Weegfout

New Dawn

Bewuste gebruiker
Ik zou graag het universum verzoeken om mij een zo gedetailleerd mogelijk draaiboek door te geven zodat ik mezelf niet elke keer belachelijk maak.... Zoiets 😉

Hallo RooieFenix, hier spreekt het universum:

Koop geen 4F-MPH poeder meer, dit is lastig te doseren, zelfs met een miligram weegschaal.

Als je met dit middel wilt blijven experimenteren kun je beter 4F-MPH / 4F-Ritalin pellets kopen,
deze bevatten 15mg en zijn met de hand in 2-en te breken voor een eenvoudige veilige dosering.

De kans is vrij klein dat je jezelf hiermee belachelijk maakt.

Zoiets?

De Zandman

DF-koning
Iedereen maakt fouten.
Iedereen die zegt, dat hij of zij dit niet doet, die....jokt een beetje.
Met gebruik van rc's worden foutjes soms heel zwaar afgestraft.
Heb ik ook mogen ervaren....
Dus: voorzichtigheid is de moeder van de porselein kast.
Eén od oplopen is vaak op zijn zachtst gezegd geen pretje...
Dus, met dit soort middelen is uiterste voorzichtig zijn een absolute noodzaak, anders moet je er beter maar vanaf blijven.
Gebruik een g o e d e weegschaal!
Kan je een hoop ellende besparen!

Neo-Shulginist

Badass junkie
Er is een heel handige gids voor hoe je drugs afweegt met een weegschaal. Misschien is het handig om die er nog een paar keer bij te houden.

Want naast afleesfouten zijn er ook andere dingen die de meting kunnen beïnvloeden. Nu heb je mazzel gehad dat 4F-MPH kennelijk nog enigszins veilig is, maar er zijn genoeg stoffen waarvan je linea recta naar de intensive care van het ziekenhuis gaat als je een 10-voudige dosis neemt.

HannekeV

Belezen gebruiker
Gebruik een g o e d e weegschaal!
Kan je een hoop ellende besparen!

Ja, deze weegschaal kan ik niet meer gebruiken, dat is duidelijk.

u heb je mazzel gehad dat 4F-MPH kennelijk nog enigszins veilig is, maar er zijn genoeg stoffen waarvan je linea recta naar de intensive care van het ziekenhuis gaat als je een 10-voudige dosis neemt

Dat begrijp ik, ik heb ook niks meer gebruikt sinds ik bewust ben van mijn fout.

Je leeft nog..
Nu het tripreport nog 😉

Er was nauwelijks een trip, waarschijnlijk door een wisselwerking met medicatie. Misschien als ik het één en ander heb afgebouwd...

dh33s

Newbie
Iedereen maakt fouten, Ik was zo slim om in een keer 360 ug 1p-lsd te nemen.
Probeer jezelf niet helemaal naar beneden te praten maar zie dit als een leer moment.

Bovenaan