Weer in de war...

ben inmiddels cold turkey gestopt met de GHB misschien dat ik t over een tijd weer s doe maar min 6 mnd niet... al 10 dagen clean..
Maar ik denk dat al die klachten die ik had te maken hadden met spanningen...
Eergisteren naar de EHBO gegaan had pijn op m n borst misselijk zware benen, tintelingen onder m n kaak.... dus hun een ECG gemaakt.. en die as goed wist dus dat er niet iets mis was met m n hart.. maar toen had ik een paar uur later G op en werd weer paranoia dacht dat ik een psychose zou krijgen en kon niet meer aan andere dingen denken dan angst vervolgens een seresta genomen en gaan slapen... nu gaat t ook niet veel beter... ik denk dat de trigger de coke geweest is die ik 10 dagen dagelijks gebruikt had en er telkens angstig van werd en hyperventilatie en bleef maar door gebruiken... Nu heb ik beslotenom alleen in de weekenden coke te snuiven maar gebruik ook efexor en heb gelezen dat er dan een serotoninesyndroom kan ontwikkelen.. Ben ook heel de dag door in angst gebruik tranxene maar kalmeert me maar haalt de gedachten niet helemaal weg... Nu heb ik op een drugsinfo.nl site rondgekeken en kwam iemand tegen met een soortgelijk verhaal.. en de antwoord van die psychiater.. was dat er sprake was van een serotonine / dopamine stoornis en dat dat wel verdwijt na een paar mnd ... dus nu heb ik besloten om een paar maanden te stoppen met alles .. ok misschien een paar biertjes in t wknd.. Want gister coke gesnoven en kreeg juist honger terwijl t wel goeie coke was ( denk door tranxene..) Ben ook bij een psychiater geweest.. en die zei alleen dat ik me te druk maak.. maarja ik word gek van mezelf Denken om t denken .. dus ik ben er bewust van dat ik er obsessief mee bezig ben en dat maakt me bang... enige tips... ?

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
al 10 dagen clean en toen had ik weer G op ... je post in de verkeerder sectie ook nog is.

TIP ???

Get a life .. je stopt met de G maar ondertussen begin je met de coke.
Ben je nou zo dom en stom of is dit een oproep voor aandacht.

Ik denk niet dat je veel positieve tips zal krijgen als je jezelf eerst flink vernk*kert op allelei soorten drugs en dan gaat uithuilen.

Stonie

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Wat Stonie op zijn eigen merkwaardige manier probeert te zeggen is denk ik dat je de ene verslaving niet moet verruilen voor de ander. 10 Dagen clean lijkt me juist een drijfveer om door te gaan, dat geeft toch zo'n gevoel van 'het lukt nu al zo lang, zonde om weer te beginnen'.

Zorg inderdaad dat je een aantal maanden helemaal niets gebruikt, zelfs geen alcohol, dit werkt toch regelmatig drempelverlagend. Het zal in het begin wel moeilijk zijn natuurlijk, gewoon even volhouden. Ik heb zelf net mijn derde drugsvrije weekje afgesloten (dus ook geen nicotine/wiet/alcohol etc) en ik moet zeggen dat het heel goed voelt.

Bepaal voor jezelf gewoon een datum dat je weer iets mag gebruiken, in het begin zul je misschien het gevoel hebben dat je naar die datum toeleeft, maar dit zal wel verdwijnen/verminderen.

TechNora zei:
Hoe meer je bezig bent met stoppen met drugs, hoe lastiger het gaat worden. Hoe meer je bezig bent met gezond leven, en goed voor jezelf zorgen, des te makkelijker het gaat worden..

Tenminste zo werkt het voor mij

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ik heb geen geduld met huilerts ... maar dat is wat ik wou zeggen.

Vul je dat gaten met drugs dan wordt het gat alleen maar groter.

En groter, en groter.

Clean is clean en clean zijn begint pas na 3 maanden.
10 dagen is echt helemaal niets !! Het is neit eens een prestatie.

3 volle weekenden wel, das een mooi begin.

Stonie

Flugeltje

Wijs gebruiker
lol

Ga sporten en leef daar wat voor ipv altijd drugs nemen dat heel je dopamine/serotonine in je brains verkloot als je er toch niet mee overweg kunt

G is niet makkelijk

Experimenterende gebruiker
TIP ???

Get a life .. je stopt met de G maar ondertussen begin je met de coke.
Ben je nou zo dom en stom of is dit een oproep voor aandacht.

Ik denk niet dat je veel positieve tips zal krijgen als je jezelf eerst flink vernk*kert op allelei soorten drugs en dan gaat uithuilen.

Waarom niet..
Ben jij nu zo dom of wil jezelf aandacht?

G is niet makkelijk

lysergine25 zei:
ik kriijg niet genoeg aandacht .....

:cry:

helemaal alleen ... geen wiet ben zoo coldturkey

Wat wil je nu zeggen dan?
Ga aan het werk of zo, kun je op een andere manier je ei kwijt..
Als die jonge vrouw/ man er baat bij heeft om hier zin verhaal kwijt te kunnen. Laat hem dan..
Afzeiken kunn je wel doen op andere site's

Goeie Moggel

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
dank je je bent wel erg begripvol voor een zeikerd die niet zonder drugs kan .....

Ik wou dat ik ook zo kon zijn.

Stonie

G is niet makkelijk

lysergine25 zei:
dank je je bent wel erg begripvol voor een zeikerd die niet zonder drugs kan .....

Ik wou dat ik ook zo kon zijn.

Stonie

Nee jij zit op deze site te kijken omdat je clean bent en er zo goed met
iedereen over kan praten...
Pffff

G is niet makkelijk

lysergine25 zei:
ik ben zwaar hooked aan DF ...

ik kan niet zonder jullie !

Stonie

Iedereen zijn ding..
Kom hier in ieder geval niet om met mensen af te zeiken
of ze nu om aandacht vragen of niet..
Ene kant met jou wel leuk maar aan de andere kant oordeel ik
niet over mensen die ik niet ken..
Is zo makkelijk via een forum..

Mindcontroller

Sharapower zei:
ben inmiddels cold turkey gestopt met de GHB misschien dat ik t over een tijd weer s doe maar min 6 mnd niet... al 10 dagen clean..
Maar ik denk dat al die klachten die ik had te maken hadden met spanningen...
Eergisteren naar de EHBO gegaan had pijn op m n borst misselijk zware benen, tintelingen onder m n kaak.... dus hun een ECG gemaakt.. en die as goed wist dus dat er niet iets mis was met m n hart.. maar toen had ik een paar uur later G op en werd weer paranoia dacht dat ik een psychose zou krijgen en kon niet meer aan andere dingen denken dan angst vervolgens een seresta genomen en gaan slapen... nu gaat t ook niet veel beter... ik denk dat de trigger de coke geweest is die ik 10 dagen dagelijks gebruikt had en er telkens angstig van werd en hyperventilatie en bleef maar door gebruiken... Nu heb ik beslotenom alleen in de weekenden coke te snuiven maar gebruik ook efexor en heb gelezen dat er dan een serotoninesyndroom kan ontwikkelen.. Ben ook heel de dag door in angst gebruik tranxene maar kalmeert me maar haalt de gedachten niet helemaal weg... Nu heb ik op een drugsinfo.nl site rondgekeken en kwam iemand tegen met een soortgelijk verhaal.. en de antwoord van die psychiater.. was dat er sprake was van een serotonine / dopamine stoornis en dat dat wel verdwijt na een paar mnd ... dus nu heb ik besloten om een paar maanden te stoppen met alles .. ok misschien een paar biertjes in t wknd.. Want gister coke gesnoven en kreeg juist honger terwijl t wel goeie coke was ( denk door tranxene..) Ben ook bij een psychiater geweest.. en die zei alleen dat ik me te druk maak.. maarja ik word gek van mezelf Denken om t denken .. dus ik ben er bewust van dat ik er obsessief mee bezig ben en dat maakt me bang... enige tips... ?

Ga weer eens 'normaal' leven... zo kom je er niet.

G is niet makkelijk

inferno33 zei:
G is niet makkelijk zei:

G is niet makkelijk zei:
Waarom niet..

:rolleyes:

Ja rook verstandig wiet, daar krijg je geen psychose van of zoiets van ik ben heel slim, maar ik doe eigenlijk niets..
Behalve heel diep nadenken. Heel goed in schaken..
Want ik denk tenslotte 3 stappen verder..
Jullie denken nu ook een paar stappen te ver en verplaats je terug of verder naar een ander topic..

Rook verstandig: Rook NIET

G is niet makkelijk

inferno33 zei:
G is niet makkelijk zei:

G is niet makkelijk zei:
Waarom niet..

:rolleyes:

Wel alles meenemen.. Stond ook bij dat ik niet op de site keek om mensen af te zeiken.. En dat ik degene die het schreef niet bevoor of - nadeel maar mee ga in zin verhaal..
Maar laat een ding duidelijk zijn! Als je op deze site zit heb je hoe dan ook een probleem, klein of groot..
Daarom zeg ik, respecteer elkaar daar in en geef je eigen mening..
Afzeiken kan altijd nog..

Niemand zit op deze site om eens te kijken hoe een ander in de shit zit..

htweeoo

Bewuste gebruiker
Ik krijg het ook van die shit.
Je vindt GHB een slopende verslaving nu kom je met Coke dat is hetzelfde man. De duivel.

Rook een Jointje zet het uit je kop denk er niet aan.
Hou je bezig neuk een chick maar ga niet liggen uithuilen op je bed ''had ik maar GHB'' dan blijf je altijd een loser.

Supervlieg

Wijs gebruiker
htweeoo zei:
Je vindt GHB een slopende verslaving nu kom je met Coke dat is hetzelfde man. De duivel.

Hou je bezig neuk een chick maar ga niet liggen uithuilen op je bed ''had ik maar GHB'' dan blijf je altijd een loser.
Wat een gefundeerde informatieve post. Daar hebben we echt wat aan :rolleyes:

G is niet makkelijk

htweeoo zei:

Als jij denkt dat coke en GHb hetzelfde zijn qua verslaving heb jij het
goed mis.. Heb beide veel gedaan, coke schoof ik zo aan de kant
G daarintegen komt altijd weer om de hoek kijken.
Goedkoop, makkelijk, niks te zien..

Maar dat heb jezelf vast ook wel geprobeerd.

Flugeltje

Wijs gebruiker
ghb heb je staan. Kost geen drol.
Lekje in je drank en je bent goed. Geen afkick, slapen, eten... :hearteyes:
Veel meer redenen waarom je het wel zou doen ipv niet.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
behalve je slokdarm die verbrandt .... de dodleijke afkick die je kan meemaken.

moet ik er nog meer opnoemen om het niet te doen ?

htweeoo

Bewuste gebruiker
Geen afkick :wink: jij moet maar is wat meer nemen.
Ik vind GHB en Coke niet dezelfde verslaving maar ze zijn beide een kutverslaving.

Waarom toch met Coke beginnen.

Neger ; uit zulke posts heeft hij meer ik hoop dat het hem wat wakkerschudt en dat hij eens begint na te denken voor hij er dieper inzakt.

Flugeltje

Wijs gebruiker
Om verslaafd te worden, moet je belachlijke hoeveelheden nemen.

Je lage bloeddruk, verlaagde hartslag en anders circulerende bloedsomloop worden als 'normaal' geaccepteerd door je lichaam. Als je dan opeens stopt of geen GHB voor handen hebt, wordt er geen zenuwsignaal meer gegeven aan je hart en kan het een dodelijke afloop hebben. Nogmaals, belachlijke hoeveelheden moet je hiervoor nemen.

Je slokdarm heeft liever ghb(hier heb ik het wel over goedgekookte) dan maagzuur. Goede ghb brandt niet. En genoeg verdund met water is er al helemaal niets aan de hand. Ook een van de redenen dat je ghb en niet gbl moet nemen.

@lysergine + nummer: wat zijn volgens jouw nog redenen?

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Nou Flugeltje,

Je hebt deels gelijk, maar juist door die 'positieve' zaken die jij opnoemt kunnen vele geen maat houden. Ze nemen dagelijk GHB en raken toch verslaafd, ze zijn totaal neit op de hoogte van een aantal zeer belangrijke zaken. Zo ken ik persoonlijk iemand die er erg onder moet lijden. Hij is Belg en neemt niet geteste GBL uit een hand van een prutser, onverdund.

Zo is het ook met de pep, ze kunnen zich niet inhouden en onderschatten de pep. Gevolg alleen maar ellende.

Dus al met al is GHB geen lieverdje zoals jij het romantiseert.
De kwaliteit is meestal zo slecht dat het wel degelijk schadelijk is.
GHB heeft ook een slechte naam: Rapedrug.

Alles op een rijtje:

Geteste zuivere verdunde GHB is het minst schadelijk om te nemen.
Dagelijks gebruik leidt tot een chroinsche verslaving
Afkicken is een probleem, het geeft complicaties.
Recreatief gebruik is ok maar let wel goed op de kwaliteit laat het dus eerst testen.
:hearteyes:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
En dan deze nog erboven op :

Flugeltje zei:
Ook al een paar auto's in de kant gereden, rijbewijs maanden kwijt, ko op houseparty's, elke dag speed, ..... zeer herkenbaar bro
Nu sport ik, en gebruik nog altijd 0.5l (ghb) per maand maar geen andere drugs. Nergens geen problemen mee (wat ik vroeger wel had)... Je moet gewoon je grenzen kennen en waar een wil is is een weg

Dat noem ik geen voordelen eerder nog meer punten waarom GHB gewoon niet de perfecte drugs is om te geneten van je leven . Je claimt nergens last van te hebben maar kij is diep iin je ziel ....

Je leven was kwalitatief veel beter zonder de GHb.
De GHB geeft je niets wat je echt nodig hebt, je bent geboren clean en schoon zonder ghb.
Het is geen natuurlijke hormoon of iets anders dat je lichaam nodig heeft.
Om je die dingen te bieden die je nodig heeft een sinasappel doet dat wel.
In mijn ogen doe je het 'goed' je bent wel bewust van alle zaken en je bent bewust van je verleden en de toekomst Je geeft nu wel het juiste voorbeeld en daar ben ik erg blij mee.
Liever iemand die gewoon toegeeft waar het op staat dan iemand die zijn kop in het zand steekt.

Nu de echte vragen:

Waarom zou iemand iedere dag GHb moeten nemen ?
Waarom moet ik iedere dag blowen ?
Wanneer ben je echt verslaafd ?

Recreatief GHB gebruik en GHB die door iemand is gemaakt met de juiste apperatuur wen de juiste techniwek + kennis is inderdaad onschadelijk als je het 1 x neemt.

Dagelijks gebruik is een ramp voor je lichaam, iedere drugs die je dagelijks neemt is een drama. Dat geldt voor alle soorten drugs vooral de tabak drank en wiet pep noem ze maar op.

Zelf ben ik geen GHB hater maar ik baal zo van die prutsers die het maken.
Een deze weken zal ik een goede dosis nemen en dan hoop ik dat ik er goed geil van word en langdurig ga neuken .

Tyfus wat een tekst .... ben zo nuchter maar mijn ADHD stopt niet meer.

Weltrusten ...

alberthoffman

Belezen gebruiker
GHB wat een rommel...
als je weet hoe het goedje in elkaar geroerd wordt wil je dit nooit meer gebruiken denk ik..

elke keer als ik in de kruidvat ben en ik zie de krusty gootsteen ontstopper ga ik toch denken wat er gebeurd met de mensen die dit gebruiken...

Ik heb het zelf ook geprobeerd natuurlijk (ben tenslotte een nederlander)
De ervaring die ik ermee heb zijn echt minder.. Je ziet je beste vrienden knock out gaan mensen beginnen te trillen en shit(en je checked ze :wink: niet zoals joran jwz) als ze teveel hebben gehad.
Geen leuke drug voor mij in ieder geval.

neem LSD! :hearteyes:
Turn On, Tune In, Drop Out

G is niet makkelijk

Je leven was kwalitatief veel beter zonder de GHb.
De GHB geeft je niets wat je echt nodig hebt, je bent geboren clean en schoon zonder ghb.
Het is geen natuurlijke hormoon of iets anders dat je lichaam nodig heeft.
Om je die dingen te bieden die je nodig heeft een sinasappel doet dat wel.
In mijn ogen doe je het 'goed' je bent wel bewust van alle zaken en je bent bewust van je verleden en de toekomst Je geeft nu wel het juiste voorbeeld en daar ben ik erg blij mee.
Liever iemand die gewoon toegeeft waar het op staat dan iemand die zijn kop in het zand steekt.

Nu de echte vragen:

Waarom zou iemand iedere dag GHb moeten nemen ?
Waarom moet ik iedere dag blowen ?
Wanneer ben je echt verslaafd ?

Recreatief GHB gebruik en GHB die door iemand is gemaakt met de juiste apperatuur wen de juiste techniwek + kennis is inderdaad onschadelijk als je het 1 x neemt.

Dagelijks gebruik is een ramp voor je lichaam, iedere drugs die je dagelijks neemt is een drama. Dat geldt voor alle soorten drugs vooral de tabak drank en wiet pep noem ze maar op.

Zelf ben ik geen GHB hater maar ik baal zo van die prutsers die het maken.
Een deze weken zal ik een goede dosis nemen en dan hoop ik dat ik er goed geil van word en langdurig ga neuken .

Tyfus wat een tekst .... ben zo nuchter maar mijn ADHD stopt niet meer.

Weltrusten ...

Dagelijks gebruik is met alles een ramp..
Maar de een die 24/24 gebruikt dagelijks of alleen even lekker voelen
zit wel degelijk verschil in.. Tuurlijk moet hij het ene niet met het andere
opvullen, maar volgens mij zitten we op deze site om wat van elkaar
te leren..Dacht ik..

Alleen neuken is goed.. ELKE DAG!!!!!

:hearteyes:[/quote]

G is niet makkelijk

lysergine25 zei:
En dan deze nog erboven op :

lysergine25, mooie naam trouwens.. Moet is een x een dvd van Armand kijken. Die omschrijft de naam perfect wat het daadwerkelijk inhoud.
Snelle jongens die snow snuiven of een echte trip die 10 uur duurt,
zit ook verschil in.. Lsd ben ik eerlijk gezegd te bang voor..
Alles gedaan maar dat niet.. Hoewel ik paddo's heerlijk vind..
Goed gevoel aan over gehouden?
Snap ook wat je bedoelt met slechte GHB en dagelijks gebruik..
Maar alles is niet zelf in de hand te houden.. Wel hoe je het gebruikt dagelijks.. Er gaan meer dingen kapot en het is belachelijk omdat je je normaal zonder beter voelt.. Maar het op sommige momenten ook zin
voordelen wanneer je er mee om kunt gaan.. Uitgaan, chicks versieren
noem maar op.. Maar snap je reactie ook wel..

Maar wat gebruik betreft zit niet iedereen even sterk in zin schoenen, dan
de meesten omschrijven..
Iedereen moet doen wat hij wil, maar laat iedereen wel in zijn of haar waarde.. Laten we het bij een normaal forum houden en ik houd me ook bij normale reactie's.. NOGMAALS GOEIE NAAM..

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Nog een reden ?

cvl zei:
ben zaterdag avond samen met een vriend neergegaan op straat. We hadden een goeie portie GHB binnen en besloten om nog even naar de kerstmarkt te gaan, omdat we ineens zo fel waren gingen we ff in een straatje een beetje verder om uit de drukte te zijn. We zijn allebij neergegaan. Een voorbijganger zag ons liggen en heeft de 100 gebeld. 's morgens mochten we weer naar huis. Mijn zus is me komen halen in het ziekenhuis. Mijn ouders weten niets van mijn drugsgebruik en denken dat ik door te veel alcohol in het ziekenhuis lag. Weet iemand wat er gaat geschreven worden in het factuur van het ziekenhuis ? of als ik hier nog gevolgen van ga hebben ( ik ben belg )

Bovenaan