week na operatie, techno en xtc

delano

Newbie
ls,

Dit is de eerste keer dat ik iets post op dit forum, maar lees al geruime tijd de topics.
Nou ben ik vorige week donderdag na een dag lange zware constante buikpijn, savonds geopereerd en is mn blinde darm verwijderd.

Voor de operatie heb ik morfine toegediend gekregen. Nadat ik wakker was geworden op de uitslaapkamer +-3 uur na de operatie, Heb ik m hierop he-le-maal kapot gespaced. Als ik er nog aan terug denk, de Tering wat was dat heftig. Echt super vet.
Alles leek wazig en mn korte termijn geheugen was foetsie. Ik zei bijvoorbeeld dat ik een droge mond had, nadat ik mn hand opgestoken had naar verpleegkundigen, maar de woorden waren mn mond nog niet uit of ik wist niet of ik het al gezegd had.Hahah, ja was erg leuk.
(erg) klein beetje te vergelijken met dat gevoel van hasj/weed
icm ghb.

De chirurg gevraagd of het kwaad kon om een week later drugs te gebruiken ivm de morfine. Maar blijkbaar was cocaine en xtc geen probleem.
Ik ben redelijk sportief en zo ver hersteld dat ik as vrijdagavond lekker wil gaan techno'n. 1ste x Awake, dus dat moet wel vet wordn.... Ik zeg allleen al Jef mills & bone, dan weet je wss genoeg
Je begrijpt m al, ik sluit niet uit dat ik een of meerdere pirkies ga gebruiken.

Zijn er hier lezers, die ervaring hebben met zon klap (operatie) die je lichaam te verwerken krijgt en daarna je lichaam nog een paar kleine klappen te geven?
En misschien belangrijker , hoe ga ik mn lichaam onder controle houden na een paar pirkies? (niet teveel dansen, ivm die snee in mn buik)

Tips, adviezen? Alvast bedankt!

-spaceman-

Badass junkie
Mij lijkt het niet handig om x te gaan doen als je nog een open snee in je buik hebt. X tast je weerstand aan, je zou daardoor nog infecties kunnen krijgen. Ook kan door de hoge bloeddruk en het harde dansen de wond open gaan, en ben je nog verder van huis... ik raad het je af en zou in ieder geval wachten tot je hechting is genezen... gr space

Everio

Bewuste gebruiker
xtc verdunt je bloed ook nog eens

stel de wond gaat open... naja vul de rest zelf maar in

Goanaut

Bewuste gebruiker
Of probeer jezelf in bedwang te houden.. ga dansen maar hou ook flinke pauzes tussendoor.. ga je ergens zitten, je ogen dicht doen en je laten meevoeren met de muziek, kan ook heerlijk zijn, en dan belast je je lichaam iets minder!

delano

Newbie
bedankt iedereen voor de reacties en tips!Ik zal ze ter harte nemen!
De snee in mn buik is echt helemaal dicht, al 5 dagen geen wondvocht meer ontsnapt, ik verwacht eigenlijk niet dat de wond nu nog open kan gaan.

maar inderdaad een paar flinke pauzes en ff laten meevoeren door de muziek lijkt me de gulden middenweg.

Zowiezo tijdens je space ff de oogjes dicht en de muziek intens ervaren is altijd lekker!

Bovenaan