Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hij zong ook en had een pretpark in belgie.Reed rond in een roze oldtimer.Aleee jij ben toch een belgNee hou je daar nie van?? Hahah is een belgisch icoon toch? Ik ken em alleen van tv
1 malig, was nog jong toen die open was maar groot genoeg (lengte) om met de oudere mee te kunnen. Heb daar wat gezien toen. Goud.
Hij zong ook en had een pretpark in belgie.Reed rond in een roze oldtimer.Aleee jij ben toch een belg
Hij zong ook en had een pretpark in belgie.Reed rond in een roze oldtimer.Aleee jij ben toch een belg
o ja jij hebt gelijkVerwar je hem niet met bobejaan schoepen ivm met dat pretpark en bobbejaanland ^^.
Haha vet toch!! Ik had dat ook mee, 15 en al +- 1.90 lang... en in die tijd kon alles, zag ze veel jonger ook binnen.... andere tijden...
We kwamen vaak bij zillion uit als after na een party in de buurt....
Nigttown aan de kruiskade rotterdam ook vaak geweest
yep rdam zuid ook gewoond. parkzicht laatste 3 jaar mee gemaakt. idd enegiehal paar keer . en waterfront waren soms ook wel vette feesten.He he now were talking!!!
Komen wij uit rotterdammm... ken je dat niet horuh dan!!
Nighttown was nie echt mijn smaak....
Parkzicht
Boot Barroca
Revolution
Energiehal
Maasgebouw
Ahoy
Maassilo
Tunnels onder de A13
Witte de wit en vul maar aan!!!
The birthplace of hardcore!
🥳 Ja dat was een groot voordeel. Zelfs in de nederlandse shops enzo zonder probleem. Ja van ons was het ook daar afteren. Vergeet die ene keer nooit. Danseressen alles erop en eraan, gouden tijden!
Ik heb jaren geleden ooit nog een x gedraaid in de Hollywood Music Hall 😂He he now were talking!!!
Komen wij uit rotterdammm... ken je dat niet horuh dan!!
Nighttown was nie echt mijn smaak....
Parkzicht
Boot Barroca
Revolution
Energiehal
Maasgebouw
Ahoy
Maassilo
Tunnels onder de A13
Witte de wit en vul maar aan!!!
The birthplace of hardcore!
ook geweest .vond het niet zo te hipIk heb jaren geleden ooit nog een x gedraaid in de Hollywood Music Hall 😂
ik stond altijd boven in parkz .naar beneden te kijken .had je ook vlak bij die boxen staanHahah ja die tijden toen ook joh, van t ene feest door naar de ander... zaterdag weg en zondag avond weer thuis 🥳
Ja altijd danseressen en showtjes maar meestal te druk met gezelligheid n veeeel ouwehoeren lol
yep rdam zuid ook gewoond. parkzicht laatste 3 jaar mee gemaakt. idd enegiehal paar keer . en waterfront waren soms ook wel vette feesten.
had toch met dj neophyte die danseressen . hadden niet veel te verbergenHahah ja die tijden toen ook joh, van t ene feest door naar de ander... zaterdag weg en zondag avond weer thuis 🥳
Ja altijd danseressen en showtjes maar meestal te druk met gezelligheid n veeeel ouwehoeren lol
Ik heb jaren geleden ooit nog een x gedraaid in de Hollywood Music Hall 😂
Was voor een enkele keer wel prima maar niet meer dan dat inderdaad! Ook teveel minderjarigen naar mijn meningook geweest .vond het niet zo te hip
jaaaaaa nightmare top. tropiecana helaas niet geweest. maten wel naar die schuim partysJuisstt!!
Tropicana!!!
Energiehal
Wilhelminahave vlaardingen...
Nightmare in rotterdam ahoy
ik stond altijd boven in parkz .naar beneden te kijken .had je ook vlak bij die boxen staan
ha ha ha ja slappe hap.Hahah hoop niet dat dat je hoogtepunt was!
Wij kwamen daar nooit iig...
Net als baja....
Ieder ze ding he
jaaaaaa nightmare top. tropiecana helaas niet geweest. maten wel naar die schuim partys
ja dat heb ik mee gekregen nog. met dat schieten .kort daarna dichtHahah kicke!! Parkzicht paar x voor t dichtging geweest hehehe daar was t soms leip he
Haha nee, hoogtepunt was voor mij nog wel Hard Island 😜Hahah hoop niet dat dat je hoogtepunt was!
Wij kwamen daar nooit iig...
Net als baja....
Ieder ze ding he
Haha nee, hoogtepunt was voor mij nog wel Hard Island 😜
ja dat heb ik mee gekregen nog. met dat schieten .kort daarna dicht
Hardstyle (alles wat daaronder valt 👌🏼) daar destijds 2 setjes gedraaid op een after (geopend met een classics set en ook daar de tent plat gemaaid met wat uptempo haha)zegt me niks eigenlijk, wat voor style draai je?
Hardstyle (alles wat daaronder valt 👌🏼) daar destijds 2 setjes gedraaid op een after (geopend met een classics set en ook daar de tent plat gemaaid met wat uptempo haha)
hahah thanks for the trip down memorylane ouwe diehards!!
daar word je toch vroluk van als je dat weer oprakelt.... haha nie dan...
Het was met name ruim voor Corona dat ik t deed haha, 2012-2017 zeg maaroooh ja kicke!! Onder welke naam ben je bezig dan?!!
En liep het een beetje voor de corona shit.....
zegt me niks eigenlijk, wat voor style draai je?
had nooit wat door van de kaart . hoorde dit later in de avond thuis. Erg he dat schieten vlak bij de ingang. Ook echt iemand doosgeschoten .Dit was buiten maar waren wel bezoekers van parkz. gewoon klote voor de mensen die voor het feest gingen.klopt er werd steeds harder gedraaidJa paar x toen ik daar was was indd net voor of na dat schieten...
1996 of 97 volgens mij... t was vaker dicht dan open meer door allle rotzooi
wat oudere vrienden van me kwamen er wel al jaartjes eerder, en die verhalen joh hahah
het werd langzaam overgenomen door de gabbers daar.... eerst alleen laatste uurtje harder, maar
al snel geen house of mellow maar oldskool uit rotjuh knorrrr!!
ja toch niet dan. Rotterdam echt wel amsterdam waar legt dat dan ?. Aparte tijd die kut gabber piet verziekte het laterhahah thanks for the trip down memorylane ouwe diehards!!
daar word je toch vroluk van als je dat weer oprakelt.... haha nie dan...
Jaren 90 waren gewoon de beste.
had nooit wat door van de kaart . hoorde dit later in de avond thuis. Erg he dat schieten vlak bij de ingang. Ook echt iemand doosgeschoten .Dit was buiten maar waren wel bezoekers van parkz. gewoon klote voor de mensen die voor het feest gingen.klopt er werd steeds harder gedraaid
ben wel ff die illegale feesten af gegaan. Moet zeggen dat had ook wel iets unieks .ik denk dat die saamhorigheid toen heel speciaal was. Voelde als 1 op die feestenveruit!!!! daar kan niks meer aan tippen.... dat kan nu in deze tijd helemaal niet meer hahah
denk je van het begin van internet dan!!! met je 56k6 inbel modem via de telefoon.....
woehahahah