weed smoren, alternatieve methodes?

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
heb zin om wat weed te paffen, maar zit met een probleempje
heb namelijk al een paar dagen keelpijn, dus een joint smoren lijkt me niet zo'n goed idee :(

weet iemand mss een andere, "gezonde" manier om weed te nuttigen?
kan ik het mss chinezen, zoals hero, of op een of andere manier verdampen met spullen die je gewoon in huis vindt?

Icequeen

Bewuste gebruiker
ik ben absoluut geen blower en dus zou niet weten of het met wiet ook kan, maar met hash deden wij "hot knives" die hash op hete messen en dan die rook inhaleren. weet nog wel dat ik daar goed leip van was...zal wel niet kunnen met wiet. maar je kan het toch ook gewoon eten? of thee van zetten of mee gaan bakken (duurt zeker te lang?). door je neus roken??? :wave:

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
ja tuurlijk bakken kan ook
maar duurt zo lang om het te bakken, en als je het dan eet duurt het weer zo lang voordat het werkt...
en bakken geeft dan ook weer zo'n rommel

kzou liefst iets doen dat snel werkt zonder al te veel rommel :)

maar dat van die messen lukt mss wel hoor, dan verdampt de thc gewoon denk ik, en dan lekker inhaleren... :)

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
ja kan maar ik heb alleen weed, heb al eens weedmelk gemaakt en dat lukte wel een beetje, maar volgens mij had ik er toch niet het volle effect van...
moest ik al de weed die in de melk zat opgepaft hebben, dat had ik er meer effect van gehad denk ik

dus vind het maar zonde dan...

Osi`

Bewuste gebruiker
Vaporizer? Zoiets kunde maken met een lampje, wiet in de lamp gooien (eerst wel al die technologische dingen eruit halen in de lamp zelf en goe uitkuizen) wiet in de lamp, lamp verwarmen vanonder met een aansteker en dan de rook inhaleren?

zo heb ik het toch gehoord, just zelfde als hasj op een mes of een stok. maar dan in een glas

zoek er maar ies over op op google, vaporizer en zien hoe je die kunt bouwen :wink:

Haze

Bewuste gebruiker
Icequeen zei:
ik ben absoluut geen blower en dus zou niet weten of het met wiet ook kan, maar met hash deden wij "hot knives" die hash op hete messen en dan die rook inhaleren. weet nog wel dat ik daar goed leip van was...zal wel niet kunnen met wiet. maar je kan het toch ook gewoon eten? of thee van zetten of mee gaan bakken (duurt zeker te lang?). door je neus roken??? :wave:

Idd, mes heet stoken en hasj erop. Word je lekker high van.

Tommetjah

Belezen gebruiker
Psychedelic_Fairytale zei:
bedankt voor al jullie tips...
maar ondertussen is men keel al weer in orde en ben ik trug lekker jointjes aant roken :stoned: :grin: ...

Hehe, roken is toch het beste he... En anders zou je waterpijp kunnen roken, dat belast je keel toch niet zo erg?

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
Tommetjah zei:
maar ondertussen is men keel al weer in orde en ben ik trug lekker jointjes aant roken :stoned: :grin: ...

Hehe, roken is toch het beste he... En anders zou je waterpijp kunnen roken, dat belast je keel toch niet zo erg?
het belast de keel idd wat minder maar toch nog altijd wel een beetje
maar ga waarschijnlijk binnekort een vaporizer kopen, dus dan kan ik altijd THC nuttigen, zelfs met een zere keel :grin: ...

Tommetjah

Belezen gebruiker
Tommetjah zei:

het belast de keel idd wat minder maar toch nog altijd wel een beetje
maar ga waarschijnlijk binnekort een vaporizer kopen, dus dan kan ik altijd THC nuttigen, zelfs met een zere keel :grin: ...
Kijk, dat is helemaal handig :wink:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Nu moet je niet gaan denken dat vaporisen lekker en goes is voor je keel hoor.
Het kan nog steeds enorm scherp en heet aanvoelen op je keel, erger nog dan bij een gewone joint ( vind ik dan). Wat wel zo is natuurlijk dat je bij een vaporiser maar paar hijsjes hoeft en je geen hele joint hoeft weg te werken...

Dus het is idd wel lekkerder voor je keel, maar het is nog steeds niet fijn met een keelontsteking oid.

damm.. was beejte op forum aant snuffelen en liet me verleiden om zonder naar de datum te kijken op deze post te reageren.. sorry voor de kick!

Mirrorball

Bewuste gebruiker
PepTalk zei:
Nu moet je niet gaan denken dat vaporisen lekker en goes is voor je keel hoor.
Het kan nog steeds enorm scherp en heet aanvoelen op je keel, erger nog dan bij een gewone joint ( vind ik dan). Wat wel zo is natuurlijk dat je bij een vaporiser maar paar hijsjes hoeft en je geen hele joint hoeft weg te werken...

Dus het is idd wel lekkerder voor je keel, maar het is nog steeds niet fijn met een keelontsteking oid.

damm.. was beejte op forum aant snuffelen en liet me verleiden om zonder naar de datum te kijken op deze post te reageren.. sorry voor de kick!
Hopsakee 3 jaar oud topic bump
Good game.

ilyas

Bewuste gebruiker
haha, ouwe koeien uit de sloot halen :tongueout:
Maar mocht het iemand interesseren:
- neem een slok water (of iets anders) in je mond
- neem een trek van je joint
- adem in door je neus na de trek
- voel je longen vollopen met rook

zo voel je praktisch niets in je keel, enkel is het wat een omslachtige manier waar je toch best wel wat water voor nodig hebt.

mijaser

Belezen gebruiker
Re:

Icequeen zei:
Kan je wiet eigelijk gewoon zo uit het zakje eten, of moet je de wiet gebaken hebben en de thc eruit halen? :)

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Ja je kunt het zo uit het zakje eten. Maar dit is nou niet echt smakelijk en het belangrijkste het werkt niet.

Er gaan vele verhalen,fabeltjes en methodes rond over het oraal innemen van wiet.
Zover ik weet/heb getest is het beste resultaat:

-De wiet moet gehecht zijn aan DIERLIJKE vetten.
-De wiet moet d.m.v warmte hechten aan de vetten.
- Sommige mensen zeggen dat je wel hasj zo kunt eten, maar ik heb die 2 keer geprobeert ( 0,5 gram) en beide keren geen merkbaar gevoel. Wat je toch wel zou verwachten van 0,5 gram.

Het makkelijkste/snelste om te maken is hasjmelk.
Verder kun je kokkerellen wat je wilt zolang je maar wietboter gebruikt, dit kan varieren tot de bekende spacecake danwel muffins, pakkekoeken of welk recept dan ook.

Verder is google je beste vriend.

Fronske

Belezen gebruiker
Door je neus roken is niet aan te raden. Een paar hijsen gaat nog, maar een hele joint is echt niet aangenaam meer.

Beanhead

Badass junkie
Crackertje met pindakaas, knoppen wiet ertussen, nog een crackertje erboven op.

Even in de oven.

Bakkeeedddddd.

Bovenaan