heb ik al niet meer nodig vroeger daarentegen welDzy zei:Neem ook kauwgom mee, daar ga je me dankbaar om zijn![]()
Vooral feestjes hé yiplaaaaa en gaan. Maar je hebt gelijk en soms met 10 zaken tegelijk bezig en ze zijn goed gedaan merk ik dan de dag nadien (y) life could be so great and fine it's what you make of it, en tevreden tevens zijn met kleine zaken.*cocacola* zei:de energie is goddelijk dat je overal zin in hebt wat je nooit in je hoofd zou krijge als je nuchter bent en dat opruimen stofzuigen enz een feestje is !!!
^_^ zei:Nouu Minne, hoe vond je het?
flash kieke zei:Saivy zei:flash kieke zei:minn zei:ehhh
Ontopic please?
Willen jullie antwoord geven op mijn vraag? ben brandend nieuwsgierig..![]()
Op feesten in combinatie met xtc is zeer leuk.
Een hele nacht op speed feesten is in het begin wel tof, maar na een tijdje heb je er bijna niets aan.
Dus dan kun je het best combineren met xtc , en je zult een fijne avond hebben.
Ze zijn zelfs nog niet begonnen met speed en jij wilt ze al aan de xtc zetten ook. :P
Dat zullen zun moeten beslissen eh.Ik geef ze alleen maar raad van tante kaat.

speedkills zei:vergeet type 4 niet:
de gebruiker die er zelf aan kapot gaat en dan aan iedereen vertelt dat je het niet moet doen, want het is harstikke slecht voor je...deze mensen noemen we
HYPOCRIET![]()
tis nou eenmaal een drugsforum, dan heb je dat he![]()
alleenstaande vrouwen mag dat???Deranged zei:Toch vind ik het niet ethisch verantwoord, bakvissen aan de amfetamine.
Calmzalm zei:ik raad ook eerder xtc aan maar speed iis ook wel leuk omdat het goedkoop is en je kunt het zonder problemen overal doen, ma echt overal op school, thuis op feestjes etc. probeer echter niet een paar dagen na elkaar speed te doen want dan ga je zwaar paranoiea worre en harde afkickverschijnselen hebben. om te snuiven raad ik ook gwn een rietje aan: gwn een stuk van een cm of 2,3 eraf knippen

qft[SF] Safiertje zei:Kick vanwege de mooie nostalgische bakvis waarde
:P

Saivy zei:Deranged zei:Soms realiseerde ik me op speed juist hoe kut het leven eigenlijk is. Het heeft me geholpen veel dingen te zien zoals ze echt zijn, ik heb er veel geleerd.
Ja ik besef ook veel op speed, ik denk ook meer na over vanalles en nog wat, ik heb een heel andere kijk op de maatschappij gekregen. Maar als ik speed op heb, kan ik dat aanvaarden, maar als ik terug nuchter word, dan word ik er heel emotioneel erover..
[SF] Safiertje zei:Kick vanwege de mooie nostalgische bakvis waarde
:P