Welk lied komt nu in je op?

Oh valt wel mee, ik haat je (nog) niet hoor haha. Maar my god.. toen ik dit lied voor het eerst hoorde dacht ik echt: what the fuck.. 🤣
Het blijft anders wel eindeloos in je hoofd hangen... Dat vooral hahaha. Liggen we vannacht allemaal in bed met dezelfde liedjes in ons hoofd.

Vul eens aan.. Wil graag 'nieuwe' (oude) muziek leren kennen.

Zelf ben ik een liefhebber van raw hardstyle, hardcore en frenchcore maar dat weerhoud mij niet om andere genres te luisteren/te leren kennen

Vul eens aan.. Wil graag 'nieuwe' (oude) muziek leren kennen.

Zelf ben ik een liefhebber van raw hardstyle, hardcore en frenchcore maar dat weerhoud mij niet om andere genres te luisteren/te leren kennen

10 jaar terug had je die stylen nog niet... hardcore natuurlijk wel !!

Luister is evil activities ;-)

Poh lekker oldskool!

Eerste feestje waar ik heen ging was Ansarat 2009 in België, hierna nog naar City of Justice 2009 geweest (totaal onbekend maar lekker een feestje dichtbij huis), Sensation Black en Last World

Helaas toen een hele tijd niks omdat ik mijn toen huidige vrienden, hoe ironisch, gedag heb gezegd omdat ze drugs gebruikte 🤣

Poh lekker oldskool!

Eerste feestje waar ik heen ging was Ansarat 2009 in België, hierna nog naar City of Justice 2009 geweest (totaal onbekend maar lekker een feestje dichtbij huis), Sensation Black en Last World

Helaas toen een hele tijd niks omdat ik mijn toen huidige vrienden, hoe ironisch, gedag heb gezegd omdat ze drugs gebruikte 🤣

Ga je feesten in belgie??
Lol ik heb de mooiste dingen in belgie meegemaakt vroeguurrrrr toen alles beter was :tongueout:

Terug
Bovenaan