Deranged zei:
Als ik moest kiezen ging ik voor de reguliere stroop, ben niet zo'n appelstroop fan eigenlijk en ghb is al helemaal gare zooi waar ik me niet mee in wil laten. NAAR MIJN MENING is die drug gewoon echt te schandalig voor woorden, hij is zelfs zo schandalig dat ik hem om die reden misschien toch eens zou moeten proberen. Hij mag dan ''niet schadelijk'' zijn etc, bij het doseren en het gebruiken gaat hij gruwelijk de mist in. Verder hoor ik veel verhalen dat het effect geen reet voorstelt als je het met niks combineert, en dat is nou juist weer zo gevaarlijk. Hoe niet schadelijk hij in principe ook mag zijn qua dosering en bijbehorende gevaren is het volgens mij de schandaligste ooit. Dus ga lekker aan de pannekoeken zou ik zeggen.
Zo'n onozele ondoordachte opmerking over drugs heb ik nog nooit gehoord.
Ga eerst eens informatie inwinnen over dit middel alvorens zo'n belachelijke opmerking te maken. Het verbaasd me steeds weer hoe weinig kennis sommige mensen hebben over drugs en toch antwoorden geven alsof ze denken er alles van te weten (helemaal op deze site trouwens).
Ga eerst info inwinnen, anders kun je je belachelijke verachtende opmerkingen beter voor je houden.
Er is iig 1 ding te schadalig voor woorden en dat is je ondoordachte post!