Vind 't vooral leuk om met muziek bezig te zijn. Accordeon spelen (wat ik nu al zo'n 10 jaar doe), dus lekker de hele avond bezig zijn veel te ingewikkelde muziekstukken uitpuzzelen, vingerzettingen bepalen, opnemen en dan luisteren waar ik iets verkeerd gedaan heb, maar ook veel theoretische dingetjes (voor de mensen die weten waar ik het over heb: overal akkoordenprogressies bijschrijven, motiefjes zoeken en kijken waar ze terugkomen, evt. in andere toonsoorten, in omgekeerde volgorde enzovoorts enzovoorts). Zo heb ik eerder vandaag een boek met de 2- en 3-stemmige inventies van Bach op de kop getikt, kan niet wachten om me volledig daarin te storten
Gitaar spelen is ook altijd leuk, versterker op 11 en gas erop

! Verder qua muziek ben ik de laatste tijd een beetje aan het kloten met FL Studio, lekker drum 'n' bass en dubstep nummertjes maken, daarop zelf helemaal los gaan, ze dan vol trots op m'n Soundcloud knallen en er dan de volgende dag achter komen dat 't eigenlijk helemaal nergens naar klinkt

Wat meer experimentele muziek luisteren is ook vaak leuker dan wanneer ik nuchter ben, zo blaast nu het nieuwe album van Death Grips door m'n speakers
Een goeie DJ mix of album uitzoeken, m'n oortjes in doen en het hele huis door djensen terwijl ik dingen opruim, schoonmaak, verplaats, enzovoorts. Vaak na wat ik denk dat slechts 5-10 minuten zijn, vraag ik me dan af waarom de muziek al afgelopen is, waarna ik op de klok kijk en blijkt dat er al meer dan een uur voorbij is

Duits leren, wat behoorlijk handig is aangezien ik over een paar maanden samen wil gaan wonen met m'n Duitse vriend en ik op de middelbare school iets te vaak iets te stoned was om wat op te steken van de lessen
Verder vooral de standaard dingen die hier al genoemd zijn.
Lekker tegen andere mensen aan lullen, en veel te lange forumposts schrijven. Zo ben ik nu al meer dan een uur bezig met schrijven, verbeteren en dan controleren (repeat ad nauseum), dus hierbij excuses voor deze wall of text
Tot bloedens toe op m'n wangen of tong bijten, en het vaak nog niet eens doorhebben totdat ik iets vloeibaars voel lopen en denk dat ik aan het kwijlen ben

. Als ik onder de MDMA of pep zit kan ik helaas niet langer dan een paar minuten op een stukje kauwgom kauwen zonder misselijk te worden.
Veel gapen, heb gemerkt dat heel diep in- en uitademen dan echt heerlijk voelt, en daarnaast is 't lekker om ff m'n kaakspieren te strekken. Heb al veel te vaak dingen gehoord als "ben je moe?" of "als je je verveelt kun je 't ook gewoon zeggen hoor..."
Mezelf nicotinevergiftiging geven. Ofwel, de ene peuk na de andere opsteken totdat ik er misselijk van word, een half uurtje later weer een sjekkie draaien om vervolgens na de eerste twee trekken bijna over m'n nek te gaan
Urenlang op dit forum, Wikipedia, Erowid, Bluelight en 420chan alles lezen wat me op dat moment interesseert. Ik kom hier al een paar maanden met enige regelmaat, heb een paar dagen geleden toch maar besloten een account aan te maken haha. Normaal post ik alleen maar op 420chan, maar het is ook wel eens fijn om gewoon in het Nederlands flink uit m'n nek te kletsen
Net zolang rukken tot m'n voorhuid helemaal rood en pijnlijk is, misschien moet ik dat wat minder vaak doen >_<
Tekenen en schrijven ben ik dan wat minder goed in en heb ik vaak het geduld niet voor, over het algemeen doe ik dat liever als ik aan de truffels zit
Sommige tics worden ook vaak tien keer zo erg. Als ik nuchter ben knak ik bijvoorbeeld al veel te vaak met mijn vingers, maar met een beetje pep op wordt 't zo erg dat ik de volgende dag m'n vingers bijna niet meer kan bewegen
Oh, bijna vergeten. Tijdens de comedown, als ik merk dat ik een gigantisch tekort heb aan voedingstoffen en nog niet kan eten of slapen, mierzoete fruitsmoothies maken (als iemand geïnteresseerd is, onderaan staat m'n favoriete recept), en vervolgens minstens een uur lang bezig zijn om de perfecte hasj joint te draaien. Ik weet het, dat duurt véél te lang, maar ten eerste wordt ik überperfectionistisch onder invloed van schnell, ten tweede kan ik nuchter al geen fatsoenlijke joint draaien, daarnaast beginnen m'n handen altijd heel erg te trillen tijdens de comedown, en daarnaast ben ik constant bezig het zweet van m'n handen te vegen. Komt nog 'ns bij dat ik dat laatste wel eens vergeet, en ik dan weer helemaal opnieuw kan beginnen omdat m'n vloei zeiknat is
Smoothie recept, voor de liefhebber:
- twee grote bananen, het liefst zo rijp en zacht mogelijk zodat de smoothie niet te dik wordt
- 500ml melk
- 1 el yoghurt of kwark
- 1 dessertlepel basterdsuiker, óf een zakje vanillesuiker
- 1 dessertlepel honing
- 2 tot 3 tl pure cacaopoeder. Wat evt. ook werkt is een beetje pure chocola raspen of smelten (au bain marie). Als je daarbij melkchocolade gebruikt kun je 't beste de suiker of honing achterwege laten.