhandig kunnen bewijzen dat dat ook zo is.

Hoe ik ben begonnen met al deze onderzoeken was ooit met "Follow the money" En dan komen veel dingen op je pad waarvan je nooit had gedacht dat dat zo in elkaar zou zitten. Veel eye openers maar ook veel dingen die moeilijk te verwerken zijn.

Om even terug te komen op je vraag :grin:
Ik ga de komende 7 dagen kijken of ik wat kan vinden waar het duidelijk in vermeld staat over DNA. Ik kan niks beloven. Ik kan je wel beloven dat ik heleboel andere documontaires voor je heb waar veel essentiële informatie in staat over onze realiteit waar wij ons in bevinden en over buitenaardse zaken.
Als ik het over buitenaardse zaken heb dan heb ik het niet over de zweverige kant maar over de kant waar harde bewijzen over te vinden zijn. En wanneer je buitenaardse zaken en technologie onderzoekt dan kom je uiteindelijk ook bij ons DNA terecht. Want ons DNA blijkt niet organisch te zijn.

Ik hou je op de hoogte

We keep in touch! :grinning:

Flualhamdulillam

Badass junkie
maar iets als sowieso kul wegzetten is closedminded worden.
Ik denk dat zo’n gesloten mindset voornamelijk het resultaat is van heel veel mensen die wetenschappelijke onwaarheden verkondigen gemengd met spiritualiteit (en in veel gevallen slaan ze hierin óók de plank mis). Ik heb ook zo lang spiritualiteit geassocieerd met astrologie, mijn moeder die verteld over ‘breatharians’ en energieballen… Het is onterecht, maar ik snap heel goed hoe wetenschap en spiritualiteit in velen hun optiek recht tegenover elkaar staan. Veel mensen die zich openlijk over spiritualiteit uiten presenteren het op zo’n zweverige manier, zo dat het allemaal wel heel onwaarschijnlijk lijkt. Maar dat is spiritualiteit natuurlijk niet, er is niet 1 spiritualiteit ofzo, zo kan je het helemaal niet opdelen.
Als je je openstelt voor nieuwe ideeën, ben je hoe dan ook ‘deels’ spiritueel, mits je er enigszins over nadenkt dan natuurlijk. Objectief en nuchter gezien hebben we namelijk nooit genoeg antwoorden, en we kunnen lang niet alles halen uit de huidige wetenschappeijke methode.

WeAreThe99%

Belezen gebruiker
Ik denk dat zo’n gesloten mindset voornamelijk het resultaat is van heel veel mensen die wetenschappelijke onwaarheden verkondigen gemengd met spiritualiteit (en in veel gevallen slaan ze hierin óók de plank mis). Ik heb ook zo lang spiritualiteit geassocieerd met astrologie, mijn moeder die verteld over ‘breatharians’ en energieballen… Het is onterecht, maar ik snap heel goed hoe wetenschap en spiritualiteit in velen hun optiek recht tegenover elkaar staan. Veel mensen die zich openlijk over spiritualiteit uiten presenteren het op zo’n zweverige manier, zo dat het allemaal wel heel onwaarschijnlijk lijkt. Maar dat is spiritualiteit natuurlijk niet, er is niet 1 spiritualiteit ofzo, zo kan je het helemaal niet opdelen.
Als je je openstelt voor nieuwe ideeën, ben je hoe dan ook ‘deels’ spiritueel, mits je er enigszins over nadenkt dan natuurlijk. Objectief en nuchter gezien hebben we namelijk nooit genoeg antwoorden, en we kunnen lang niet alles halen uit de huidige wetenschappeijke methode.
Wauw! mooi onder woorden gebracht. Wanneer mensen zweverig op mij over komen als het gaat om spiritualiteit ( breed begrip ) dan snap ik wel dat veel mensen afhaken. Spiritualiteit hoeft niet altijd zweverig te zijn wat je al vertelde. Er zijn ook wetenschappers die spiritualiteit en wetenschap ( pseudowetenschap ) bij elkaar brengen. Wanneer we het over de mainstream wetenschap hebben dan kan ik eruit concluderen dat de wetenschap spiritualiteit tegenhoud voor de massa. En dat is precies wat ze willen. Ze willen mensen constant in hun brein houden en zo ver mogelijk van hun hartsbewustzijn weg houden. Er zijn wetenschappers die hebben kunnen vastleggen door bepaalde onderzoeken dat ons fysieke hart een eigen bewustzijn met zich mee draagt. Wanneer we bij dat bewustzijn komen dan kunnen we in harmonie denken en leven en gaan waar we willen staan. Ons hartbewustzijn is ook niet te manipuleren. Ons brein daar in tegen wel. En dat weten de mensen al te goed die de touwtjes in handen hebben. Ons brein staat aangesloten op het collectieve veld waar alle informatie te vinden valt binnen in de matrix waarin wij leven en aangesloten zijn. Dus wat je daar kan vinden in het collectieve veld zijn eigenlijk alle gedachtes die rondspoken in het collectieve veld. bepaalde verborgen kennissen over religie en hoe het systeem draaiende blijft etc.
Wanneer men contact probeer te maken met het bewustzijn wat aangesloten staat op het hart dan komt men in een goddelijk veld terecht waar geen manipulatie plaats vind en alle goddelijke kennissen in verborgen staan. En dat weet de elite al te goed. Ze doen er alles aan om je in je hoofd te houden en zo ver weg te houden van het hart ( wat ik net ook al zei xD sorry dat ik in herhaling val ).

Hierover heb podcast die dit soort onderwerpen bespreekt. Het zijn podcasten van een uur tot 2 uur. Ik zelf heb er veel uit kunnen halen en ze melde ook de bronnen erbij. Ik ga hem later op de dag naar je toe sturen. Wil je dat in een privé bericht of wil je dat openbaar?

Laatst bewerkt:

WeAreThe99%

Belezen gebruiker
Wat je zegt over astrologie is ook heel belangrijk naar mijn idee. Daar komen alle tijdlijnen in voor wat al is geweest en wat gaat komen. Astrologie is ook nauw verbonden met bepaalde religies. Veel religies hebben hun schriften geschreven vanuit de astrologie. Sterrenkunde. De sterrenkunde hebben ze vertaald in geschriften waarin dus de verhalen voorkomen wat is geweest en wat gaat komen. ( ik hoop niet dat dit te vaag klinkt xD )

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Wauw! mooi onder woorden gebracht. Wanneer mensen zweverig op mij over komen als het gaat om spiritualiteit ( breed begrip ) dan snap ik wel dat veel mensen afhaken. Spiritualiteit hoeft niet altijd zweverig te zijn wat je al vertelde. Er zijn ook wetenschappers die spiritualiteit en wetenschap ( pseudowetenschap ) bij elkaar brengen. Wanneer we het over de mainstream wetenschap hebben dan kan ik eruit concluderen dat de wetenschap spiritualiteit tegenhoud voor de massa. En dat is precies wat ze willen. Ze willen mensen constant in hun brein houden en zo ver mogelijk weg van hun hartsbewustzijn houden. Er zijn wetenschappers die hebben kunnen vastleggen door bepaalde onderzoeken dat ons fysieke hart een eigen bewustzijn met zich mee draagt. Wanneer we bij dat bewustzijn komen dan kunnen we in harmonie denken en leven en gaan waar we willen staan. Ons hartbewustzijn is ook niet te manipuleren. Ons brein daar in tegen wel. En dat weten de mensen al te goed die de touwtjes in handen hebben. Ons brein staat aangesloten op het collectieve veld waar alle informatie te vinden valt binnen in de matrix waarin wij leven en aangesloten zijn. Dus wat je daar kan vinden in het collectieve veld zijn eigenlijk alle gedachtes die rondspoken in het collectieve veld. bepaalde verborgen kennissen over religie en hoe het systeem draaiende blijft etc.
Wanneer men contact probeer te maken met het bewustzijn wat aangesloten staat op het hart dan komt men in een goddelijk veld terecht waar geen manipulatie plaats vind en alle goddelijke kennissen in verborgen staan. En dat weet de elite al te goed. Ze doen er alles aan om je in je hoofd te houden en zo ver weg te houden van het hart ( wat ik net ook al zei xD sorry dat ik in herhaling val ).

Hierover heb podcast die dit soort onderwerpen bespreekt. Het zijn podcasten van een uur tot 2 uur. Ik zelf heb er veel uit kunnen halen en ze melde ook de bronnen erbij. Ik ga hem later op de dag naar je toe sturen. Wil je dat in een privé bericht of wil je dat openbaar?
Het elektromagnetische veld van het hart is ook veel sterker dan die van de hersenen.

En ja, ze willen mensen in hun hoofd houden. Een volk van mensen die in hun hart zijn kun je niet controleren.

Flualhamdulillam

Badass junkie
Wanneer je kijkt naar de oerknal hebben dat nooit hardhandig kunnen bewijzen dat dat ook zo is.
Er zijn vrijwel geen hoogstaande astronomen die zeggen: het was de oerknal, einde zoektocht. Het is gewoon een theorie, maar het is nog veeeerr verwijderd van ‘hard bewezen’. Er is ook nog helemaal geen bewijs van een oerknal, want hoe bewijs je iets waarvan je zo weinig weet? Waarop ze deze theorie hebben gebaseerd, zijn een tal aan bevindingen die wijzen op absurd rappe inflatie van het universum in de jongste periode van het bestaan (hebben ze achterhaald met cosmische achtergrondradiatie), en de huidige expansie van het universum (gemeten aan de hand van beweging van sterrenstelsels). Deze theorie bezit gewoon de meeste beproefde aanwijzingen, het is dus niet verkeerd om die richting in te kijken om er meer over te weten te komen. Het is een fundamentele denkfout om er vanuit te gaan dat als iets een wetenschappelijke theorie is, dat dit ‘de waarheid’ is. Al helemaal over zoiets als de ‘big bang’, waar we zo’n bijna 14 miljard jaar te laat zijn 🤣.

Het is nog vaak de opvatting van de lezer die de plank misslaat en zegt: ‘Ah! Het begon dus bij de Big Bang!’ of juist ‘Wetenschappers liegen over het ontstaan van het universum!’ Wetenschappers zijn natuurlijk niet immuun voor vooroordelen, slechte onderzoeksmethodes, al die menselijke dingetjes zegmaar. Maar goeie wetenschappers doen hun werk ook af als wat het is: een theorie. Geen omschrijving van de absolute waarheid die vraagt om keiharde bewijzen.
er is ook vaker dan 1 keer voorgekomen dat ze het over onze DNA hebben gehad en hoe dat precies in elkaar zit.
Ah laat maar horen! Ben benieuwd. Ik ben zelf bezig met een paper over zogenoemd ‘DNA consciousness’, super interessant.
Want ons DNA blijkt niet organisch te zijn.
Als je het goes gaat bestuderen komt alle magie naar boven hè? Ligt eraan welke definitie je aan het woord hangt, maar DNA is weldegelijk een organisch molecuul gedefinieerd vanuit de biochemie. Of het zo ontstaan is zoals atm de consensus is (voor zover er consensus bestaat), dat kan ik je ook niet vertellen hahaha. Ik sluit niet uit dat leven, en daarmee ook DNA, afkomstig kan zijn van buiten de aarde. DNA is echt ongelofelijk complex en bezit de mogelijkheid om zichzelf te reproduceren, van zichzelf de epigenetica (uiting van genen) te wijzigen én zelfs haar eigen genoom aan te passen naar de behoeftes die ontstaan door interne en externe milieu. Het is zeker niet iets om af te doen als een soort biochemische USB stick…

WeAreThe99%

Belezen gebruiker
Ik sluit niet uit dat leven, en daarmee ook DNA, afkomstig kan zijn van buiten de aarde. DNA is echt ongelofelijk complex en bezit de mogelijkheid om zichzelf te reproduceren, van zichzelf de epigenetica (uiting van genen) te wijzigen én zelfs haar eigen genoom aan te passen naar de behoeftes die ontstaan door interne en externe milieu. Het is zeker niet iets om af te doen als een soort biochemische USB stick…
Precies daar sla je spijker op de kop.

Flualhamdulillam

Badass junkie
Ze willen mensen constant in hun brein houden en zo ver mogelijk van hun hartsbewustzijn weg houden. Er zijn wetenschappers die hebben kunnen vastleggen door bepaalde onderzoeken dat ons fysieke hart een eigen bewustzijn met zich mee draagt.
Ah hier had ik nog niets over gelezen, hartbewustzijn. Ik las ooit uit een onderzoek dat het hart mogelijk bioinformatie in de vorm van een elektromagnetisch veld produceert, waarvan als in het goed herinner het magnetisch veld buiten het lichaam kan treden, zoals ook het brein zo’n veld maakt. Maar ik zal eventjes opnieuw het een en ander opzoeken!

Dus wat je daar kan vinden in het collectieve veld zijn eigenlijk alle gedachtes die rondspoken in het collectieve veld. bepaalde verborgen kennissen over religie en hoe het systeem draaiende blijft etc.
Aah ja! Het beestje met de vele namen! Unified field, consciousness, oneindige intelligentie en mijn persoonlijke favoriet; het kwantumveld van mogelijkheden 🤣
Ik had hier in boeken al vaak over gelezen en toen pakte het me wel. Alleen in heb een beetje weinig info tot m’n beschikking om voor mezelf te concluderen dat complete gedachtes het lichaam verlaten via een andere route dan spraak, ik denk ook in spraak… Dan zou dat collectieve veld gebaseerd moeten zijn op taal, maar goed niet iedereen spreekt dezelfde taal. Ik kan me vingers niet leggen op hoe die gedachtes van de een (of het veld) op de ander over kunnen gaan.

ga hem later op de dag naar je toe sturen. Wil je dat in een privé bericht of wil je dat openbaar?
Don’t worry Ik heb ‘m al 😉 Had je ooit gestuurd al denk ik!

WeAreThe99%

Belezen gebruiker
@Flualhamdulillam
Zeitgeist docu is langdradige documentaire wat het zeker waard is om af te kijken!! Dit was 1 van mijn eerste docuś die ik keek.

Thrive docu gaat over het leven en universum.

Er zijn nog 2 andere docu ś die ik je wil delen. deze docu s'die hier onder staan is wel next level. Dit gaat over buitenaardse dingen.
Above Majestic ( 2018 ) ,.. Deze docu is niet heel boeiend voor mensen die niet bekend zijn met dit onderwerp
The cosmic secret ( 2019 ) deze docu heb ik zelf wel wat aangehad. Maar is ook niet heel boeiend. Omdat dit best wel extreme onderwerpen zijn die hierin voorkomen net zoals above majestic.

Martinus

Wijs gebruiker
Ik heb twee stapels gemaakt.

Dit is wetenschap:
elektromagnetische invloeden van ons zonnestelsel
emotionele genetische aspecten,
emotionele patronen, nu en in het verleden
erfelijke aspecten (zoals ouder worden, predispositie voor ziekten, metabolisme, haarkleur enzovoorts).
fysieke lichaam
lineair, logisch, intuïtief, emotioneel of artistiek denken
mentale energie

Dit is kul:
planetaire invloeden (astrologie)
scheppende krachten
vorige levens
ziel
Dharma (levensmissie)
Karma (levenslessen)

"Er zijn geen feiten, alleen maar interpretaties"

Friedrich Nietzsche

Blyatman

Badass junkie
Trouwens nog een aanvulling op angsten:

één van mijn grootste angsten is ook, dankzij C-PTSD om alles en iedereen op een dag kwijt te raken, als in de zin van. Dat mensen of familie contact/relaties verbreken omdat ik niet “standaard” ben met omgang en triggers heb.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Persoonlijk hanteer ik een nauwe definitie van spiritualiteit, omdat het me anders te breed, te vaag en te nietszeggend wordt. Spiritualiteit is voor mij het praktiseren van als 'spirit' observeren. Meditatie dus. Niet de geest als filter gebruiken, maar "mindless" (zonder gedachten) en toch lucide/helder zijn (niet weg spacen). Het is daarom dat voor mij persoonlijk wetenschap altijd verwijderd is van spiritualiteit, omdat voor wetenschap per definitie de geest gebruikt moet worden om een objectieve wereld te kunnen observeren en bestuderen. Spiritualiteit is juist object-loos observeren. Althans, voor mij.

Natuurlijk, als je een bredere definitie hanteert, kun je zelfs wetenschap onder spiritualiteit onderbrengen. Je kunt ook beargumenteren dat alles uiteindelijk "spirit" is en daar zou ik het ook mee eens zijn. Maar ik denk dat een nauwe definitie van spiritualiteit duidelijkheid brengt en nuttig/praktisch is.

WeAreThe99%

Belezen gebruiker
Dat is zeker interessant. En dat van die DNA wist ik niet. Hou jij je toevallig ook bezig met ufologie?
Jah je mag mij hierover een privé bericht sturen! ik heb informatie voor je! essentiele, dit is geen zweverige dingen maar harde feiten en bewijzen:grin: ik vind het interessant wanneer iemand hier ook in verdiept heeft en dat ik hier informatie over kan verstrekken en delen. Wat je met de informatie doet ligt helemaal aan jezelf. Je bent nergens toe verplicht of om er waarde aan te hechtten.

WeAreThe99%

Belezen gebruiker
ja, dit snap ik. zoiets moet het zijn. want ik geloof in een tussen-leven en reincarnatie, maar ik wil niet mee reincarneren en ik vraag mij af of ik daar keuze in heb.
Wauw kippenvel wat je hier verteld! Jij bent ook wakker naar mijn idee. Reïncarnatie is inderdaad een programma en een mindcontrol. zelfs na onze overlijden is de mindcontrol aanwezig. Tenzij je vanuit hartsbewustzijn leeft. en wakker bent op het gebied van religie. Maar wel belangrijk om je in religie te hebben verdiept. Wat ik hiermee wil zeggen is wat de achtergrond is van religie, waarom dat in de wereld is gebracht, en hoe religie er voor zorgt dat ze mensen in verdeel en heers krijgen. en zelfreflectie is ook belangrijk. kan confronterend zijn maar het gaat je redden om na je overlijden te ontsnappen van reincarnatie.

Waarom reincarnatie naar mijn idee en wat ik bijna voor de 1000% weet is omdat ik die kennis heb opgedaan vanuit mezelf. ( klinkt arrogant maar dat ben ik totaal niet, wanneer mensen mij kennen in real life weet men van mij dat ik introvert ben en juist een hsp persoonlijkheid heb ) Reincarnatie is een programma om je ziel slavende te houden in deze matrix wereld. onze zielen zijn gevangen gehouden. En we zitten in ons laatste bewustzijnsval. Wanneer deze bewustzijnsval voltooid is word onze ziel LETTERLIJk in een argief gestopt waar wij niet meer bij kunnen. onze ziel is als het ware gevangen. Wat k net al vermelde is het nu belangrijk en essentieel om te ontdekken wie wij daadwerkelijk zijn en om onze DNA weer te activeren! van 2 DNA strengels naar 3 en dat is al een vooruit gang!. NU zou men denken dat wanneer ons DNA voor 100 geactiveerd is dat je gered kan worden. Dat is helaas niet helemaal zo. DNA speelt zich af binnen de MATRIX waarin men zich bevind. De oorspronkeijk matrix lagen waren bedoelt om te kunnen Creëren en te manifiseren te ervaren hoe het is om gebonden te zijn aan tijd. een begin en een einde te leren kennen. Er is een programma waardoor wij niet meer weten wie wij Daarwerkelijk zijn en dat wij scheppende en Creërende wezens zijn. ( denken dat we creërende wezens zijn is niet genoeg maar het ook ervaren en het toelaten in je dagelijks keven ) . Ik wil je de oren niet van de kop af lullen en ik moet nu kappen met typen. Veel mensen gaan dit lezen en zullen mij verklaren als doorgedraaid / psychotisch / schizofreen. Daarom moet ik nu kappen met typen om dit niet te verergen want ik wil nog normaal op deze forum kunnen typen zonder dat mensen een oordeel over mij hebben.

Toen ik net nieuw was op deze Forum ben ik nameijk al snel de diepte in gegaan hoe mijn kijk was op de wereld ( omdat dat toevallig aan bod kwam ) en werd gelijk afgeblaft. Dus dat bewijst hoe onwetend mensen kunnen zijn zonder slechte intentie ś. ) Dat is mk ultra.

Wanneer men verdiept in MK ultra en verdiept in FOLLOW THE MONEY
dan zou men redelijk ver komen in de RABBIT HOLL! Maar nog niet ver genoeg! Maar het zegt wel over hun dat ze in hun onderbewustzijn diep van binnen ( hartsbewustzijn ) opzoek zijn naar de "waarheid" en diep van beten ook weten en erkennen dat er iets niet klopt aan de wereld hoe dat ons is voorgeschoteld en etc. En daar heb ik bewondering en respect voor wanneer men zo ver al kan zijn omdat de rabbit holl al confronterend en eng genoeg kan zijn voor de meeste mensen. Uit reactie gaan ze emotioneel weer terug in de programmering omdat hun brein het niet aankan ( bedoel ik echt niet verkeerd )

Groetjes J0&huA en veel liefde naar iedereen

WeAreThe99%

Belezen gebruiker
Dit is allebei niet waar.
Dankjewel voor je eerlijkheid! Geloof mij. Verdiep je in onafhankelijke wetenschappers die het zwart op wit kunnen onderbouwen. ( met onafhankelijk bedoel ik natuurlijk die niet afhankelijk zijn van bepaalde corporaties beetje nadenken alsjeblieft of misschien niet te veel nadenk jij maar misschien wat meer vanuit je gevoel gaan leven! waardoor je je gekke oogkleppen durft af te zetten tenzij je de keus maakt om onderdeel te blijven van dit satanistische systeem wat Je gaat nekken in deze realiteit maar ook wanneer je overlijd! je bent gewaarschuwd. Dit zegt ik niet omdat ik je de grond in wil boren maar juist met de juiste en liefdevolle intenties omdat ik ook van jou hou als mens en niet als iemand die aan het stockholm syndroom leid,.. jah ook wel maar ik hoop dat je erachter komt dat dit niet de realiteit is wat jou is voorgeschoteld!. Ik gun ieder mens ontwaking! ontwaking bedoel ik niet op een zweverige manier maar op een hoog bewustzijnniveau!! aller liefste groetjes van mij en veel liefd gewenst voor het geval dat te laat is.:cry::kissingheart:

Dirkjan

Badass junkie
Dankjewel voor je eerlijkheid! Geloof mij. Verdiep je in onafhankelijke wetenschappers die het zwart op wit kunnen onderbouwen. ( met onafhankelijk bedoel ik natuurlijk die niet afhankelijk zijn van bepaalde corporaties beetje nadenken alsjeblieft of misschien niet te veel nadenk jij maar misschien wat meer vanuit je gevoel gaan leven! waardoor je je gekke oogkleppen durft af te zetten tenzij je de keus maakt om onderdeel te blijven van dit satanistische systeem wat Je gaat nekken in deze realiteit maar ook wanneer je overlijd! je bent gewaarschuwd. Dit zegt ik niet omdat ik je de grond in wil boren maar juist met de juiste en liefdevolle intenties omdat ik ook van jou hou als mens en niet als iemand die aan het stockholm syndroom leid,.. jah ook wel maar ik hoop dat je erachter komt dat dit niet de realiteit is wat jou is voorgeschoteld!. Ik gun ieder mens ontwaking! ontwaking bedoel ik niet op een zweverige manier maar op een hoog bewustzijnniveau!! aller liefste groetjes van mij en veel liefd gewenst voor het geval dat te laat is.:cry::kissingheart:
Dankjewel, heel lief van je, maar was het niet leuker geweest als je met wat concrete voorbeelden kwam om mij op m’n plek te kunnen zetten? Dat mannetje met die oranje sweater die zichzelf veel te leuk vindt? Ik had het wel willen zien. Maar goed, het heeft ook geen zin om te schaken met een gans aangezien hij toch alle stukjes omgooit.

WeAreThe99%

Belezen gebruiker
Dankjewel, heel lief van je, maar was het niet leuker geweest als je met wat concrete voorbeelden kwam om mij op m’n plek te kunnen zetten? Dat mannetje met die oranje sweater die zichzelf veel te leuk vindt? Ik had het wel willen zien. Maar goed, het heeft ook geen zin om te schaken met een gans aangezien hij toch alle stukjes omgooit.
strijder, was niet de bedoeling om je op je plek te zetten natuurlijk. ik sprak meer vanuit gevoel en emotioneel vlak. En dat kan soms verkeerd binnen komen bij mensen.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Reincarnatie is een programma om je ziel slavende te houden in deze matrix wereld. onze zielen zijn gevangen gehouden. En we zitten in ons laatste bewustzijnsval. Wanneer deze bewustzijnsval voltooid is word onze ziel LETTERLIJk in een argief gestopt waar wij niet meer bij kunnen. onze ziel is als het ware gevangen.
Waar heb je dit vandaan?

Wie is de "wij" die niet meer bij onze ziel zouden kunnen? De ziel is toch geen soort lichtbol in je die je kwijt kunt raken, de ziel/essentie is jou zelf. Je kunt nooit je ziel kwijtraken, want je bent het. Ik ben het er verder wel mee eens dat er krachten bezig zijn om ons vooral niet te laten realiseren dat wij de ziel en inderdaad: scheppende wezens zijn. Wij hebben enorme invloed op onze realiteit, maar worden van alle kanten verteld dat we dat niet hebben. Er is een soort matrix waar we in zitten maar die matrix is nep/vals en onze ziel is echt. Het gevangenschap kan dan ook alleen door bluf en misleiding gedaan worden. Niemand is écht gevangen, maar dat lijkt en voelt zo omdat de oude wereld/het oude bewustzijn die matrix is. Het collectieve ego-bewustzijn draait op controle uitoefenen over de bevolking, voornamelijk middels angst.

Ik ben het er verder ook mee eens dat we in ons hart-bewustzijn moeten komen om uit die controle maatschappij te kunnen komen.

Martinus

Wijs gebruiker
Wauw kippenvel wat je hier verteld! Jij bent ook wakker naar mijn idee. Reïncarnatie is inderdaad een programma en een mindcontrol. zelfs na onze overlijden is de mindcontrol aanwezig. Tenzij je vanuit hartsbewustzijn leeft. en wakker bent op het gebied van religie. Maar wel belangrijk om je in religie te hebben verdiept. Wat ik hiermee wil zeggen is wat de achtergrond is van religie, waarom dat in de wereld is gebracht, en hoe religie er voor zorgt dat ze mensen in verdeel en heers krijgen. en zelfreflectie is ook belangrijk. kan confronterend zijn maar het gaat je redden om na je overlijden te ontsnappen van reincarnatie.

Waarom reincarnatie naar mijn idee en wat ik bijna voor de 1000% weet is omdat ik die kennis heb opgedaan vanuit mezelf. ( klinkt arrogant maar dat ben ik totaal niet, wanneer mensen mij kennen in real life weet men van mij dat ik introvert ben en juist een hsp persoonlijkheid heb ) Reincarnatie is een programma om je ziel slavende te houden in deze matrix wereld. onze zielen zijn gevangen gehouden. En we zitten in ons laatste bewustzijnsval. Wanneer deze bewustzijnsval voltooid is word onze ziel LETTERLIJk in een argief gestopt waar wij niet meer bij kunnen. onze ziel is als het ware gevangen. Wat k net al vermelde is het nu belangrijk en essentieel om te ontdekken wie wij daadwerkelijk zijn en om onze DNA weer te activeren! van 2 DNA strengels naar 3 en dat is al een vooruit gang!. NU zou men denken dat wanneer ons DNA voor 100 geactiveerd is dat je gered kan worden. Dat is helaas niet helemaal zo. DNA speelt zich af binnen de MATRIX waarin men zich bevind. De oorspronkeijk matrix lagen waren bedoelt om te kunnen Creëren en te manifiseren te ervaren hoe het is om gebonden te zijn aan tijd. een begin en een einde te leren kennen. Er is een programma waardoor wij niet meer weten wie wij Daarwerkelijk zijn en dat wij scheppende en Creërende wezens zijn. ( denken dat we creërende wezens zijn is niet genoeg maar het ook ervaren en het toelaten in je dagelijks keven ) . Ik wil je de oren niet van de kop af lullen en ik moet nu kappen met typen. Veel mensen gaan dit lezen en zullen mij verklaren als doorgedraaid / psychotisch / schizofreen. Daarom moet ik nu kappen met typen om dit niet te verergen want ik wil nog normaal op deze forum kunnen typen zonder dat mensen een oordeel over mij hebben.

Toen ik net nieuw was op deze Forum ben ik nameijk al snel de diepte in gegaan hoe mijn kijk was op de wereld ( omdat dat toevallig aan bod kwam ) en werd gelijk afgeblaft. Dus dat bewijst hoe onwetend mensen kunnen zijn zonder slechte intentie ś. ) Dat is mk ultra.

Wanneer men verdiept in MK ultra en verdiept in FOLLOW THE MONEY
dan zou men redelijk ver komen in de RABBIT HOLL! Maar nog niet ver genoeg! Maar het zegt wel over hun dat ze in hun onderbewustzijn diep van binnen ( hartsbewustzijn ) opzoek zijn naar de "waarheid" en diep van beten ook weten en erkennen dat er iets niet klopt aan de wereld hoe dat ons is voorgeschoteld en etc. En daar heb ik bewondering en respect voor wanneer men zo ver al kan zijn omdat de rabbit holl al confronterend en eng genoeg kan zijn voor de meeste mensen. Uit reactie gaan ze emotioneel weer terug in de programmering omdat hun brein het niet aankan ( bedoel ik echt niet verkeerd )

Groetjes J0&huA en veel liefde naar iedereen

Ik vind het wel een interessnte kijk op de wereld. Wie houd ons gevangen in reincarnatie? De hoger bewuste zelf?

Rivalrie

Badass junkie
Ik geloof niet in reïncarnatie of wij. Er is slechts 1 ding en dat is "het". "Het" is wij en "het" is oneindig. "Het" is slechts 1 energie waar alles onderdeel van is. In de uitvinding van de mens (tijd) vervulling wij slechts een rol in "het". Nadat je tijd ophoudt als mens zul je opnieuw worden ingedeeld in "het".

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik geloof niet in reïncarnatie of wij. Er is slechts 1 ding en dat is "het". "Het" is wij en "het" is oneindig. "Het" is slechts 1 energie waar alles onderdeel van is. In de uitvinding van de mens (tijd) vervulling wij slechts een rol in "het". Nadat je tijd ophoudt als mens zul je opnieuw worden ingedeeld in "het".
Dat denk ik ook, maar taal maakt het lastig om zulke non-dualiteit uit te spreken, waardoor het soms handig is om dan toch te spreken in dualistische taal, zoals "reïncarnatie" bijvoorbeeld. Reïncarnatie stelt dat je in een nieuw lichaam geboren wordt. In werkelijkheid word jijzelf niet geboren, het lichaam en de geest worden geboren (verschijnen) in jou. Jij bent vóór tijd en ruimte waar alles 1 geheel is. Maar om praktische redenen is het soms handig om te zeggen dat je "in" een nieuw lichaam geboren wordt. Natuurlijk zal dat gewoon weer een nieuwe verschijning in jou(w bewustzijn) zijn, net zoals dit lichaam/deze wereld dat zijn. Om een wereld te ervaren heb je een lichaam nodig. Je zintuigen zijn de wereld die je ervaart. We delen het alleen op in taal. Maar lichaam en wereld zijn 1.

Rivalrie

Badass junkie
Dat denk ik ook, maar taal maakt het lastig om zulke non-dualiteit uit te spreken, waardoor het soms handig is om dan toch te spreken in dualistische taal, zoals "reïncarnatie" bijvoorbeeld. Reïncarnatie stelt dat je in een nieuw lichaam geboren wordt. In werkelijkheid word jijzelf niet geboren, het lichaam en de geest worden geboren (verschijnen) in jou. Jij bent vóór tijd en ruimte waar alles 1 geheel is. Maar om praktische redenen is het soms handig om te zeggen dat je "in" een nieuw lichaam geboren wordt. Natuurlijk zal dat gewoon weer een nieuwe verschijning in jou(w bewustzijn) zijn, net zoals dit lichaam/deze wereld dat zijn. Om een wereld te ervaren heb je een lichaam nodig. Je zintuigen zijn de wereld die je ervaart. We delen het alleen op in taal. Maar lichaam en wereld zijn 1.
Exact :) zo denk ik er ook over

WeAreThe99%

Belezen gebruiker
Dankjewel, heel lief van je, maar was het niet leuker geweest als je met wat concrete voorbeelden kwam om mij op m’n plek te kunnen zetten? Dat mannetje met die oranje sweater die zichzelf veel te leuk vindt? Ik had het wel willen zien. Maar goed, het heeft ook geen zin om te schaken met een gans aangezien hij toch alle stukjes omgooit
Concrete dingen om je op je plek te zetten? Ik die niet aan concrete dingen als het om dit onderwerp gaat. Uiteindelijk is concreet
wauw sta ik toch van te kijken wat je zegt in positieve zin! klopt wat je zegt. als ik voor mezelf spreek gebruik ik aardse termen omdat mijn taal sws niet heel breed is aangelegd en dan kom ik al snel uit bij de dichtsbijzijnde taal in de 3 dimentionale wereld. Maar wanneer ik daar over spreek ben ik mij er zeker bewust van dat ik dan weer vanuit dualiteit praat. Wat ik bedoel met 3D is meer de 3e dichtheid van de MAtrix. de verschillende dichtheden zijn niet persé goed of slecht maar het is er gewoon zonder er een oordeel over te moeten hebben. Want dat noem ik oprechte opembaring wat jij ook ervaard. Wanneer je niet in dualiteit kan leven ( wat ons bijna onmogelijk maakt omdat we altijd in dualiteit zullen leven en praten zolang wij te maken hebben met de aardse wereld die wij kennen hoe die ons is voorgeschoteld )... Dat ter zijde.

Dankjewel dat je concreet bent. Kan ik nog wat van leren. misschien heeft het te maken met die gekke phenibuth waardoor ik nu naar mijn zometeen nog langer wakker ben als toen ik mijn laatste bericht verstuurde ergens op de forum. maar goed dat ter zijde boeit toch niemand.

Groetjes!!

Als aller laatste, Non dualiteit is helaas wel het thema van de wereld waarin wij leven. we worden er telkens in terug gezogen wanneer je denkt er ff uit te kunnen stappen met non dualiteit. en dan gebeurd er weer iets waardoor je terug kan schieten in dualiteit. met definitie van dualiteit is ook een oordeel hebben op hoe je je op dat moment voelt bij een situatie etc

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Concrete dingen om je op je plek te zetten? Ik die niet aan concrete dingen als het om dit onderwerp gaat. Uiteindelijk is concreet

wauw sta ik toch van te kijken wat je zegt in positieve zin! klopt wat je zegt. als ik voor mezelf spreek gebruik ik aardse termen omdat mijn taal sws niet heel breed is aangelegd en dan kom ik al snel uit bij de dichtsbijzijnde taal in de 3 dimentionale wereld. Maar wanneer ik daar over spreek ben ik mij er zeker bewust van dat ik dan weer vanuit dualiteit praat. Wat ik bedoel met 3D is meer de 3e dichtheid van de MAtrix. de verschillende dichtheden zijn niet persé goed of slecht maar het is er gewoon zonder er een oordeel over te moeten hebben. Want dat noem ik oprechte opembaring wat jij ook ervaard. Wanneer je niet in dualiteit kan leven ( wat ons bijna onmogelijk maakt omdat we altijd in dualiteit zullen leven en praten zolang wij te maken hebben met de aardse wereld die wij kennen hoe die ons is voorgeschoteld )... Dat ter zijde.

Dankjewel dat je concreet bent. Kan ik nog wat van leren. misschien heeft het te maken met die gekke phenibuth waardoor ik nu naar mijn zometeen nog langer wakker ben als toen ik mijn laatste bericht verstuurde ergens op de forum. maar goed dat ter zijde boeit toch niemand.

Groetjes!!

Als aller laatste, Non dualiteit is helaas wel het thema van de wereld waarin wij leven. we worden er telkens in terug gezogen wanneer je denkt er ff uit te kunnen stappen met non dualiteit. en dan gebeurd er weer iets waardoor je terug kan schieten in dualiteit. met definitie van dualiteit is ook een oordeel hebben op hoe je je op dat moment voelt bij een situatie etc
Nu kijk ik vaak materiaal over dit onderwerp, maar ik zette net na jouw bericht gelezen te hebben een aanbevolen video op youtube op die wel heel erg goed aansluit op waar je het over hebt. Ik citeer waar het begon toen ik de video aanzette:

"All is very simple when the mind returns to its own inherent simplicity that is all knowing. But when it attempts to grasp, using the dualistic thought patterns of language, it falls into that chaotic duality, that cannot understand the real, because the real is not functioning on the basis of duality. And so there are no concepts that grasp the real. And the attempt to grasp the real through concepts creates more of a falling out of the real. And a greater and greater complexity and chaos of a system that is out of control."

Video op youtube: The Unified Field is the Buddha Mind - Shunyamurti Teaching

WeAreThe99%

Belezen gebruiker
Ik vind het wel een interessnte kijk op de wereld. Wie houd ons gevangen in reincarnatie? De hoger bewuste zelf?
heftig, wanneer ik daar mijn kijk op de Forum neerzet weet ik niet zo goed of ik dan nog serieus word genomen. De kennis die ik daarover heb opgedaan komt niet van mezelf maar van verschillende dergelijke podcasten die officiele documenten hebben en info hebben van onafhankelijke ufologiesche gemeenschappen maar ook van afhankelijke. en vanuit die twee dingen zou je kunnen speculeren wat waar wou kunnen zijn.

Zelf heb ik ooit gelooft dat er verschillende inteliligente buitenaardse rassen zijn ( hebben geen goeie bedoelingen maar ook geen kwade bedoelingen die zijn er gewoon ) die de originele goddelijke matrix lagen hebben gehackt ( oorspronkijke matrix lagen hebben wij inderdaag zelf gecreërd ). Wat ze precies hebben gedaan ( volgens speculatie maar ook harde bronnen die ik geloofwaardig op mij vind overkomen en die niet interessant proberen te doen ook niet bijzonder maar selectief blijven aan wie ze dit soort onderwerpen openbaar maken omdat er kans is dat je letterlijk word gestopt in een gesloten instelling of GGZ gedoe. die je gaat diagnosteren als schizo en psychotisch en dan word je ltterlijk volgepropt door medicatie en medicatie zorgt er voor dat je brein maar ook je hart wat ondedruktmaar goed dat ter zijde ) met de oorspronkelijke matrix lagen is bepaalde mindcontrol programmas op uitgeoefend. Dat heeft impact dat onze geheugen gewist word wanneer wij hier geincarneerd worden terwijl we niet meer de sleutel weten hoe we uit onze eigen matrix komen. Wat ik eerder heb vermedl is omdat dit 1 van de laatste bewustzijnval is. En we hebben er al veel meegemaakt. Waarom ze dit hebben gedaan gaat nog verder.

ER schijnen buitenaardse aliens te zijn die alleen kunnen voort bestaan vanuit loes ( ze noemen dat .adrenochroom, dit is overigens een bekende stof wat vrijkomt wanneer er iemand op jonge leeftijd traumatische ervaringen opdoet ) Door angst van mensen / schuld / schaamte / pijn / verdriet / wantrouwen / dualiteit zorgt ervoor dat die loes vrijkomt. Ze zappen als het ware dus die loes uit mensen. Maar dat gebeurd ook wanneer je niet getraumatiseerd "denkt" te zijn. Nu ga ik kappen om dit openbaar te zetten op een drugsforum.

Wanneer je echt oprechte info hierover wilt zwart op wit kan ik je harde bewijzen geven.
Wanneer je gaat verdiepen in operation paperclip ( officiele documenten zijn er over uitgekomen ) . Wikipedia verteld hierover net zoals alle andere operations wat ik erbij ga vermelden. Maar wikipedia word vaak getypt vanuit info dat algemeen bekend is.
Wanneer je hier dus dieper op in gaat dan ga je de rabbit hol in over ufologie en wat hun theorien zijn over het leven en hoe dit zo is ontstaan en nog veel meer...

Operation paperclip ( wat ik net al vermelde xD )
operation highjump
Operation Snow
Operation pegasus

Dit zijn operatieś vanuit grote machtten hebben gewerkt zoals toen die tijd in de holocaust.
Het schijnt zelfs zo te zijn dat Adolf Hitler met operation highjump of het was operation paperclip ik haal die dingen altijd door elkaar. Gechannelt heeft met buitenaardse intelligentie wat ook overeenkomt met de technologie wat op dat moment vrij is gekomen maar verborgen is gehouden voor de menigte )
Dan heb ik het over MK ULTRA ( kleine voorbeelden zijn nog veel meer dingen )

Operation pegasus moet ik zelf nog onderzoeken kan ik niks duidelijk over vertellen. heeft te maken met de slag om Arnhem in de tweede wereldoorlog.
schijnt ook verder te gaan dan wat door mainstream bekend over is.

al die 4 onderwerpen brengen je oprecht verder in deze materie.

Ik kondig niet de waarheid maar het is zeer interessant.

Ook omdat deze onderwerpen bekend zijn bij de amerikaanse overheid en de CIA hiervan af weet en er zelfs Seal mariniers naar buiten zijn gekomen over dit was geloof ik operation paperclip / of highjump 1 van die twee.

Ze schijnen op antartica zijn geweest en dat was een geheime operatie. paperclip en highimp en snow waren strikt geheim in die tijd maar is uitgelekt waar het op neer komt

Veel kijkplezier en laat mij weten als ik je meer dan 1 bron hierover moet vermelden als je je weg niet weet de vinden in deze materie.

ps: Nee ik ben geen schizo op het moment. ik heb het bij het juiste eind levensgenieters van het drugsforum En wat ik eerder vermeld heb. Julliie mogen mij uitlachen en denken dat ik gek ben! onderzoek zelf en je komt erachter.

WeAreThe99%

Belezen gebruiker
Nu kijk ik vaak materiaal over dit onderwerp, maar ik zette net na jouw bericht gelezen te hebben een aanbevolen video op youtube op die wel heel erg goed aansluit op waar je het over hebt. Ik citeer waar het begon toen ik de video aanzette:

"All is very simple when the mind returns to its own inherent simplicity that is all knowing. But when it attempts to grasp, using the dualistic thought patterns of language, it falls into that chaotic duality, that cannot understand the real, because the real is not functioning on the basis of duality. And so there are no concepts that grasp the real. And the attempt to grasp the real through concepts creates more of a falling out of the real. And a greater and greater complexity and chaos of a system that is out of control."

Video op youtube: The Unified Field is the Buddha Mind - Shunyamurti Teaching
zal ik je heel eerlijk vertellen wat 1 van budha zijn qout was?? en nog steeds is maar veel mensen niet eens meer weten wie budha echt was omdat dat verwaterd is in die tijd en iedereen zijn eigen draai eraan heeft gegeven.

1 hele belangrijke qout van budha ( correct me if im wrong ) was:
"Geloof niemand je ouders niet de overheid niet religie niet maar ontdek zelf de waarheid want het zit in ieder mens verborgen" om het ff in het nederlands te hebben vertaald. In het engels klonk het mooier maar ik weet de exacte vertaling niet maar je vind dit wel. en anders kan i misschien wel een plaatje hierover posten wat in het engels weergegeven was.

budha was eigenlijk 1 van de eerste complot "denkers"( ik noem het compleet denken ) van de geschiedenis. veel mensen weten dit niet.
Wat budha ook verteld is dat alle informatie in de wereld ( zelfs buitenaardse shit waar ik zelf nog steeds wel waarde aan hecht en niet alles wil uitsluiten ) des informatie is en dat de info vanuit je hartsbewustzijn /hartbrein / sommige noemen het anders te vinden is en dat wat je leert vanuit de buitenwereld geeft de vorm aan van hoe je de wereld met je fysieke lichaam waarneemt wat dus niet de realiteit is hoe het daadwerkelijk in elkaar steekt. Je mening en kijk word gevormd door je ouders ( opvoeding ) scholing en ga zo maar door. En ik geef budha hier groot gelijk in want zo sta ik er ook in al vanaf jongs af aan voordat ik nog met al deze onderwerpen bezig was. Ik zelf had altijd al een diepgeworteld gevoel dat dingen niet klopte wat ons voorgeschoteld zijn. Budha bevestigd dit )

Ik snap dat je dit zelf wilt concreter wilt hebben maar dat gaat nu niet lukken. vertrouw op budha want die leeft in iedereen!!!!! dat betekend dat men dus inplaats van naar buiten gekeerd dieper in hunzelf moeten gaan keren, dat zorgt wel voor confrontatie en pijnlijke traums en shit komt naar boven en uiteindelijk kom je bij de bron weer terecht en dat is wat budha ook zei. En wanneer je dat stadium hebt berijkt zul je weer opnieuw geboren worden ( soort van in aardse termen ).

Budha heeft veel meer qouts waar men overna kan denken en de diepte mee in kan gaan. Want het zit dichter bij de waarheid en is letterlijker dan dat sommige mensen denken.

Budha is niet een beeldje budha heeft echt bestaan. misschien niet in deze universums maar er zijn veel verschillende parralelen universas die elkaar kruizen dus dat betekend letterlijk dat er meerdere tijdlijnen afspelen op dezelfde plek. ( bijna niet te geloven in aardse denk vermogen ) maar het mandela effect bewijst dat.

Martinus

Wijs gebruiker
heftig, wanneer ik daar mijn kijk op de Forum neerzet weet ik niet zo goed of ik dan nog serieus word genomen. De kennis die ik daarover heb opgedaan komt niet van mezelf maar van verschillende dergelijke podcasten die officiele documenten hebben en info hebben van onafhankelijke ufologiesche gemeenschappen maar ook van afhankelijke. en vanuit die twee dingen zou je kunnen speculeren wat waar wou kunnen zijn.

Zelf heb ik ooit gelooft dat er verschillende inteliligente buitenaardse rassen zijn ( hebben geen goeie bedoelingen maar ook geen kwade bedoelingen die zijn er gewoon ) die de originele goddelijke matrix lagen hebben gehackt ( oorspronkijke matrix lagen hebben wij inderdaag zelf gecreërd ). Wat ze precies hebben gedaan ( volgens speculatie maar ook harde bronnen die ik geloofwaardig op mij vind overkomen en die niet interessant proberen te doen ook niet bijzonder maar selectief blijven aan wie ze dit soort onderwerpen openbaar maken omdat er kans is dat je letterlijk word gestopt in een gesloten instelling of GGZ gedoe. die je gaat diagnosteren als schizo en psychotisch en dan word je ltterlijk volgepropt door medicatie en medicatie zorgt er voor dat je brein maar ook je hart wat ondedruktmaar goed dat ter zijde ) met de oorspronkelijke matrix lagen is bepaalde mindcontrol programmas op uitgeoefend. Dat heeft impact dat onze geheugen gewist word wanneer wij hier geincarneerd worden terwijl we niet meer de sleutel weten hoe we uit onze eigen matrix komen. Wat ik eerder heb vermedl is omdat dit 1 van de laatste bewustzijnval is. En we hebben er al veel meegemaakt. Waarom ze dit hebben gedaan gaat nog verder.

ER schijnen buitenaardse aliens te zijn die alleen kunnen voort bestaan vanuit loes ( ze noemen dat .adrenochroom, dit is overigens een bekende stof wat vrijkomt wanneer er iemand op jonge leeftijd traumatische ervaringen opdoet ) Door angst van mensen / schuld / schaamte / pijn / verdriet / wantrouwen / dualiteit zorgt ervoor dat die loes vrijkomt. Ze zappen als het ware dus die loes uit mensen. Maar dat gebeurd ook wanneer je niet getraumatiseerd "denkt" te zijn. Nu ga ik kappen om dit openbaar te zetten op een drugsforum.

Wanneer je echt oprechte info hierover wilt zwart op wit kan ik je harde bewijzen geven.
Wanneer je gaat verdiepen in operation paperclip ( officiele documenten zijn er over uitgekomen ) . Wikipedia verteld hierover net zoals alle andere operations wat ik erbij ga vermelden. Maar wikipedia word vaak getypt vanuit info dat algemeen bekend is.
Wanneer je hier dus dieper op in gaat dan ga je de rabbit hol in over ufologie en wat hun theorien zijn over het leven en hoe dit zo is ontstaan en nog veel meer...

Operation paperclip ( wat ik net al vermelde xD )
operation highjump
Operation Snow
Operation pegasus

Dit zijn operatieś vanuit grote machtten hebben gewerkt zoals toen die tijd in de holocaust.
Het schijnt zelfs zo te zijn dat Adolf Hitler met operation highjump of het was operation paperclip ik haal die dingen altijd door elkaar. Gechannelt heeft met buitenaardse intelligentie wat ook overeenkomt met de technologie wat op dat moment vrij is gekomen maar verborgen is gehouden voor de menigte )
Dan heb ik het over MK ULTRA ( kleine voorbeelden zijn nog veel meer dingen )

Operation pegasus moet ik zelf nog onderzoeken kan ik niks duidelijk over vertellen. heeft te maken met de slag om Arnhem in de tweede wereldoorlog.
schijnt ook verder te gaan dan wat door mainstream bekend over is.

al die 4 onderwerpen brengen je oprecht verder in deze materie.

Ik kondig niet de waarheid maar het is zeer interessant.

Ook omdat deze onderwerpen bekend zijn bij de amerikaanse overheid en de CIA hiervan af weet en er zelfs Seal mariniers naar buiten zijn gekomen over dit was geloof ik operation paperclip / of highjump 1 van die twee.

Ze schijnen op antartica zijn geweest en dat was een geheime operatie. paperclip en highimp en snow waren strikt geheim in die tijd maar is uitgelekt waar het op neer komt

Veel kijkplezier en laat mij weten als ik je meer dan 1 bron hierover moet vermelden als je je weg niet weet de vinden in deze materie.

ps: Nee ik ben geen schizo op het moment. ik heb het bij het juiste eind levensgenieters van het drugsforum En wat ik eerder vermeld heb. Julliie mogen mij uitlachen en denken dat ik gek ben! onderzoek zelf en je komt erachter.

Ik weet niet of je gek ben, maar de ideeen die je volgt zijn wel een tikkie paranoide geaard. Ik heb op LSD wel ervaren dat er een soort matrix achtige hologram zichtbaar was in mijn gehele visuele veld.
Maar wat het is zou ik niet weten.

Een matrix als in een 3dimentionaal grid. Alsof ik naar de moluculaire structuur van een diamant zit te kijken die dwars door alles heen liep.

Daarnaast heb ik nog nooit iets wat jij beschreven heb direct ervaren. Er zijn zat mensen die met aliens praten in hogere dimenties op dmt trips enzo. Maar ook dat heb ik zelf nog nooit gedaan.

Rivalrie

Badass junkie
Ik weet niet of je gek ben, maar de ideeen die je volgt zijn wel een tikkie paranoide geaard. Ik heb op LSD wel ervaren dat er een soort matrix achtige hologram zichtbaar was in mijn gehele visuele veld.

Een matrix als in een 3dimentionaal grid. Alsof ik naar de moluculaire structuur van een diamant zit te kijken die dwars door alles heen liep.

Daarnaast heb ik nog nooit iets wat jij beschreven heb direct ervaren. Er zijn zat mensen die met aliens praten in hogere dimenties op dmt trips enzo. Maar ook dat heb ik zelf nog nooit gedaan.
Zijn het aliens of gewoon entiteiten?

WeAreThe99%

Belezen gebruiker
Ik ga niet meer over consipary dingen meer hebben omdat ik nu al merk dat mensen voorzichtig met mij zijn omdat

Ik weet van LSD dat mij de kijk niet veranders heeft hoe ik het daarvoor al zag. Ik zag het aankomen dat mensen mij als paranoia kunnen wegzetten.
Dat is makkelijk wanneer iets onbekend is.

Wanneer men goed heeft gelezen heb ik eerder vermeld dat ik dit als klein kind voor drugsgebruik ook al bepaalde inzichten binnen kreeg als klein jongetje. Maar dat hij dat op een gegeven moment

Maar wel bedankt dat men mij duidelijk maakt dat het paranoia is ( ik weet zelf dat dat niet zo is maar goed dat ter zijde want dan kan er ook worden gedacht.. "paranoia is een ziektebeeld dat ik leef in een waan en dat het zo diep geworteld is dat ik het zelf niet in de gaten zou hebben" Paranoia is meer bang voor het onbekende. Naar mijn idee en ervaring wanneer ik parra ben. Wanneer ik parra ben dat is zoals nu. Parra zijn omdat je het gevoel hebt dat de wereld je nooit zal snappen en begrijpen ( wat ook zo is maar ik mezelf en de wereld niet kan verwijten en daar ben ik mij bewust van ) gevoel dat de wereld je uitlacht achter de schermen. ( dat stukje denk ik soms wel ) maar ik ben zeker niet parranoia over dat mensen diep van binnen wel opzoek zijn naar de waarheid en er diep van binnen alles voor willen doen om de waarheid te ontdekken. De waarheid is ook iets subjectief in de 3 dimentionele wereld. maar goed dat ter zijde.

Je mag best weten dat ik een gevoelige jongen ben en wanneer mensen mij niet serieus nemen ( wat ook zo is ) dat mij dat best wel raakt en dat ik daar zeker ff aan mezelf ga twijfelen als het gaat om mijn eigen waarde. Heb ik ook al gehad voor mijn gebruik.

Wanneer ik mij afsluit van het internet en telefoon weg leg en muziek luister wat goed in viberatie is 432 hz,.. merk ik dat ik rustig word en dat ik niet aan mezelf hoef te twijfelen of ik parra ben. maar dat het prima is dat mensen van alles mogen denken over mij of over jou. Is allemaal goed.

1 ding is zeker. uiteindelijk gaan we met zijn allen deze tijdlijn verlaten wanneer de tijd ( tijd is relatief ) rijp is.

veel liefde van mij

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan