SchilDpadDo zei:shotglas accuzuur moet de truc doen.

mandragora zei:Walgelijk van smaak evenals dat zout dat je oplikken moet![]()

Uhu herkenbaar, een fles jägermeister en een derde bakkie bier gaat er nu nimmernooit meer in. :Pdominosteentje zei:Ik ben een keer gigantisch over me nek gegaan toen ik een fles Martini Rosso (15%) had leeggedronken, de komende dagen was ik er gewoon ziek van.
Zulk chemisch goedje had ik nog nooit op, bah.
Maar dat was nog de tijd dat je zo goedkoop mogelijk dronken probeerde te worden (omdat je amper werkte, 15/16 jaar)
Voor mij is dat Gold Strike, damn zo'n erge kater als toen heb ik gelukkig nooit meer gehad.Fool zei:Uhu herkenbaar, een fles jägermeister en een derde bakkie bier gaat er nu nimmernooit meer in. :Pdominosteentje zei:Ik ben een keer gigantisch over me nek gegaan toen ik een fles Martini Rosso (15%) had leeggedronken, de komende dagen was ik er gewoon ziek van.
Zulk chemisch goedje had ik nog nooit op, bah.
Maar dat was nog de tijd dat je zo goedkoop mogelijk dronken probeerde te worden (omdat je amper werkte, 15/16 jaar)
ZERO- zei:Oké na 24 jaar ben ik eruit: nooit meer gin-tonic.
,wat resulteert in een erg vaag en uitbundige avond. :PZERO- zei:Oké na 24 jaar ben ik eruit: nooit meer gin-tonic.
Wat zonde!MusicIsLife zei:ZERO- zei:Oké na 24 jaar ben ik eruit: nooit meer gin-tonic.
Die heb ik een keer ge-ad (of hoe je dat ook schrijft).

Ik heb het sindsdien nog steeds niet meer gedronken haha. Man, ben nog nooit zo lang misselijk geweest de dag erna. En overgeven lukte niet eens.Fool zei:ZERO- zei:Oké na 24 jaar ben ik eruit: nooit meer gin-tonic.![]()
Geloof d'r niets van!
Ben je híervoor teruggekomen?ZERO- zei:Ik heb het sindsdien nog steeds niet meer gedronken haha. Man, ben nog nooit zo lang misselijk geweest de dag erna. En overgeven lukte niet eens.Fool zei:ZERO- zei:Oké na 24 jaar ben ik eruit: nooit meer gin-tonic.![]()
Geloof d'r niets van!
Pure alcohol.Rozzje zei:Hiermee bedoel ik welke je het hardst om je nek gaat of heel snel dronken wordt.. Voor mij is dat toch wel sambuca!
Jazekers. Ben er na 26 jaar nog steeds mee eens.Fool zei:Ben je híervoor teruggekomen?ZERO- zei:Ik heb het sindsdien nog steeds niet meer gedronken haha. Man, ben nog nooit zo lang misselijk geweest de dag erna. En overgeven lukte niet eens.Fool zei:![]()
Geloof d'r niets van!![]()