unique zei:seks( dan kan ik eigenlijk pas genieten ervan), roken, muziek maken, chillen, schoonmaken
Telpeva zei:unique zei:seks( dan kan ik eigenlijk pas genieten ervan), roken, muziek maken, chillen, schoonmaken
Sex: Snap ik, zeker wel nice! Roken: zeker! muziek maken: Uhhh, waarom niet (eerder met M) Chillen: ok
Maar schoonmaken?!?!?!? What the *peep*? Moet ik toch maar ns proberen dan, kan niet heel veel kwaad hier...
knolselderij zei:Telpeva zei:unique zei:seks( dan kan ik eigenlijk pas genieten ervan), roken, muziek maken, chillen, schoonmaken
Sex: Snap ik, zeker wel nice! Roken: zeker! muziek maken: Uhhh, waarom niet (eerder met M) Chillen: ok
Maar schoonmaken?!?!?!? What the *peep*? Moet ik toch maar ns proberen dan, kan niet heel veel kwaad hier...
je bent dan lekker bezig met schoonmaken in een soort roes, voordat je het weet heb je al 2 uur drop zitten en blinkt je huis weer
clockcable zei:Dit ding oplossen
![]()
Shobriqk zei:clockcable zei:Dit ding oplossen
![]()
is zo'n ding dan op te lossen, nog nooit in geslaagd :/
OT: voelt zich plots dom
clockcable zei:Wees gewaarschuwd, ik was op een feestje en toen voor het eerst zo'n ding in mn handen gedrukt gekregen. Vriend heeft de algoritmes op een papiertje geschreven en ik ben zo'n 5 uur non stop bezig geweest en heb het hele feestje gemist.

clockcable zei:Dit ding oplossen
![]()
Nice!Chris Pontius zei:Luisteren naar Biertje & nep-vogelnestjes maken van gras.![]()
![]()
![]()
:PChris Pontius zei:Wie zegt dat ik er aan herinnerd wilde worden.![]()
![]()
Ik dacht precies hetzelfde toen ik die foto zag, ik wilde gelijk mijn map van die dag openen en de rest ook bekijkenChris Pontius zei:Wow, dat was ik helemaal vergeten!![]()