Wats met Phenibut?

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
De NVWA gaat op 1 december besluiten of phenibut wel of niet verboden wordt. Althans, in te voeren is naar Nederland. Mocht dit niet meer ingevoerd kunnen worden zullen heeeel veel mensen een probleem hebben. Er is weinig inzicht in en alle mensen die verslaafd zijn zullen een experiment worden.

Velen van jullie hebben misschien al gemerkt dat het bij sommige vendors slecht verkrijgbaar is. Ik heb helaas geen tekstuele bron die bovengenoemd bevestigd. Echter wil ik ieder die verslaafd is toch adviseren ermee te stoppen, net als ik genoeg te kopen en het af te gaan bouwen! -Pussylounge
Van wie heb je die informatie dan?
Uit een brief van post.nl - Pussylounge
Bron: drugsforum.info

Online kan ik er niets over vinden, ook niet op de site van de NVWA e.d.
Het enige dat ik weet is dat alle online vendors het sinds 1 december niet meer op voorraad hebben en dit bericht van een ander forum dus.
Mijn vraag is of andere mensen wellicht meer informatie hebben ter verduidelijking van de situatie rond phenibut.

Naar mijn kennis is in het verleden hetzelfde gebeurt met een soortgelijk middel kava kava, het mocht binnen Nederland niet meer verkocht worden, ondertussen is deze weer legaal binnen Nederland te verkrijgen (i.v.m. bewijs dat het niet leverbelastend zou wezen), voor phenibut zal dit waarschijnlijk echter niet het geval wezen.

Waar ik vooral naar benieuwd ben is of ik het nog steeds zonder problemen phenibut uit het buitenland kan laten importeren en of het handiger is om deze naar een Nederlands of Belgisch adres te laten versturen. België loopt immers vrijwel standaard achter wat betreft regelgeving.

MeejheM

Badass junkie
Wats met Phenibut? Wat een k*tvraag. eigenlijk geen antwoord waard.

Phenibut is nog gewoon legaal. het is ook nog her en der te verkrijgen. daar heb je geen eens een speciale 'vendor' of internet voor nodig. gewoon in de smartshop.

Als je het laat importeren is het belangrijk duidelijk te vermelden dat het om phenibut gaat, en dat het natuurlijk niet voor consumptie bedoeld is. Of je het naar nederland of belgie laat sturen is waarschijnlijk niet relevant als het in belgie ook legaal is.

Het voornaamste is dat ze bij de Customs weten dat het geen verboden stof is. Ik heb vaker meegemaakt dat je een stof importeerd, en vervolgens wekenlang kan lopen zeuren bij de douane omdat de stof niet duidlijk gemarkeerd is als zijnde een legale stof. Het is dus handig als er een datasheet meegestuurd word die duidelijk aangeeft om welke stof het gaat, en dat het niet voor consumptie bedoeld is, dat zijn europese regels.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Valt wel mee wat voor een kutvraag het is toch.

Het is online nergens meer verkrijgbaar, in de smartshop kom ik vrijwel nooit.
Het is illegaal geworden om te importeren, kan echter niets vinden of dit ook over persoonlijk gebruik opgaat.
Toen kava kava in NL bijvoorbeeld illegaal was geworden om te importeren was dit in België niet het geval, er wil nog wel eens verschil in zitten.

Als je niets relevants te vermelden hebt geef je eigenlijk best wel een kutantwoord. :P

ElvenSpice

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Vroeg mijzelf ook al af wat er met Phenibut was omdat het overal uitverkocht is. Op een site stond dat ze het waarschijnlijk niet meer gaan leveren dus er kan wel zeker iets veranderd zijn in de wetgeving.

MeejheM

Badass junkie
Jmths zei:
Valt wel mee wat voor een kutvraag het is toch.[...]
Als je niets relevants te vermelden hebt geef je eigenlijk best wel een kutantwoord. :P

ik gebruik tenminste nog werkwoorden in mijn zinnen. :wink:

misschien kan je hier wat mee:
http://www.brainprotips.com/phenylpiracetam-amazon/

ik spreek nu net mensen die het hebben, maar niet kunnen verkopen via voorheen normale kanalen, en dus met een overschot zitten en niks meer importeren. de juridische status in de meeste landen is onduidelijk, maar als je van ebay en amazon ineens naar i2p en onion markets moet verkassen is de lol er snel af lijkt me.

waarschijnlijk zijn ze dat na een maand in producerende landen zat, en maken ze niks meer bij.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
ik gebruik tenminste nog werkwoorden in mijn zinnen. :wink:
Ja maar maakt niet uit overleef je wel. :tongueout:

Thanks!

waarschijnlijk zijn ze dat na een maand in producerende landen zat, en maken ze niks meer bij.
Ik weet nog wel waar ik het eventueel goedkoop kan bestellen maar moet dan uit de VS komen, 80euro voor een halve kilo, nog altijd legaal dus mag gewoon vermeld worden, hehe. :mrgreen:

MeejheM

Badass junkie
Ik had juist begrepen dat de grote amerikaanse websites de advertenties snel verwijderen, waardoor de handelaren zonder markt zaten. ik ga ervanuit dat dat iets te maken heeft met nieuwe of aankomende regulatie van phenibut, en vermoed dat het eerst in de verenigde staten zal plaatsvinden. het verenigd koningkrijk is geloof ik al die drempel over.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Ah, ik moet snel inslaan dus. :mrgreen:

Wats met Phenibut
#hamsteren
#Mede mogelijk gemaakt door Meejhem

Oké, laten we nu doen alsof dit topic nooit bestaan heeft, misschien toch wel een beetje pijnlijk dit ja. :rolleyes:
#hetalibgehalteisaan

Mijn goede voornemen voor 2016 is dat ik geen topics meer ga maken zonder werkwoorden.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik vind het wel wat hebben hoor. Lekker hip. #yolo #fuckdieshit #jatoch

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Het begon als zo'n inhoudelijk topic dit... Sorry voor mijn fatsoenlijk geformuleerde zinnen :P Hashtags ga ik me niet eens aan wagen, ben ik veel te oud voor joh.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod

jam

Bewuste gebruiker
Is dit middel een beetje de moeite,
het wordt suuuupergoedkoop verkocht op sites voor bodybuilders,
niet dat ik er één ben maar toch :)

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
jam zei:
Is dit middel een beetje de moeite,
het wordt suuuupergoedkoop verkocht op sites voor bodybuilders,
niet dat ik er één ben maar toch :)
Het is qua effecten simpel uitgelegd sterk gelijkend aan de effecten van benzodiazepines (beiden 'GABA A actief') met een activerende bijslag waarvan sterk vermoed wordt dat deze voornamelijk dopamine gerelateerd is. Erg euforisch, ontspannend en je kunt er goed op slapen, werkt ook totaal niet versuffend zo lang je maar niet te hoog doseert.

Ik persoonlijk vind phenibut euforischer en leuker dan vrijwel alle benzodiazepines, ongeveer 1x in de maand neem ik 3-3,5gram (man 82kg) en dan heb ik vrijwel standaard echt een top avond met 0,0 kater de volgende dag.
Het is zeker de moeite waard maar het is wel oppassen geblazen met dit goedje, volgens veel mensen is de afkick hiervan zelfs een pak heftiger dan die van heroïne en de meeste benzodiazepines.
Altijd minimaal 2 dagen tussen ieder gebruik is dan ook wel de absolute minimum pauze die je er beter tussen kunt houden, een week pauze na ieder gebruik hiervan is sterk aan te raden.

Ik heb een leuk rapportje over Phenibut op de site staan mocht je meer informatie willen.
Zie: viewtopic.php?f=21&t=55130&hilit

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Jmths zei:
Het is qua effecten simpel uitgelegd sterk gelijkend aan de effecten van benzodiazepines (beiden 'GABA A actief') met een activerende bijslag waarvan sterk vermoed wordt dat deze voornamelijk dopamine gerelateerd is. Erg euforisch, ontspannend en je kunt er goed op slapen, werkt ook totaal niet versuffend zo lang je maar niet te hoog doseert.

Ik persoonlijk vind phenibut euforischer en leuker dan vrijwel alle benzodiazepines
Hier sluit ik me bij aan. Ik vind het nog het meest op GHB lijken qua effect persoonlijk. Er is naar mijn idee wel 1 groot nadeel aan phenibut en dat is dat het zo belachelijk lang duurt, je bent al snel 16 tot 24 uur onder invloed ervan.

Bovenaan