ik heb 2 vragen ik heb al een tijdje een waterpijp.
en wou wat nieuws proberen
vraag 1: Kun je bij een waterpijp verschillende kleuren rook laten ontstaan en niet aleen standaard wit maar ook bijv; groen rood blauw etc..
vraag 2: hoe zou je het beste wiet kunnen toevoegen aan je waterpijp?
kom aub niet met: draai een joint of koop een bong etc..
dit waren mijn vragen ik zie wel als ze worden beantwoord (hoop het wel)
bedankt voor jullie mede werking
mvg kaizyy
en wou wat nieuws proberen
vraag 1: Kun je bij een waterpijp verschillende kleuren rook laten ontstaan en niet aleen standaard wit maar ook bijv; groen rood blauw etc..
vraag 2: hoe zou je het beste wiet kunnen toevoegen aan je waterpijp?
kom aub niet met: draai een joint of koop een bong etc..
dit waren mijn vragen ik zie wel als ze worden beantwoord (hoop het wel)
bedankt voor jullie mede werking
mvg kaizyy