Weer in de war...

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Flugeltje zei:
Ik ga een week stoppen jongens. Ik begin me zorgen te maken om mijn gezondheid :flushed:

Beste Flugeltje,

Ik ben trots op je, het zal niet makkelijk zijn om het toe te moeten geven.
Gelukkig geef je hier ook een beetje toe dat GHB wel degeijk risicovolle drugs is. Ook al is het uit jouw fles misschien spatzuiver.
Openbaar toegeven dat je een probleem hebt is de eerste stap naar een clean leven, je kent zelf de zweepslagen maar al te goed, dus waarschijnlijk ga je dit proces professioneel aanpakken.

Laten we Flugeltje eren, en bidden voor Flugeltje dat hij/zij ? moeiteloos het leven terug pakt. Ik zal in ieder geval heel hard voor je duimen deze maand. Zo duim ik ook voor mijn belgische makker die naamloos wil blijven.
Hij zal het ook heel zwaar krijgen want hij heeft niet die kennis en de kracht van Flugeltje

Misschien dat Flugeltje als GHB expert een goede sticky in elkaar kan zetten tijdens de afkick. Een soort handboek voor de newbee en de verslaafde, GHB is tenslotte ruim aanwezig in deze maatschappij en de kennis erover is mager. Daarnaast kan het je afkick een mooie afeliding geven.

Heel veel sterkte toe gewenst van een andere junk die nu al 5 dagen THC loos en er geen traan om te laat vallen want nuchter zijn is na 5 jaar bedwelming net zoiets als high zijn.

Stonie

Hillbilly bastard

Bewuste gebruiker
Ok, lysergine, ghb is zeker niet zonder risico's. Maar het blijft een feit dat ghb bij VERANTWOORD gebruik (ik zeg wel, verantwoord) bijna geen (of helemaal geen) lichamelijke of psychische schade aanbrengt. Het kan natuurlijk ook dat ze dit gewoon nog niet hebben kunnen aantonen.
Bij teveel ghb ga je ko, dat is een feit, het doseren is enorm moeilijk. Maar als je juist doseert en niet elke dag gebruikt...dan is het één van de veiligste drugs die er bestaan.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Hillbilly bastard zei:
Maar als je juist doseert en niet elke dag gebruikt...dan is het één van de veiligste drugs die er bestaan.

dit vind ik zeker niet waar, door gebrek aan kwaliteit en door misbruik van de jeugd staat deze drug hoog op de lijst van politie.
Niet alleen het misbruik onder de jongeren maar vooral het dorgeren van meisjes is een doorn in het oog van de politie.

GHB heeft een zeer slechte naam, als rapedrug.
Daarnaast denkt iedere mongool het te kunnen maken wat leidt tot levensgevaarlijke browusels die ongevraagt in je collaatje worden gedumpt door players zoals ..... Ik weet zijn naam niet meer....

Een van de veiligste ?
Das gewoon lekker rukken en klaarkomen.
Er is geen veilige drugs, misschien bedoel je de minst schadelijke ?
Dan is LSD number 1 !!!!

Stonie

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Flugeltje zei:
Haha, deze moet ik onthouden.

Misschien zal ik het wel eens proberen om een sticky te maken... :wave:

Flugeltje de jeugd heeft zo'n sticky echt dringend nodig, jij kan het, jij hebt de kennis. voor er nog echte doden gaan vallen en iedere
GHB producent word opgehangen door de staat.

Hillbilly bastard

Bewuste gebruiker
Ok, mijn laatste argument dat ghb niet zo gevaarlijk is als jij beweerd. Er is een lijst samengesteld door wetenschappers van de 20 meest gevaarlijke drugs, rekening houdend met: - schade aan de gebruiker
- verslavingsmogelijkheid
- impact op de samenleving.
Op de link zie je eerst een top tien van de meest gevaarlijke en daaronder nog een top 10 van de minder gevaarlijke. Lsd staat op de 4e plaats bij de minder gevaarlijke en ghb op de 7e plaats bij de minder gevaarlijke. Zo'n lijst is natuurlijk niet 100 procent correct en erg subjectief, maar het geeft ergens toch aan dat jij lsd een beetje te onschuldig vind en ghb een beetje té schuldig vind.
Ik ken persoonlijk iemand die helemaal gek is geworden nadat hij de tweede keer lsd had gebruikt. Hij bedacht tijdens zijn trip ineens dat hij zich eigenlijk toch normaal voelde en dat hij misschien helemaal niet aan het trippen was, maar dat zijn gedachten en gevoelens echt waren. Dat gevoel is nooit meer helemaal weggegaan en hij heeft nu last van dissociatieve persoonlijkheidsstoornis (m.a.w.: leven in een droomwereld), gecombineerd met hevige angstaanvallen. En als ik zowat lees over d. p. stoornis is het erg onaangenaam, erg moeilijk om te behandelen en vaak levenslang. Voor mij alleszins voorlopig geen lsd, ik ga liever een keertje ko dan dat er zoiets met mij gebeurd (ik heb een erg onstabiele persoonlijkheid, dus die kans is bij mij wel reeël).

Hier is de link: http://drugsforum.nl/posting.php?mode=editpost&p=399867

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Hillbilly bastard zei:
Ik ken persoonlijk iemand die helemaal gek is geworden nadat hij de tweede keer lsd had gebruikt. Hij bedacht tijdens zijn trip ineens dat hij zich eigenlijk toch normaal voelde en dat hij misschien helemaal niet aan het trippen was, maar dat zijn gedachten en gevoelens echt waren. Dat gevoel is nooit meer helemaal weggegaan en hij heeft nu last van dissociatieve persoonlijkheidsstoornis (m.a.w.: leven in een droomwereld), gecombineerd met hevige angstaanvallen. En als ik zowat lees over d. p. stoornis is het erg onaangenaam, erg moeilijk om te behandelen en vaak levenslang. Voor mij alleszins voorlopig geen lsd, ik ga liever een keertje ko dan dat er zoiets met mij gebeurd (ik heb een erg onstabiele persoonlijkheid, dus die kans is bij mij wel reeël).

Je kennis geeft de LSD een slechte naam omdat ie de regels zwaar heeft genegeert ...
LSD is niet voor iedereen weg gelegd, iemand die gezond is zou zoiets nooit krijgen. Je voorbeeld is dus typerend !!

Juist dit soort mensen geven de LSD een slechte naam ...
Jij moet ook nooit LSD of andere psychedelica nemen als je niet voldoet aande randvoorwaarden.
Iedereen die deze voorwaarden negeert moet achteraf de rekning betalen zo is het nou eenmaal.

Corrigeer me maar als ik het verkeerd heb ... ik heb nu 2 x een unieke trip meegemaakt en er is niets beters ...
:hearteyes:

Vat het aub niet verkeerd op het is erg genoeg dat je kennis nu naar de klote is, maar de LSD de schuld geven is zwaar onterecht en zo word de HOAX levend gehouden.

Groetjes Stonie

Hillbilly bastard

Bewuste gebruiker
Je kennis geeft de LSD een slechte naam omdat ie de regels zwaar heeft genegeert ...
LSD is niet voor iedereen weg gelegd, iemand die gezond is zou zoiets nooit krijgen. Je voorbeeld is dus typerend !!

Juist dit soort mensen geven de LSD een slechte naam ...
Jij moet ook nooit LSD of andere psychedelica nemen als je niet voldoet aande randvoorwaarden.
Iedereen die deze voorwaarden negeert moet achteraf de rekning betalen zo is het nou eenmaal.

Corrigeer me maar als ik het verkeerd heb ... ik heb nu 2 x een unieke trip meegemaakt en er is niets beters ...

Vat het aub niet verkeerd op het is erg genoeg dat je kennis nu naar de klote is, maar de LSD de schuld geven is zwaar onterecht en zo word de HOAX levend gehouden.

Groetjes Stonie

Dan kunnen we het er toch over eens zijn dat lsd voor mij persoonlijk een slechtere beslissing zou zijn als ghb. Daar ik zeker niet aan die voorwaarden voldoe en trippen me ook weinig boeit. Gewoon je lekker voelen is het enige wat ik van drugs verwacht, diepe inzichten boeien me niet echt, geef mij maar geestvernauwers :wink: .
Verder zie ik je overigens in andere topics zeggen dat er 'geen enkele goeie reden is om geen lsd te nemen'. Die reden is er dus blijkbaar wel, namelijk, als je niet aan de rendvoorwaareden voldoet.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Correct Hilly Billy als je neit voldoet aan de randvoorwaarden meot je echt nooit LSD nemen !! Dat kan leiden tot erntige problemen zoals nbij jou vriend. In jouw geval moet je de LSD dus niet nemen maar jij hebt het op tijd gezien je vriend niet.

Daarom heb ik die tijd in een handboek gestoken om te voorkomen dat er mensen onder lijden en ook om te voorkomen dat de LSD een slechte naam krijgt.
Ik hoop ook dat er een GHB en KETA handleiding gaat komen.
De taak van dit forum is primair een educatieve tot ervaringen groepsverzameling.
De lezers moeten hier leren en groeien, drugs is geen speellgoed.

Pubers die drugs op school gebruiken is mijn volgende punt ....
Dat kan niet en het leidt onherrropepijk ttot een grotere groep schoolverlaters, onze toekomst dus.
Jullie kinderen onze kinderen moeten deze maatschappij onerhouden.

Stonie

G is niet makkelijk

Experimenterende gebruiker
lysergine25 zei:
Correct Hilly Billy als je neit voldoet aan de randvoorwaarden meot je echt nooit LSD nemen !! Dat kan leiden tot erntige problemen zoals nbij jou vriend. In jouw geval moet je de LSD dus niet nemen maar jij hebt het op tijd gezien je vriend niet.

Daarom heb ik die tijd in een handboek gestoken om te voorkomen dat er mensen onder lijden en ook om te voorkomen dat de LSD een slechte naam krijgt.
Ik hoop ook dat er een GHB en KETA handleiding gaat komen.
De taak van dit forum is primair een educatieve tot ervaringen groepsverzameling.
De lezers moeten hier leren en groeien, drugs is geen speellgoed.

Pubers die drugs op school gebruiken is mijn volgende punt ....
Dat kan niet en het leidt onherrropepijk ttot een grotere groep schoolverlaters, onze toekomst dus.
Jullie kinderen onze kinderen moeten deze maatschappij onerhouden.

Stonie

Is het niet wat voor jou dan?
Zo te lezen heb jij ook ervaring genoeg met GHB en kun je menigeen helpen hiermee.. Is toch het proberen waard?
In ieder geval iets hoe te stoppen, dat is denk ik ook waar het om gaat..
Dat ieder niet teveel moet nemen, weet iedereen eigenlijk wel..
Maar hoe te stoppen, bij veelvuldig gebruik is echt HEEL belangrijk.. :openmouth:

Flugeltje

Wijs gebruiker
lsd is pas bij 2000 keer de dosis, lichaamlijk schadelijk
lsd = meer kans op gek worden

ghb moet je oppassen voor overdosis
ghb moet goed gekookt zijn.
ghb is er een kans op lichaamlijke verslaving

Maar nooit zal je mij een slecht woord horen vertellen over lsd en ghb
:hearteyes:

Bovenaan