Wat ?

*cocacola*

Experimenterende gebruiker
de energie is goddelijk dat je overal zin in hebt wat je nooit in je hoofd zou krijge als je nuchter bent en dat opruimen stofzuigen enz een feestje is !!!

*cocacola*

ik heb een vraagen ik hoop dat hier lieve mense zijn die em willec beantwoorde ik zit constant aan me neus omdat ik in me hoofd heb dat het kapot is mijn neustussenschotje is best wel dik als ikme neus ophaal is een neusgat dicht en de ander niet ook heb ik steeds het gevoel dat ik iets in me neus heb en dat ias dan niet zo kent iemand dit ?? please antwoord en owja als je 1 of 2 gram in de week snuift nooit meer duurt het dan lang dat me neusbotje weg is ???

nutsss

Wijs gebruiker
Als ik hier zo in huis rond kijk dan is dat voordeel bij mij allang verdwenen. Dat opruimen bedoel ik. Mijn neusbotje zit er nog. Dacht ik.

nutsss

Wijs gebruiker
*cocacola* zei:
ik heb een vraagen ik hoop dat hier lieve mense zijn die em willec beantwoorde ik zit constant aan me neus omdat ik in me hoofd heb dat het kapot is mijn neustussenschotje is best wel dik als ikme neus ophaal is een neusgat dicht en de ander niet ook heb ik steeds het gevoel dat ik iets in me neus heb en dat ias dan niet zo kent iemand dit ?? please antwoord en owja als je 1 of 2 gram in de week snuift nooit meer duurt het dan lang dat me neusbotje weg is ???

ben ik nu paranoia? Wie is dit?

*cocacola*

en weet je ook hoe het komt dat je zo,n lege maag hebt steeds sinds ik een half jaar gebruik heb ik dat soms eet ik iets vets zoals een gevulde koek en dan na een half uur knort mijn maag alweer maar heb geen honger absoluut niet betekent dit dat je maag naar de klote is ??xxx

nutsss

Wijs gebruiker
*cocacola* zei:
en weet je ook hoe het komt dat je zo,n lege maag hebt steeds sinds ik een half jaar gebruik heb ik dat soms eet ik iets vets zoals een gevulde koek en dan na een half uur knort mijn maag alweer maar heb geen honger absoluut niet betekent dit dat je maag naar de klote is ??xxx

qua schrijfstijl kan het 96% van df zijn. Maar dat is de misleiding natuurlijk. :grin:

*cocacola*

nee je word niet para daarom vraag ik het juist omdat niemand dit snapt mis dat hier mensen waren die dat wete weet ik veel !!!

nutsss

Wijs gebruiker
Ik ga gewoon serieus antwoord geven, kan mij t ook schelen.

1 a 2 gram per week is niet heel erg veel. Maar gezond is anders. Dan maakt het ook veel verschil nog hoe sterk het is.
Je neusschotje zal het nog wel een poos redden.
En die pep die doet vanalles op je slijmvliezen en daarom krijg je die andere dingen.

OK? Friends? :wave:

nutsss

Wijs gebruiker
*cocacola* zei:

ja een knorrende maag dat is big troubles

nutsss

Wijs gebruiker
*cocacola* zei:
keej friends maar wat bedoel je met big problems ??

persoonlijk zou ik onder die omstandigheden niet te lang rond willen lopen. Wacht niet te lang met daar hulp bij te vragen of kopen.

*cocacola*

als ik speed heb gehad en ik rook een paar koint dan word ik altijd supppperrrr is de war maar alleen als ik meer wiet dan speed in me lichaam heb dan krijg ik wel een vreetkick (van de wiet) maar ik kan niet slapen (speed) en ik word para ga alle kasten checken of er niemand zit das minder... :confused:

*cocacola*

heb ff een heel ander vraagje hoor maar ik snuif nu 1 jaar en op het begin brande het in me neus en had ik altijd kloeten speed in me neus hange nu jaar later brand het niet meer in me neus en het gaat er direct in er blijft nix hange in me neus weet iemand hoe dit komt ?? omdat me neus open is gebrand ????? kent iemand dit ??? xxxx

minn

Badass junkie
*cocacola* zei:
heb ff een heel ander vraagje hoor maar ik snuif nu 1 jaar en op het begin brande het in me neus en had ik altijd kloeten speed in me neus hange nu jaar later brand het niet meer in me neus en het gaat er direct in er blijft nix hange in me neus weet iemand hoe dit komt ?? omdat me neus open is gebrand ????? kent iemand dit ??? xxxx

MAAK EEN EIGEN TOPIC

minn

Badass junkie
minn zei:
nutsss zei:
minn zei:
En ja inderdaad, volgende week dus wéér. En deze week waarschijnlijk vást ook nog wel eens.
Maar dan is het basta, want ik zou niet weten hoe ik eraan zou moeten komen, en ik ga geen dealers zoeken op straat.

Als je eenmaal de mensen kent dan zal het niet zo'n probleem zijn denk ik. Kijk uit he Minn, je went er erg snel aan. En al die voordelen uit het begin lijken deels te verdwijnen en de nadelen worden steeds duidelijker.
Just for fun!

Daar heb je gelijk in gehad. Ik ken nu meerdere mensen waarvan ik het eigenlijk zonder problemen van kan kopen. Ook vrij goede pep nog. De verleiding is groter en wordt ook groter en groter, maar ik ben niet alleen. :) Als ik wel alleen was, was ik nu allang een die-hard speedjunk geweest. Zo fokking fijn is dat spul.

PharmaPhreeK zei:
leren of je kamer opruimen is het beste met speed. als je een leuke avond wil ga je bier zuipen

Ik ga altijd kamers opruimen op pep :grin: Mensen verzorgen, da's leuk met pep op. En ook fijn losgaan op techno is: :hearteyes:

lot zei:
caatje zei:
minn zei:
Precies! En dat is dus waarom ik het voor deze éne keer heb, en hierna geef ik er nooit meer geld aan uit. Ik lag vannacht straks als n aap in mn bed, en naastme stond een aquarium te loeien en ik dacht bij mezelf, waar the hell ben ik mee bezig?!

Weet je nog Minn? :grin:

Wat ik nog heel goed weet is dat ze mij riep: en Lot denk eraan het blijft bij een keer!!

juist jaa.. :tearsofjoy:

Jaaaa, dat weet ik nog wel. Beloftes zijn beloftes, dat is waar. Maar ik ben ook maar een mens he, met verleidingen en zondes.

Pep is lekker ja, maar goed leven met een toekomst is lekkerder. En er zijn dagelijks genoeg mensen die mij daaraan herrinneren.
Ik heb wel veel voordelen van pep gehad. Een goed aantal kilo's kwijt, en ik heb sociaal meer zelfvertrouwen opgebouwd, ook zonder pep.
Je moet weten hoe je ermee om moet gaan, en dan zullen de voordelen groter zijn dan de nadelen. Het moeilijke is alleen dat die grens van veel factoren afhangt. En als die factoren veranderlijk zijn zit het gevaar in een klein gemeen rot hoekje. En in je eentje is het dan haast niet op te lossen en heb je dus meerdere mensen nodig om dat gevaar van verslaving in de gaten te houden.
Gelukking zijn mijn factoren vrij constant en heb ik veel mensen om me heen die op me zullen letten. :)

Mooi verhaaltje he

Hier ging het mij dus om. Door die lijer heeft bijna niemand het volgens mij gelezen :( :openmouth:

Solidius

Badass junkie
spacekonijn zei:
Solidius zei:
Wat een hypocriet gedrag weer.
verklaar je nader..

Je zit vrijwel altijd negatieve shit over speed te lullen terwijl dit een drugsforum is.

Dat is gewoon hypocriet. Dat jij nou toevallig geen voorstander bent van het genotsmiddel kan je namelijk ook voor je houden, er zijn mensen die het wél kunnen waarderen.

minn zei:
En ook fijn losgaan op techno is: :hearteyes:

:hearteyes:

Brandon

Bewuste gebruiker
minn don't be afraid i read everything :grin: haha:wink:

maarja je hebt het dus duidelijk bij niet 1 keer gelaten..

enja over die andere gast.. hij snuift een jaar en gaat een lab openen :P

btw waar is dat topic heen :P ??

lot

Badass junkie
ik heb het ook gelezen..
je moest eens weten hoe erg je vrienden zich zorgen maken, maar daar is msn voor

Jeller

Badass junkie
Solidius zei:
spacekonijn zei:
Solidius zei:
Wat een hypocriet gedrag weer.
verklaar je nader..

Je zit vrijwel altijd negatieve shit over speed te lullen terwijl dit een drugsforum is.

Dat is gewoon hypocriet. Dat jij nou toevallig geen voorstander bent van het genotsmiddel kan je namelijk ook voor je houden, er zijn mensen die het wél kunnen waarderen.

minn zei:
En ook fijn losgaan op techno is: :hearteyes:

:hearteyes:
volgens mij heeft hij wel zelf al aangegeven dat hij speed ook wel leuk vindt, maar gewoon te gevaarlijk ofzo

Bovenaan