Wat ?

boels

Belezen gebruiker
melissa zei:
boels zei:
Saivy zei:
Ja neem toch maar een rietje.(zeer sterk aanbevolen) :wink:

hier rold iedereen een briefje geld op ,is de juiste lengte, of een rietje ja

met briefgeld snatzen vind ik ranzig.......
dan word t in de loop van de avond helemaal nat aan t uiteinde die je in je neus stopt,en blijft je dure bagger overal kleven......
doe mij maar een snuifbuis of rietje

ik zelf neem een gratis inkom ticket van illusion (een op overschot natuurlijk) en rol da op en plakband erond en voila een perfecte snuifbuis, de dikte van het papier is juist dik genoeg om een stevige buis te rollen, maja ik snuif ook ni veel (meer)

davie

Wijs gebruiker
Ik gebruik het liefst een rietje, gewoon wat afknippen en een niet te dik rietje. Soms een bankbiljet bij gebrek aan beter.

Je moet wel oppassen met het delen van een snuifbuis, gebruik altijd je eigen snuifbuis. Door het delen van de snuifbuis loop je het risico om Hepatitus C op te lopen. :openmouth:

nutsss

Wijs gebruiker
minn zei:
En ja inderdaad, volgende week dus wéér. En deze week waarschijnlijk vást ook nog wel eens.
Maar dan is het basta, want ik zou niet weten hoe ik eraan zou moeten komen, en ik ga geen dealers zoeken op straat.

Als je eenmaal de mensen kent dan zal het niet zo'n probleem zijn denk ik. Kijk uit he Minn, je went er erg snel aan. En al die voordelen uit het begin lijken deels te verdwijnen en de nadelen worden steeds duidelijker.
Just for fun!

Bal0n

Badass junkie
davie zei:
Ik gebruik het liefst een rietje, gewoon wat afknippen en een niet te dik rietje. Soms een bankbiljet bij gebrek aan beter.

Je moet wel oppassen met het delen van een snuifbuis, gebruik altijd je eigen snuifbuis. Door het delen van de snuifbuis loop je het risico om Hepatitus C op te lopen. :openmouth:

Jup, en met een bankbiljet waar de hele dag mensen handen aanzitten ook :wink:

boels

Belezen gebruiker
davie zei:

als ge iets door uwe neus jaagd loopte zoizo al risico's :mrgreen:

nutsss

Wijs gebruiker
boels zei:
davie zei:

dat is van een heel andere orde. Dat is net zoiets als zeggen dat je niet hoeft te kijken naar het stoplicht want je loopt toch al risico's omdat je op de weg rijdt.

Imke

Badass junkie
nutsss zei:
boels zei:
davie zei:

dat is van een heel andere orde. Dat is net zoiets als zeggen dat je niet hoeft te kijken naar het stoplicht want je loopt toch al risico's omdat je op de weg rijdt.

Idd, beter voorkomen dan genezen :wink:

boels

Belezen gebruiker
bedoelde daar maar mee da als ge over risico's gaat piekeren.....
ge kund overal een risico in zien

nutsss

Wijs gebruiker
boels zei:

Het is anders een heel serieus probleem en risico. Als iemand gaat spuiten zeg jij dan ook 'ben de gek ge kund overal een risico in zien' en laat ze vuile naalden gebruiken? Het is niet dat je je neus misschien stoot of zo. Het gaat om een ziekte krijgen. Of geen ziekte krijgen.

Het verband wat jij legt is onjuist.

flash kieke

Wijs gebruiker
nutsss zei:
boels zei:

Het is anders een heel serieus probleem en risico. Als iemand gaat spuiten zeg jij dan ook 'ben de gek ge kund overal een risico in zien' en laat ze vuile naalden gebruiken? Het is niet dat je je neus misschien stoot of zo. Het gaat om een ziekte krijgen. Of geen ziekte krijgen.

Ieder zijn manier op doen en denken.
De ene doe het zo en de andere zo.

nutsss

Wijs gebruiker
Het kan mij schelen omdat het een topic is over de eerste keer speed van jonge meisjes die serieus advies nodig hebben!

:angry:

nutsss

Wijs gebruiker
davie zei:

OK laat ik het anders zeggen, ben je bewust van het probleem.
bakvis of niet.

nutsss

Wijs gebruiker
ja maar moet je ze dat dan kwalijk nemen? Op een bepaalde leeftijd heb je weinig respect voor dingen die nog te ver van je af staan. Die keuze is gemaakt en dan maak je het alleen maar erger door hun keuzes ook niet te respecteren toch?

Psykaholik

Wijs gebruiker
nutsss zei:
ja maar moet je ze dat dan kwalijk nemen? Op een bepaalde leeftijd heb je weinig respect voor dingen die nog te ver van je af staan. Die keuze is gemaakt en dan maak je het alleen maar erger door hun keuzes ook niet te respecteren toch?
so tr00 :wink:

flash kieke

Wijs gebruiker
Ja ,maar minn weet toch zelf wat de gevolgen zijn van snuiven van een rietje en delen en die toestand. Dus als ze slim genoeg is weet ze dat ze dat niet moet doen.

Pommetje H.

Bewuste gebruiker
Kennis is macht.... (huh?) :confused:

Hoe meer je uitprobeert, hoe meer je weet en.....(als je verstandig bent) hoe minder je gebruikt.....(huh?) :confused:

Ik denk dat ik mijn wijsheden vandaag maar even achterwege laat... :flushed:

Nutsss, goed idee. Ik neem ook nog een biertje, proost :beer:

Wat ik eigenlijk bedoel te zeggen is, dat je de dames maar gewoon door schade en schande en vallen en opstaan wijs moet laten worden. Negatieve ervaringen zijn ook wijze lessen..... (kunnen ook wijze lessen zijn).

boels

Belezen gebruiker
nutsss zei:
boels zei:

ja ge hebt gelijk ze maar ik bedoel maar als ge u eige altij de risico's moet aantrekke kunde nix meer doen, ge ze jong en voila, geniet der van.
ni stresse over dit en dat.
Ok, der zijn dinge waar ge moet van wete da ge ze ni doe, maar da zen ni echt veel dinge ze

Imke

Badass junkie
Waarom zou je een schuldgevoel krijgen tegenover jezelf?
Ik me wel voorstellen dat je boos wordt op jezelf, als je andere mensen begint te kwetsen, of als je je leven aan het verpesten bent door dat spul te nemen..

minn

Badass junkie
MetaalKonijn zei:
Eigenlijk snap ik niet hoe je elke dag aan die crap kunt zitten zonder een immens schuldgevoel op te bouwen.

Precies! En dat is dus waarom ik het voor deze éne keer heb, en hierna geef ik er nooit meer geld aan uit. Ik lag vannacht straks als n aap in mn bed, en naastme stond een aquarium te loeien en ik dacht bij mezelf, waar the hell ben ik mee bezig?!
Maar het rare is, als je het neemt, voelt het helemaal niet alsof het onwijs slecht is voor je lichaam, en de ochtend daarna merk ik niks, behalve dat mn maag helemaal leeg is, en geen behoefte heb om te eten.
Maar ik weet dondersgoed dat het écht wel slecht is, ookal voelt het misschien niet zo.
Maar idd Metaal, ik snap dat ook niet hóé verslaafde mensen dat in godsnaam doen, wat gebeurt er dan met je geweten?

matthijs

Badass junkie
minn zei:
MetaalKonijn zei:
Eigenlijk snap ik niet hoe je elke dag aan die crap kunt zitten zonder een immens schuldgevoel op te bouwen.

Precies! En dat is dus waarom ik het voor deze éne keer heb, en hierna geef ik er nooit meer geld aan uit. Ik lag vannacht straks als n aap in mn bed, en naastme stond een aquarium te loeien en ik dacht bij mezelf, waar the hell ben ik mee bezig?!
Maar het rare is, als je het neemt, voelt het helemaal niet alsof het onwijs slecht is voor je lichaam, en de ochtend daarna merk ik niks, behalve dat mn maag helemaal leeg is, en geen behoefte heb om te eten.
Maar ik weet dondersgoed dat het écht wel slecht is, ookal voelt het misschien niet zo.
Maar idd Metaal, ik snap dat ook niet hóé verslaafde mensen dat in godsnaam doen, wat gebeurt er dan met je geweten?

Zo extreem slecht is het nou ook weer niet voor je..als je normaal gebruikt, normaal eet en niet meer dan een nacht overslaat.

Bovenaan