Wegwerken van het effect van Paddo's (of LSD)!

Ik heb ooit gehoord, of wijsgemaakt kan ook natuurlijk, dat je uw Paddo of LSD trip kunt 'stoppen' of 'minderen' door plots veel suiker in te nemen...

Nu is mijn vraag natuurlijk of dit waar is of dikke bullshit. Het is gewoon maar een vraag, aangezien LSD trips voor mij soms persoonlijk te lang duren 8-10 uur...

Mvg Joe.

Stylus

Belezen gebruiker
Wat wel werkt zijn: Benzo's (wat ik aanraad als je een trip echt stop moet zetten / minderen), Speed (Niet echt wat ik aanraad, ga zoiezo geen brave LSD trippertjes aan de speed helpen :P), en anti pschychotica zoals bvb 'Thorazine' en 'Seroquel', maar over het laaste weet ik wat minder af.

azgaza

Badass junkie
Benzo's schijnen inderdaad redelijk te werken, of ze het helemaal stoppen weet ik niet maar verminderen zal zeker wel waar zijn. Speed werkt schijnbaar ook maar dat zou ik niet aanraden want van speed kan je niet slapen, en van LSD zelf ook niet echt, dus dan doe je dat wellicht ook x10, dus dan lijken benzo's me fijner om een trip te minderen.

Maarja voor mij is van al dit gedoe toch geen sprake: LSD duurt me zelfs nog iets te kort, als het na 9 of 10 uur al over is ben ik zwaar telleurgestelt en het mag best langer dan 12 a 16 uur duren van mij.

Jeller

Badass junkie
alcohol helpt ook wel.. het effect mindert dan niet, maar je zal je het minder aantrekken als het te heftig is

Atropa

Bewuste gebruiker
Maak je trip af. Je hebt iets fout gedaan en de consequentie daarvan moet doordringen.

Naderhand zul je het als leerzaam moeten zien want als LSD een impulsieve zet was, zul je in het leven op die zelfde manier vaker tegen de lamp lopen als er geen gevolgtrekking aan vast zit.

hodgepodge

Bewuste gebruiker
Zou 1 benzo van 10mg dan genoeg zijn als je een badtrip mocht krijgen of kan je er dan beter 2 of 3 pakken? Of hangt dat van de benzo af? heb zelf Oxazepam.
Lijkt me niet handig als je dit tijdens een badtrip moet uitproberen en zonde als je er onnodig veel eet of het uitprobeert terwijl je geen badtrip hebt.

TrippyShit

Badass junkie
Zoiets wil ik ook wel weten. Ik ga binnenkort voor de 2e en eigenlijk 1e echte keer lsd doen.
Ik zie alleen op het tegen het toch wel lange effect. Nou hoor k dat met lsd de tijd vliegt integenstelling tot paddo's (bij mij dan) Maar toch, mocht ik het na 7uur gezien hebben ofzo lijkt het me toch handig. Waar is dit te verkrijgen. Echt alleen op recept of wat??

Inhale

Bewuste gebruiker
Ik snap gewoon werkelijk niet waarom mensen het effect tegen willen gaan :confused: Willen jullie dan niet gewoon de trip "af" maken?

hodgepodge

Bewuste gebruiker
Inhale zei:
Ik snap gewoon werkelijk niet waarom mensen het effect tegen willen gaan :confused: Willen jullie dan niet gewoon de trip "af" maken?
Mijn vraag was hoeveel benzo's je moet nemen als je een badtrip hebt. De reden dat ik dan dus mijn trip af wil breken is dat het geen prettige ervaring is.

Zoiets uittesten tijdens een badtrip is klote, want dan duurt het langer voor de benzo's helpen en het proberen als je niet fout gaat is zonde van de benzo's en van de trip, zoals jij al zegt.

TrippyShit

Badass junkie
Waarom ik de trip niet 'af' wil maken. Een badtrip op paddo's heb ik wel eens meegemaakt en das echt niet leuk :P achteraf mooi, maar toch. Op lsd lijkt mij de badtrip harder. Mocht ik dit gewoon echt echt niet trekken en kunnen overgeven kan een benzo handig zijn. Het zou me een iets 'veiliger' gevoel geven. Maarja binnenkort eerst zonder benzo's :)

GODdamn

Experimenterende gebruiker
Sowieso vind ik trippen met de gedachte dat je het toch wel weer kan stop zetten erg ehh.. apart.

Atropa

Bewuste gebruiker
Ik merkte afgelopen weekend bij toeval dat opium de gevoelens die aan een paddo effecttrip zitten gekoppeld zo goed als volledig afslijpt. Ik wou het eigenlijk de andere kant op laten gaan.

Had visuals maar voelde er niets bij, geen betekenis of verandering in gevoel of emotie. Gewoon het paddo effect met een gevoel alsof ik nuchter was.

Ik ga er dus vanaf dat opiaten de trip niet stoppen, maar je gevoel gewoon op neutraal zetten.

Bij aankomst in het ziekenhuis kun je vragen om thorazine, of tranquilizers van het phenothiazine-type . Xanax of Oxezapam werken ook, alleen oraal duurt het een uurtje voordat ze echt werken.

Eigenlijk is uitzitten het beste.

hodgepodge

Bewuste gebruiker
Ik denk ook dat de benzo's het effect van LSD of Paddo's niet verminderen, maar je alleen rustiger maken, waardoor je niet meer fout gaat, of minder in ieder geval. Ééntje zou dan genoeg zijn als je ze niet vaak gebruikt. Wellicht val je bij 2 zelfs in slaap?

Heeft niemand hier ooit een benzo geprobeerd terwijl hij/zij fout ging?

L

Lid 6909

Gast
Idd, je leert er echteraf altijd weer wat van, face your fears!!

gegroet

TrippyShit

Badass junkie
Ja das waar. Maar toch, weet niet of jij wel is een echte badtrip gehad hebt? Snapte toen echt waarom mensen van bruggen zouden springen. Maarja ik kan waarschijnlijk toch niet aan benzo's enzo komen zal niet weten hoe :P Dus zal mn badtrip wel moeten accepteren. Tegenwoordig minder moeite mee na die keer. Maar een badtrip op lsd van 7uur lang lijkt me nog stuk erger dan paddo's...

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
TrippyShit zei:
Maar toch, weet niet of jij wel is een echte badtrip gehad hebt? Snapte toen echt waarom mensen van bruggen zouden springen.
Meerdere keren, gewoon ergens gaan zitten/liggen, zo weinig mogelijk bewegen en alles alleen maar ervaren. In je achterhoofd zit altijd de gedachte dat het maar een paar uurtjes duurt. Dergelijke gedachten heb ik ook ervaren, maar ik had niet het gevoel dat ik die dingen zelf dacht, meer dat ze in mijn hoofd geplant werden.

hodgepodge

Bewuste gebruiker
ExceptionalInsight zei:
TrippyShit zei:
Maar toch, weet niet of jij wel is een echte badtrip gehad hebt? Snapte toen echt waarom mensen van bruggen zouden springen.
Meerdere keren, gewoon ergens gaan zitten/liggen, zo weinig mogelijk bewegen en alles alleen maar ervaren. In je achterhoofd zit altijd de gedachte dat het maar een paar uurtjes duurt. Dergelijke gedachten heb ik ook ervaren, maar ik had niet het gevoel dat ik die dingen zelf dacht, meer dat ze in mijn hoofd geplant werden.
Ik heb zelf geen badtrip gehad, maar wat voor dingen leer je dan achteraf die je niet kan leren tijdens een gewone trip? Ik hoor van een badtrip vooral dat je angstig en intens verdrietig/depressief wordt. In welk opzicht heb je er iets aan dan, want anders neem je toch een benzo om de effecten wat te verminderen en jezelf wat rustiger te maken. Een benzo zorgt er echt niet voor dat je van je badtrip ineens in een volledig sobere staat gaat verkeren. De angsten en dergelijke zullen misschien minder intens zijn en in het best geval ga je daarna weer gewoon trippen, maar dan heb je toch meer dan een uur bad trip gehad.

Wel de lusten, maar niet de lasten.. dat is niet hoe het werkt
Ik vind dat eigenlijk tegen het principe van bewustzijnveranderende middelen nemen in. Je brengt jezelf in een andere staat met een middel, waarom zou je die staat dan onderwijl niet mogen veranderen. Je wil lasten altijd omzetten in lusten of er anders vanaf.
Als je zegt dat je er achteraf wel iets van geleert hebt doe je dat ook en als het totaal zinloos en vervelend is wil je er toch gewoon zo snel mogelijk vanaf.

Als je hoofdpijn hebt pak je ook een pijnstiller of rook je een joint.

Inhale

Bewuste gebruiker
hodgepodge zei:
Als je hoofdpijn hebt pak je ook een pijnstiller of rook je een joint.

Nou, nee. Ook met hoofdpijn ofzo laat ik het lekker z'n gang gaan of ik los het op zoals het hoort en ga ik het niet wegdrukken met een of andere pijnstiller.

Jeller

Badass junkie
waarom zou iemand het effect van een trip niet mogen wegdoen, tis niet dat een trip heilig is hoor.. als je bijvoorbeeld gewoon wilt slapen kan je toch een benzo nemen ofzo.. niet dat ik het zou doen, maar beetje respect voor een ander zijn wil is ook geen slechte zaak

_Kat_

Bewuste gebruiker
azgaza zei:
Benzo's schijnen inderdaad redelijk te werken, of ze het helemaal stoppen weet ik niet maar verminderen zal zeker wel waar zijn. Speed werkt schijnbaar ook maar dat zou ik niet aanraden want van speed kan je niet slapen, en van LSD zelf ook niet echt, dus dan doe je dat wellicht ook x10, dus dan lijken benzo's me fijner om een trip te minderen.

Maarja voor mij is van al dit gedoe toch geen sprake: LSD duurt me zelfs nog iets te kort, als het na 9 of 10 uur al over is ben ik zwaar telleurgestelt en het mag best langer dan 12 a 16 uur duren van mij.

Zo te lezen moet jij eens DOB of DOM proberen. :wink:

En het beste om een trip te stoppen, is anti-psychotica. Maar probeer daar maar eens aan te komen hier in Nederland.

Bovenaan