Wat zijn jullie favoriete activiteiten o.i.v. pep?

KlapKaak

Newbie
Hardcore feesten, hakken, slap ouwehoeren met iedereen, springen, rondje's lopen, knuffelen.. naja je ken het wel allemaal :rolleyes:

Duiven ( knutselen terwijl we kei strak staan )
duiven is gewoon bangelijk
en aventoe zwaaar gaan flitsen in de flitsmobiliodiscoflachtheek
^^ woohooooo rits tits flits

unique

Experimenterende gebruiker
seks( dan kan ik eigenlijk pas genieten ervan), roken, muziek maken, chillen, schoonmaken

Telpeva

Belezen gebruiker
unique zei:
seks( dan kan ik eigenlijk pas genieten ervan), roken, muziek maken, chillen, schoonmaken

Sex: Snap ik, zeker wel nice! Roken: zeker! muziek maken: Uhhh, waarom niet (eerder met M) Chillen: ok

Maar schoonmaken?!?!?!? What the *peep*? Moet ik toch maar ns proberen dan, kan niet heel veel kwaad hier :flushed:...

knolselderij

Wijs gebruiker
Telpeva zei:
unique zei:

Sex: Snap ik, zeker wel nice! Roken: zeker! muziek maken: Uhhh, waarom niet (eerder met M) Chillen: ok

Maar schoonmaken?!?!?!? What the *peep*? Moet ik toch maar ns proberen dan, kan niet heel veel kwaad hier :flushed:...

je bent dan lekker bezig met schoonmaken in een soort roes, voordat je het weet heb je al 2 uur drop zitten en blinkt je huis weer

spruit

Newbie
knolselderij zei:
Telpeva zei:
unique zei:

je bent dan lekker bezig met schoonmaken in een soort roes, voordat je het weet heb je al 2 uur drop zitten en blinkt je huis weer

Het is echt wel zo... ik kan ook uuren schoonmaken en dan mij eigen verzorgen lol :openmouth:

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
Patience, je weet wel dat kaartspelletje.

Probeer het 1 keer onder invloed van pep, en je wilt nooooit meer stoppen :grin: :rolleyes:
Ik en nog steeds bezig.muoahaha

Shobriqk

Belezen gebruiker
Opruimen, poetsen, dingen 10 keer van plaats verleggen, daarna alles rangschikken,...
totdat ik vind dat het tijd is voor een nieuw lijntje :hearteyes:

tekenen, dansen en zingen zijn ook nog een paar dingen die ik fijn vind onder speed^^'

Casplantje.

Belezen gebruiker
- Dansen
- Praten. En veel ook.
- Roken
- Bier drinken
- Als er een leuk meisje langsloopt heel hard "d'Oh!" roepen ^^

clockcable

Bewuste gebruiker
Dit ding oplossen

kaasbaas

Badass junkie
Shobriqk zei:
clockcable zei:
Dit ding oplossen

is zo'n ding dan op te lossen, nog nooit in geslaagd :/

OT: voelt zich plots dom

Er zijn trucjes voor, voel je maar niet dom. Als je een bepaalde kleuren combinatie heb moet je gewoon een aantal stappen volgen en bingo - opgelost!

En goed idee, ik zal die kubus er is bij pakken als ik wat pep op heb!

clockcable

Bewuste gebruiker
Wees gewaarschuwd, ik was op een feestje en toen voor het eerst zo'n ding in mn handen gedrukt gekregen. Vriend heeft de algoritmes op een papiertje geschreven en ik ben zo'n 5 uur non stop bezig geweest en heb het hele feestje gemist.

Grinch

Newbie
clockcable zei:
Wees gewaarschuwd, ik was op een feestje en toen voor het eerst zo'n ding in mn handen gedrukt gekregen. Vriend heeft de algoritmes op een papiertje geschreven en ik ben zo'n 5 uur non stop bezig geweest en heb het hele feestje gemist.

Oke, waar was dat feestje?

clockcable

Bewuste gebruiker
Bij iemand thuis.
Wat vrienden uitgenodigd, een paar lijnen genomen en die kubus ontdekt. Voor ik het wist was het ochtend en was iedereen weg.

Taat

Bewuste gebruiker
Wat een hoop kunstenaars hier :grin:
Ikzelf hou totaal niet van tekenen en kan het ook niet..
Hoorde dat veel mensen het wel eens doen op pep maar ik kom niet verder dan een paar gebroken potloodpunten

OT:
seks
computeren/fora lezen over van alles en nog wat
Gamen, gisteren een uur of 6 call of duty gespeeld en heb daarin denk ik meer mensen overhoop geschoten dan het hele afgelopen half jaar :grin:
Fietsen
minuten bezig zijn met een (te) uitgebreide reactie ergens op te typen (bv hier op het forum) en dan toch maar alles wegklikken omdat je denkt dat het toch vast nergens op slaat
Veel roken met af en toe wat wiet er tussen door
En van huis gaan zonder enig idee van wat je nou eigenlijk wilt gaan doen maar dat komt vanzelf..

Nou, ik slinger mijn xbox nog maar ff aan want nu zal het nog stukken beter gaan dan over een dag of 2 :beer:

Telpeva

Belezen gebruiker
clockcable zei:
Dit ding oplossen

I. Heb die algoritmes heel erg kort uit mn hoofd geweten; geinig om te kunnen, maar 't gaf eigenlijk weinig voldoening, vooral omdat ik er zelf niet over had nagedacht.

II. Net een wetenschappelijke "doorbraak": Vanuit elke willekeurige positie is de kubus in 20 stappen terug te zetten naar de uitgangspositie :grin:, makkie dus :tongueout:

caatje

Badass junkie
Eigenlijk gewoon lekker bezig zijn als ik alleen ben. Heel het huis gaat dan aan kant. Overdag is dat lekker onnozel onkruid uit het grind plukken, de plaats opruimen en vegen, boodschappen, ergens ff een praatje gaan maken, het huis kuisen. 's Avonds beetje zappen, muziek luisteren, pc, administratie op orde brengen.

Ben ik met mensen dan gaan we meestal stappen of bij de vuurput rondhangen met muziekje en een lekkere joint. We praten de hele avond-nacht aan elkaar.

snuverjetje

Experimenterende gebruiker
slap ouwehoeren wat eindigt in een diepgaand gesprek over het leven

rondjes huppelen
rondjes lopen
rondjes hinkelen
rondjes dansen

gekke geluiden uitkramen

risken! Fanatiek jonge! ik stond te springen boven het bord toen ik op verliezen stond aaaHH!!

mensen een berichtje sturen en dat vervolgens vergeten, totdat je een berichtje terugkrijgt en je afvraagt, uhh?? wat is dit ineens? en het berichtje dan teruglezen en je verwonderen over de tijd die erbij staat.

te lange forumberichtjes schrijven

me inschrijven op het forum en dan die vervelende code niet kunnen lezen

hmm sommige zijn niet favoriet zie ik nu.

anyway, zoiets!

Flameon

Badass junkie
Pas geleden met een lijntje pep de hele hut van top tot teen schoongemaakt :grin:
Poets graag onder invloed haha, met een lekker muziekje op namelijk

Telpeva

Belezen gebruiker
Hee snuverjetje,

Wat een mooie eerste post op DrugsForum.nl; nice!
Welkom hierzo, volgens mij weet je je hier wel te vermaken :wink:.
Wie niet eigenlijk :sunglasses:

Tot stuiterens :mrgreen:

ow en on topic: ben ik de enige die zichzelf onder invloed van pep weet vast te zuigen in zoiets akeligs als nieuwe icoontjes uitkiezen bij software op m'n telefoon enzo :grin:? Bijna meditatief....

Aalpoepert

Badass junkie
Petrovic heeft deze gesloten omdat we dit topic al hadden zei die.. Maar dat andere topic was veel ouder! Had 'ie beter dit topic kunnen sluiten :P

Bovenaan