Waterpijp *VRAAG*

kaizyy

Newbie
ik heb 2 vragen ik heb al een tijdje een waterpijp.
en wou wat nieuws proberen

vraag 1: Kun je bij een waterpijp verschillende kleuren rook laten ontstaan en niet aleen standaard wit maar ook bijv; groen rood blauw etc..

vraag 2: hoe zou je het beste wiet kunnen toevoegen aan je waterpijp? :stoned:
kom aub niet met: draai een joint of koop een bong etc..

dit waren mijn vragen ik zie wel als ze worden beantwoord (hoop het wel)
bedankt voor jullie mede werking

mvg kaizyy
 

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
kaizyy zei:
ik heb 2 vragen ik heb al een tijdje een waterpijp.
en wou wat nieuws proberen

vraag 1: Kun je bij een waterpijp verschillende kleuren rook laten ontstaan en niet aleen standaard wit maar ook bijv; groen rood blauw etc..

vraag 2: hoe zou je het beste wiet kunnen toevoegen aan je waterpijp? :stoned:
kom aub niet met: draai een joint of koop een bong etc..

dit waren mijn vragen ik zie wel als ze worden beantwoord (hoop het wel)
bedankt voor jullie mede werking

mvg kaizyy

1. denk ik niet, ik zie er het nut ook niet van in...
2.gewoon wiet in je kopje leggen zilverpapiertje er om heen,paar gaatjes in prikken, koolblokje in brand steken tot het gloeit vanonder dan het koolblokje met een tang ofzo op het zilverpapiertje leggen en lurken maar. hoe zou jij anders wiet gebruiken met een waterpijp??? groet
 

Noorder

Experimenterende gebruiker
1. Totaal nutteloos alleen maar extra schadelijk voor je gezondheid. Het zou misschien wel kunnen maar dan zou je bepaalde chemicaliën moeten toevoegen. Je kan beter kijken naar mooie sfeerverlichting. Als je omgeving prettig is waarom wil je dan extra chemische rook uit je waterpijp.

Waterpijp roken met smaaktabak is veel schadelijker voor je dan normale tabak en/of wiet. Google maar eens op waterpijp zware metalen.

2. Gewoon erdoorheen verkruimelen, het brand wel erg snel op en je proeft weinig van je wiet. Beter met hash doen en het goed verdelen. Maar op deze manier cannabis gebruiken blijft niet echt goedkoop het verbrand veel te snel en veel zal in rook op gaan.
 

kaizyy

Newbie
Nmmr 1 : ik. Geef jullie gelijk
Nmmr 2 : ik rook liever nu gwn een pure jonko en van hasj maak ik lkkr hasjcomelk (aleen de trip duurt enorm lang bij mij soms de volgende dag voel ik hem NOG steeds )

3e kben met waterpijp gestopt laatste keer werd ik er goed ziek van :wink:
 

Tufnut

Badass junkie
Misschien nog belangrijk om te weten is dat een waterpijp meer thc uit de rook filtert dan bv teer of andere schadelijke stoffen. Oftwel hasj/wiet roken door een waterpijp is ongezonder en heeft minder effect.
 
wiet in waterpijp vind ik vooral verspilling , de smaak is vele minder en je zal veel meer nodig hebben om goed stoned te zijn , wat wel een aanrader is is wodka in je waterpijp doen.
iK spreek van eigen ervaringen . Mischien word jij wel snel stoned van waterpijp u'll see :stoned:
 

Maddog

Bewuste gebruiker
het idee is dat je van een "bong" wel sneller stoned word. omdat je dan de ongefilterde rook van de wiet puur in een soort van kolom hebt. en koelt ook een beetje af.


Maar zo kan het ook: wel overdreven veel glazen koppelstukjes erop. 1tje is genoeg, en deze hoef niet eens onderwater te zitten.
 
Bovenaan