Wat ?

*cocacola* zei:
de energie is goddelijk dat je overal zin in hebt wat je nooit in je hoofd zou krijge als je nuchter bent en dat opruimen stofzuigen enz een feestje is !!!
Vooral feestjes hé yiplaaaaa en gaan. Maar je hebt gelijk en soms met 10 zaken tegelijk bezig en ze zijn goed gedaan merk ik dan de dag nadien (y) life could be so great and fine it's what you make of it, en tevreden tevens zijn met kleine zaken.

Das een goei en as ze dan laternog lekker willen heftig vrijen laat ze dan direct coke erbij nemen, en als afsluiterte nen dikke joint dat ze goed slapen he, lol:d.

flash kieke zei:
Saivy zei:
flash kieke zei:
minn zei:
ehhh
Ontopic please? :)

Willen jullie antwoord geven op mijn vraag? ben brandend nieuwsgierig.. :)

Op feesten in combinatie met xtc is zeer leuk.

Een hele nacht op speed feesten is in het begin wel tof, maar na een tijdje heb je er bijna niets aan.
Dus dan kun je het best combineren met xtc , en je zult een fijne avond hebben.

Ze zijn zelfs nog niet begonnen met speed en jij wilt ze al aan de xtc zetten ook. :P

Dat zullen zun moeten beslissen eh.Ik geef ze alleen maar raad van tante kaat.

PePhenkie___//

Experimenterende gebruiker
jezus wtf! vage topic mensen wat aan de speed zetten zeggen dat mensen die iets negatiefs zeggen over speed hypocriet zijn. (wat wel goed is als je een drug gebruikt/wilt gebruiken moet je niet alleen de voordelen maar ook de nadelen aan het licht brengen)(no offense solidius maar dat is mijn mening.)

3 soorten gebruikers zijn het ook elke keer.(ik wijs naar niemand dit is algemeen)

1. gebruikers die door hebben dat ze kapot gaan (of niet) en dan anderen mee trekken kortom debielen.
2. gebruikers die door hebben dat ze kapot gaan en daar op inhaken door zichzelf goed in de gaten te houden, en andere mensen op de gevaren wijzen.
3. gebruikers die het 3 4 x doen en dan nooit weer expirimenterende gebruikers

kapot gaan bedoel ik mee dat het slecht voor je is en wees eerlijk als je het overdrijft ga je kapot. :wave:

speedkills

vergeet type 4 niet:
de gebruiker die er zelf aan kapot gaat en dan aan iedereen vertelt dat je het niet moet doen, want het is harstikke slecht voor je...deze mensen noemen we

HYPOCRIET :grin:

tis nou eenmaal een drugsforum, dan heb je dat he :)

xcrement

Belezen gebruiker
speedkills zei:
vergeet type 4 niet:
de gebruiker die er zelf aan kapot gaat en dan aan iedereen vertelt dat je het niet moet doen, want het is harstikke slecht voor je...deze mensen noemen we

HYPOCRIET :grin:

tis nou eenmaal een drugsforum, dan heb je dat he :)

Is niets hypocriet aan. Het is altijd beter dat iemand het niet doet...

speedkills

ja ik weet het, je hebt gelijk...
was eigenlijk een inkoppertje, kon het niet laten..
maar idd,
drugsforum moet informatief zijn, dus voor- en tegenstanders....
en zeker niet mensen aanzetten tot drugsgebruik

Doodkapje

Wijs gebruiker
Deranged zei:
Toch vind ik het niet ethisch verantwoord, bakvissen aan de amfetamine.
alleenstaande vrouwen mag dat??? :wink:

gebruik af en toe (veel hihi) speed en als het ff kan in bommetjes!!!
geen snuifbuizenruilhandel waar je je druk moet maken in al dan niet op te lopen ziektes... :P

zo weer een probleem minder op de wereld!

wat zou de wereld zonder mij zijn? :grin:

Calmzalm

ik raad ook eerder xtc aan maar speed iis ook wel leuk omdat het goedkoop is en je kunt het zonder problemen overal doen, ma echt overal op school, thuis op feestjes etc. probeer echter niet een paar dagen na elkaar speed te doen want dan ga je zwaar paranoiea worre en harde afkickverschijnselen hebben. om te snuiven raad ik ook gwn een rietje aan: gwn een stuk van een cm of 2,3 eraf knippen

lot

Badass junkie
Calmzalm zei:
ik raad ook eerder xtc aan maar speed iis ook wel leuk omdat het goedkoop is en je kunt het zonder problemen overal doen, ma echt overal op school, thuis op feestjes etc. probeer echter niet een paar dagen na elkaar speed te doen want dan ga je zwaar paranoiea worre en harde afkickverschijnselen hebben. om te snuiven raad ik ook gwn een rietje aan: gwn een stuk van een cm of 2,3 eraf knippen

beetje laat als je kijkt van wanneer het topic stamt :wink:
het is ons inmiddels allang gelukt haha

BABE_1991

Newbie
gaat mss scheef klinken ofzo, maar begin er niet aan..
ik lijk nu mss u moeder ofzo é
maar voorda ge het weet ligde in de afkick
ok tis plezant kgeef het toe totda ge met hero begint enal
en totda ge u vrienden eraan kwijtgeraakt
op den duur kunde nimr zonder
ge gaat er echt aan dood,
en ge kunt echt ni stoppen
kijk naar mij
ik heb ni veel meer te leven
dus kgeniet de laatste dagen van mn leven

Bomb

grappig om "mezelf" terug te zien een jaartje terug ofzo
ik las hier dan ook alle verhalen en kon me ook niet inbeelden dat je zomaar langzaamaan kon "wegzakken" in de miserie.
Bij mij is het nog totaal zover niet, maar binnen het jaar ben ik gegaan van "toevalsgebruiker" (als je eens toevallig iemand tegenkomt die je iets aanbied, bij mij kwam dat neer om pakweg een 3-4 keer per jaar, en dan nog telkens 1 gewoon lijntje)
naar elk-weekend-gebruiker tijdens het uitgaan

Gelukkig ben ik al niet meer zo naiëf om te denken dat het niet perfect mogelijk is dat ik binnen 2 jaar 4dagen op 7 ofzo gebruik.

de mens houdt ervan om zichzelf goed te praten en zichzelf blaasjes wijs te maken ( "die andere zijn junkies, ik ben nog niet zo slecht bezig" )
en ja, speed schakelt je zelfkritiek al helemaal uit

oh ja en nog iets: "bakvisjes"
:cry: ik krijg koude rillingen om dat woord te lezen op een drugsforum in het speed-topic. ik maakte op die leeftijd boomhutten, en dat was ook heel leuk hoor! :rolleyes:

Funky Monkey

Badass junkie
Ga hem maar is ff uitgebreid doorlezen dan :beer:

Edit na lezen: Wat een kut topic! Nu heb ik weer zin in een lijntje, moet ik die drang weer weg gaan drinken en blowen! :rolleyes: :beer:

DreamWeaver

Badass junkie
Dit topic zou eigenlijk alleen al voor de waarschuwende factor in leve gehouden moeten worden :grin:

Het meisje uit de startpost is namelijk compleet ontspoort en de weg kwijt met als gevolg dat het nu mijn vriendin is :beer: :hearteyes: :smoke: :wave:

Re:

Saivy zei:
Deranged zei:
Soms realiseerde ik me op speed juist hoe kut het leven eigenlijk is. Het heeft me geholpen veel dingen te zien zoals ze echt zijn, ik heb er veel geleerd.

Ja ik besef ook veel op speed, ik denk ook meer na over vanalles en nog wat, ik heb een heel andere kijk op de maatschappij gekregen. Maar als ik speed op heb, kan ik dat aanvaarden, maar als ik terug nuchter word, dan word ik er heel emotioneel erover..

Ik heb dat soms ook van pep dat ik in eens zoo duidelijk tegen mijn leven kan aankijken.
Maar ook met een egt kut gevoel tegelijk.
Een egt helder moment op zo'n moment realiseer ik me vanalles.
En dan kan ik alles goed op een rijtje zetten, eigenlijk is het best fijn maar kut tegelijk.

Bovenaan