wel ghb?

GabberFreak17

Belezen gebruiker
ik zit hiero nu met 3 buisjes ghb.. voorheen ook ghb n soort zoute smaak zat dr aan en rook naar rotte vis?

nu heb ik iets stroperigs wat totaal reukloos is.. en doorzichtig? is dit wel ghb?

Deranged

Badass junkie
Als het naar appel ruikt is het waarschijnlijk appelstroop, of misschien is het zelfs wel normale stroop. Ik gok maar wat eigenlijk. Het is iig geen pindakaas, je zegt dat het geurloos is. Weet je zeker dat jou reuk orgaan betrouwbaar genoeg is om zulke conclusies te trekken? Je mag ze niet allemaal over een kam scheren maar ''gabberfreaks'' zijn vaak toch mensen die qua drugs maar wat doen. Doseringen, combinaties, frequentie van gebruik, tijdstip etc etc, het intresseert ze geen reet. Daarom lijkt ghb me in hun geval geen goede keus. Ik zeg overigens niet dat jij zo bent, al heb ik wel dingen gelezen over oa jou speed gebruik.... Maar dit heeft helemaal nergens meer wat mee te maken. Als je ghb stroop of iets dergelijks blijkt te zijn betekent dat dat je er niet high van zal worden, maar ook dat je geen risico loopt. En je hebt iets om op je pannekoek te gooien.

Deranged

Badass junkie
Als ik moest kiezen ging ik voor de reguliere stroop, ben niet zo'n appelstroop fan eigenlijk en ghb is al helemaal gare zooi waar ik me niet mee in wil laten. NAAR MIJN MENING is die drug gewoon echt te schandalig voor woorden, hij is zelfs zo schandalig dat ik hem om die reden misschien toch eens zou moeten proberen. Hij mag dan ''niet schadelijk'' zijn etc, bij het doseren en het gebruiken gaat hij gruwelijk de mist in. Verder hoor ik veel verhalen dat het effect geen reet voorstelt als je het met niks combineert, en dat is nou juist weer zo gevaarlijk. Hoe niet schadelijk hij in principe ook mag zijn qua dosering en bijbehorende gevaren is het volgens mij de schandaligste ooit. Dus ga lekker aan de pannekoeken zou ik zeggen.

GabberFreak17

Belezen gebruiker
@ deranged..... soms een verachting tegen gabbers Ect? blijkbaar nog nooit ghb gezien.. als je dat wel had gedaan weetje dat ghb niet bruin/zwart is zoals appelstroop :wink:

Deranged

Badass junkie
Ik heb geen ''verachting'' tegen gabbers, wel moet ik eerlijk zeggen dat hun muziek, haarstijl, kledingkeuze en andere bijkomstigheden mij helemaal niks doen. Verder heb ik ze over het algemeen niet ervaren als onaardige mensen, wel viel me op dat ze veelal drugs gebruiken alsof ze levensmoe zijn ofzo.

Frisko

Badass junkie
Deranged zei:
Ik heb geen ''verachting'' tegen gabbers, wel moet ik eerlijk zeggen dat hun muziek, haarstijl, kledingkeuze en andere bijkomstigheden mij helemaal niks doen. Verder heb ik ze over het algemeen niet ervaren als onaardige mensen, wel viel me op dat ze veelal drugs gebruiken alsof ze levensmoe zijn ofzo.
dude,dit is niet bij hardcore alleen zo hoor...
haha kom eens de hardtechno/schranz scene in...of de goa scene!!!!!denk dat je miss nog ogen zult open trekken?

Deranged

Badass junkie
Dat geloof ik best maar zelf heb ik veel te maken gehad met van die ''lonsdale types'' en die vertoonden vrijwel allemaal die kenmerken. Die drugs en dan op die levenloze manier hoort er echt bij, ik heb hele nette jongens gezien die om een of andere reden besloten een ''lonsdale'' of ''hardcore holland'' jas aan te schaffen en datzelfde weekend gingen ze naar een of ander feest, voor de eerste keer pillen slikken. Maandje later hebben ze alles al wel afgewerkt, speed, coke etc. Dat er meer party gangers zijn die alles tot zich nemen wat ze kunnen krijgen snap ik ook wel. Maar daar heb ik verder nooit zo specifiek mee te maken gehad.

Frisko

Badass junkie
Deranged zei:
Dat geloof ik best maar zelf heb ik veel te maken gehad met van die ''lonsdale types'' en die vertoonden vrijwel allemaal die kenmerken. Die drugs en dan op die levenloze manier hoort er echt bij, ik heb hele nette jongens gezien die om een of andere reden besloten een ''lonsdale'' of ''hardcore holland'' jas aan te schaffen en datzelfde weekend gingen ze naar een of ander feest, voor de eerste keer pillen slikken. Maandje later hebben ze alles al wel afgewerkt, speed, coke etc. Dat er meer party gangers zijn die alles tot zich nemen wat ze kunnen krijgen snap ik ook wel. Maar daar heb ik verder nooit zo specifiek mee te maken gehad.
begrijp niet goed waar ja naartoe wil maargoed.
over het algemeen bij elektronische muziek word overal veel drugs gebruikt. :)

Deranged

Badass junkie
Ik weet het denk zelf niet eens, maar laten we het erop houden dat eigenlijk op vrijwel alle feesten drugs wordt gebruikt. :stoned:

Mac...

Badass junkie
Ja, waarschijnlijk is het GHB, meestal is deze kleur- en geurloos. Wel zal hij wat zoutig of iig weeïg smaken. Geniet er maar lekker van en niet allemaal in 1 x opmaken.

Ruud

Experimenterende gebruiker
Deranged zei:
Als ik moest kiezen ging ik voor de reguliere stroop, ben niet zo'n appelstroop fan eigenlijk en ghb is al helemaal gare zooi waar ik me niet mee in wil laten. NAAR MIJN MENING is die drug gewoon echt te schandalig voor woorden, hij is zelfs zo schandalig dat ik hem om die reden misschien toch eens zou moeten proberen. Hij mag dan ''niet schadelijk'' zijn etc, bij het doseren en het gebruiken gaat hij gruwelijk de mist in. Verder hoor ik veel verhalen dat het effect geen reet voorstelt als je het met niks combineert, en dat is nou juist weer zo gevaarlijk. Hoe niet schadelijk hij in principe ook mag zijn qua dosering en bijbehorende gevaren is het volgens mij de schandaligste ooit. Dus ga lekker aan de pannekoeken zou ik zeggen.

Zo'n onozele ondoordachte opmerking over drugs heb ik nog nooit gehoord.
Ga eerst eens informatie inwinnen over dit middel alvorens zo'n belachelijke opmerking te maken. Het verbaasd me steeds weer hoe weinig kennis sommige mensen hebben over drugs en toch antwoorden geven alsof ze denken er alles van te weten (helemaal op deze site trouwens).

Ga eerst info inwinnen, anders kun je je belachelijke verachtende opmerkingen beter voor je houden.

Er is iig 1 ding te schadalig voor woorden en dat is je ondoordachte post!

Deranged

Badass junkie
Excuses heren, ik vind hem in deze toch ook wel erg. Soms heb je wel eens zo'n uitschieter he, heel lullig als dat gebeurt. Wat moeten de mensen dan wel niet denken he, dat je een of andere gek bent ofzo. :rolleyes:

Bal0n

Badass junkie
Ruud zei:
Deranged zei:

Ga eerst eens informatie inwinnen over dit middel alvorens zo'n belachelijke opmerking te maken. Het verbaasd me steeds weer hoe weinig kennis sommige mensen hebben over drugs en toch antwoorden geven alsof ze denken er alles van te weten (helemaal op deze site trouwens).

Ga eerst info inwinnen, anders kun je je belachelijke verachtende opmerkingen beter voor je houden.

Daar is het forum toch ook voor, informatie en ervaringen uitwisselen.

Ruud

Experimenterende gebruiker
Bal0n zei:
Ruud zei:
Deranged zei:

Daar is het forum toch ook voor, informatie en ervaringen uitwisselen.

Idd, daar is het forum voor. Maar toch niet voor het bekritiseren van dingen waarvan je niks vanaf weet?

GabberFreak17

Belezen gebruiker
mja? nu vraag ik me af of dit wel ghb is? k heb ongeveer 2 buisjes verveeld over d hele dag op.. voelde me beetje loom/rustig.. wat me opviel ik nogaL super vrolijk was.. en zin had in van alles en nog wat?
dit zijn d efecten van ghb volgensmij of niet?

Mac...

Badass junkie
ja dat wel. Blijkbaar heb je het goed verdeeld, of was hij niet zo sterk. Ik weet wel bijna zeker dat het GHB was.

Bovenaan