trippy hippy
Newbie
Eigenlijk alles is leuk met speed
Dus als je "thuis" bent, ga je in de stad een rondje lopen?Als ik vrij ben en neem pep ( en dus thuis ben ) ga ik gewoon de stad in of een rondje lopen.
Ja als ik een weekend niks te doen heb en zin heb om pep te nemen, dan ga ik een nakkie nemen en daarna lekker de stad in ofzo :P Zo bedoelde ik het lolDus als je "thuis" bent, ga je in de stad een rondje lopen?![]()
Wat staat hier eigenlijk?Ik heb maar ne paar dagen per jaar voor de laatste 3 jaar speed gepakt ,mischien ietske meer en ik heb 2 of 3 keeren ongeveer ermee gaan trainnen ne jaar geleden , en ja ik had nog meer energie van de speed dan van de wiet maar de laatste trainning mischien ook de 2 laatste trainningen had ik het gevoeld aan mijn hart, dat die niet meer normaal was, te rap aan het gaan was ,dat was echt schrik aanwagend ,en dus sindsdien heb ik nooit niet meer gefitnest op speed want ik wil niet dood ,
Nutteloze dingen uitschrijven, lijstjes maken, quotes opschrijven. Kan er de hele nacht mee doorgaan😅
Beetje alles wat je opsomt eingelijk 😅😆Aaah ik dacht dat ik de enige was met die rare tik 😂 heerlijk is dat he!!
Ooit inderdaad eens van een Pringles rol met schuimrubber en een latex handschoen mijn eigen pocket pussy gemaakt.Verder werken aan mijn prototype van diy mastrubator, had eerder fleshlights, diy ruktube heb er een paar gehad die behoorlijk snel voor orgasme hebben gezorgd. Schrijven poetsen en dingen op orde maken waar ik nuchter te lui voor ben.
Jaaaa en dat alles voor de wetenschappelijke pepsex revolutie whoehaaaaaaOoit inderdaad eens van een Pringles rol met schuimrubber en een latex handschoen mijn eigen pocket pussy gemaakt.
Heel niet slecht haha
Zou dat ook willen maar mijn pielemuis kwam niet naar boven 0_0Handsdown maar echt sex is zoooooo lekker dan...