Wat zijn jullie favoriete activiteiten o.i.v. pep?

Flameon

Badass junkie
Aalpoepert zei:
Petrovic heeft deze gesloten omdat we dit topic al hadden zei die.. Maar dat andere topic was veel ouder! Had 'ie beter dit topic kunnen sluiten :P

Maar dit wat actiever, dus hij heeft de goeie gesloten m.i. :)

OT: poetsen, de hele hut en natuurlijk uitgaan/stappen/nachtwandelingen maken

misantropie

Experimenterende gebruiker
naar school gaan.
Dan heb ik altijd zoveel zin om goed op te letten. ik heb vorig jaar een trimester regelmatig pep gebruikt en de commentaren van gedrag zijn gewoon duizend keer beter dan die andere 2 trimesters. Men punten in ieder geval ook. Studeren hoort er dus ook bij

Smokey046

Bewuste gebruiker
'muur inspecteren' noem ik mijn favoriete activiteit :grin:
Veel spannende dingen gezien, er is wel 1 regel ; niet helder zijn (spreekt voor zich)

IK? THE SMACKER: knarsen op de tanden en de knauwen op de lippen, aan het slakkenkot zitten - partijtje 'looser at the bar' spelen, luiseteren naar Billy Ocean in een rode Honda Civic(automatik), noordwaarts gaan, langlaufen in Zwitserland, Mensen op de zenuwen werken met m'n geriddel en gesmack :rockband: .
Vandaag betrof het banana-S, dit is wel spek voor mijn bek. zit reeds 14 jaar in de sniffinbizznizzz, ben momenteel bezig met een kuur. Iedereen in mijn nabijheid wordt meegesleurd in een opwaartse spiraal van drank, S en geleuter. Waarom? Zal me worst wezen - SNUIVEEUUUH? WHITE POWDER.

you know i'm born to loose
and sniffing is for fools
but that's the way i like it, baby
i dont wanna live forever
and don't forget the dope man!
the ace of spades
the ace of spades

Te veel banana snuive, da kan fataal blijke
da's lijk in t kaske van den eletriek zeike

one day i fly away
Baltimore, Nevada, Arizona
i've seen it all

Gimme, gimme, gimme
Gimme some more
don't ask what for

My name is robby
i live on the second floor
I sniff anything
just don't ask me what it was
just don't ask me what it''s for

O kleine onooglijke witte korrels
zo vol van toverkracht
het labo schenkt u ons
Lazare zij geprezen

leef je leven
droom je dromen
hakke die baaren

de witte, 33

Ghanzibaldhi

Alles in de gaten houden, elk hoekje in elk raam wat naar de straat gericht is, omdat daar misschien weleens de buurman met een verrekijker zou kunnen zitten! Te relax :beer:
Je snapt wel dat dat gewoon kut is als je, net als ik, tegenwoordig altijd heb dat alles de hele avond en nacht leuk is geweest en dat wanneer je uiteindelijk alleen in een stoel zit, je paranoia wordt. Iedere keer weer ellendig, maar heb het inmiddels dusdanig vaak meegemaakt dat ik het tegenwoordig vet vind om overal (we hebben een grote heg naast het huis staan waar ik dan iedere keer gedesillusioneerd naar kijk met een nuchtere blik the day after) in bomen en struiken patronen van gezichten in te verzinnen. Ik haal het soms in mn hoofd dat ze met een hartslagmeter aan de muur hangen. Terwijl die dingen (nog) niet eens bestaan! Meestal zuip ik me dan een stuk in de kraag want dan kan ik er nog om lachen, heb weleens "bewust" zo'n nacht meegemaakt, daar is politie bij geweest... eigenlijk niet goed, maar het is duivels spul. Als je net als ik niet meer wekelijks maar kwartaalderlijks gebruikt, kan niets op tegen de rush vaan goeie snaaaas. Wat dat spul kan is ongelofelijk. Zonder goede speed hadden we nu misschien zelfs wel de snelweg nie, want het masterplan om goede wegen te leggen en andere zaken cq infrastructuur, zijn bedacht door Adolf Hitler. En aangezien die gast iedere dag van een verse spuit pervitin (metamfetamine) werd voorzien door zijn arts, werd zn verstand iedere keer weer geboost om enerzijds geniale ideeën en anderzijds duivelse te bedenken. Het is de ziekste motherfucker ooit geweest op deze schriele aardbol, maar hij had zondermeer een hoog IQ. Hoog IQ + Snaas = Supermannenstylo jeweet

it'sme

Belezen gebruiker
ridder.debart zei:
IK? THE SMACKER: knarsen op de tanden en de knauwen op de lippen, aan het slakkenkot zitten - partijtje 'looser at the bar' spelen, luiseteren naar Billy Ocean in een rode Honda Civic(automatik), noordwaarts gaan, langlaufen in Zwitserland, Mensen op de zenuwen werken met m'n geriddel en gesmack :rockband: .
Vandaag betrof het banana-S, dit is wel spek voor mijn bek. zit reeds 14 jaar in de sniffinbizznizzz, ben momenteel bezig met een kuur. Iedereen in mijn nabijheid wordt meegesleurd in een opwaartse spiraal van drank, S en geleuter. Waarom? Zal me worst wezen - SNUIVEEUUUH? WHITE POWDER.

you know i'm born to loose
and sniffing is for fools
but that's the way i like it, baby
i dont wanna live forever
and don't forget the dope man!
the ace of spades
the ace of spades

Te veel banana snuive, da kan fataal blijke
da's lijk in t kaske van den eletriek zeike

one day i fly away
Baltimore, Nevada, Arizona
i've seen it all

Gimme, gimme, gimme
Gimme some more
don't ask what for

My name is robby
i live on the second floor
I sniff anything
just don't ask me what it was
just don't ask me what it''s for

O kleine onooglijke witte korrels
zo vol van toverkracht
het labo schenkt u ons
Lazare zij geprezen

leef je leven
droom je dromen
hakke die baaren

de witte, 33

Zo te lezen gaat het goed met je :openmouth: :rolleyes:

counterstrikert

Ik gebruik het niet meer maar toch wel gamen, vooral Counter Strike source en Unreal Tournament 2004 / UT3. En dat speel ik overigens nog steeds als een idioot..

Intoxicated

Wijs gebruiker
Midden in de nacht, koptelefoontje in mijn versterker, en even gruwelijk lekker gitaarspelen.
Ja, en de hut opruimen en poetsen blijft ook zeer voldoenend. Wandelen met een lekker muziekje op.

Eigenlijk is het probleem met speed dat bijna alles tot een topactiviteit verheven kan worden. That's why it's so hard to stay off that shit.

Oh ja, en roken, heel veel roken.

Intoxicated

Wijs gebruiker
Ja verschilt per persoon denk ik.
Ik doe het zo min mogelijk omdat het nachten wakker zijn niet combineert met een studie.
Het opbreken viel bij mij wel mee, paar dagen wakker, anderhalve dag coma, zo'n soort cyclus.

fiesje

Newbie
Re:

Delirium zei:
Naar school gaan.

Klinkt misschien fout, maar dat vind ik toch wel het lekkerste op amfetamine. Dan kan ik namelijk socializen én nuttig bezig zijn tegelijk!
Ik ook! :grin: Schrijven gaat dan zo héérlijk

Volgin

Re:

Ben ik de enige die het raar vindt dat dansen (c.q. uitgaan) pas als vierde post genoemd wordt?

anyway:
Anon zei:
Lange pokersessies..
Lange Tekken 6 sessies!

Feesten met alle bijbehorende gezellige activiteiten.
Hyperactief zijn op irritant niveau.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Bumpje!

Toen ik het zelf deed(2x denk ik) ging ik feesten en daarna nog met teveel energie opruimen. Niets voor mij is het bleek die kater et cetera :P

Robinnl

Van alles eigenlijk, zelfs de rottigste klusjes gaan makelijker.
Al wil ik het zeker een keer doen als ik bij een festival ben.:)

Elessar

Newbie
Google 'doe een gok' :tearsofjoy: :tearsofjoy: eindeloos! Sjekkies rollen is leuk (vloeitjes zijn opeens zo licht!), opruimen, schoonmaken, creatieve dingen doen, meubels gemaakt waar ik nog steeds trots op ben, printplaten solderen, stuk wandelen, feesten uiteraard, onzin kopen in de stad en op het net (erg gevaarlijk voor je saldo :grin: ), eten maken (en natuurlijk maar weinig van eten), tuinieren, normaal vervelende dingen doe je opeens wel (belastingaangifte en dat soort saaie dingen), sociale bezigheden (telefoon, chat en zeker live met andere beïnvloede mensen), ach je weet wel, eigenlijk zo'n beetje alles en daarin loert nu het gevaar van dit ogenschijnlijk geweldige goedje...

Jaylee

Newbie
Schrijven, alhoewel ik dit ook nuchter wel graag eens doe o.i.v pep gaat het gewoon vlotter.
Dansen, tot in de ochtend:)
Small talk, met mensen die je eigenlijk niet kent. Nuchter hoeven mensen me op de trein bv niet lastig vallen met hun levensverhaal of wat ze van het weer vinden, maar na een lijntje graag zelfs.

Bovenaan