Welk lied komt nu in je op?

Phoee.. wat veel om terug te luisteren haha, gelukkig ben ik voorlopig nog niet slapen dus heb dadelijk nog wat te doen haha

1 malig, was nog jong toen die open was maar groot genoeg (lengte) om met de oudere mee te kunnen. Heb daar wat gezien toen. Goud.

Haha vet toch!! Ik had dat ook mee, 15 en al +- 1.90 lang... en in die tijd kon alles, zag ze veel jonger ook binnen.... andere tijden...
We kwamen vaak bij zillion uit als after na een party in de buurt....

Hij zong ook en had een pretpark in belgie.Reed rond in een roze oldtimer.Aleee jij ben toch een belg

Alee wat zegt gij nu!!!
Ik een belg?? Amai zotteke!!

Ik ben zeker geen belg haha maar ik wordt wel blij van vlaanderen!!!
Good memories & friends

Haha vet toch!! Ik had dat ook mee, 15 en al +- 1.90 lang... en in die tijd kon alles, zag ze veel jonger ook binnen.... andere tijden...
We kwamen vaak bij zillion uit als after na een party in de buurt....

Ja dat was een groot voordeel. Zelfs in de nederlandse shops enzo zonder probleem. Ja van ons was het ook daar afteren. Vergeet die ene keer nooit. Danseressen alles erop en eraan, gouden tijden!

Nigttown aan de kruiskade rotterdam ook vaak geweest

He he now were talking!!!

Komen wij uit rotterdammm... ken je dat niet horuh dan!!

Nighttown was nie echt mijn smaak....
Parkzicht
Boot Barroca
Revolution
Energiehal
Maasgebouw
Ahoy
Maassilo
Tunnels onder de A13
Witte de wit en vul maar aan!!!

The birthplace of hardcore!

Parkzicht
Boot Barroca
Revolution
Energiehal
Maasgebouw
Ahoy
Maassilo
Tunnels onder de A13

yep rdam zuid ook gewoond. parkzicht laatste 3 jaar mee gemaakt. idd enegiehal paar keer . en waterfront waren soms ook wel vette feesten.

🥳 Ja dat was een groot voordeel. Zelfs in de nederlandse shops enzo zonder probleem. Ja van ons was het ook daar afteren. Vergeet die ene keer nooit. Danseressen alles erop en eraan, gouden tijden!

Hahah ja die tijden toen ook joh, van t ene feest door naar de ander... zaterdag weg en zondag avond weer thuis 🥳

Ja altijd danseressen en showtjes maar meestal te druk met gezelligheid n veeeel ouwehoeren lol

Parkzicht
Boot Barroca
Revolution
Energiehal
Maasgebouw
Ahoy
Maassilo
Tunnels onder de A13

Ik heb jaren geleden ooit nog een x gedraaid in de Hollywood Music Hall 😂

Hahah ja die tijden toen ook joh, van t ene feest door naar de ander... zaterdag weg en zondag avond weer thuis 🥳

Ja altijd danseressen en showtjes maar meestal te druk met gezelligheid n veeeel ouwehoeren lol
ik stond altijd boven in parkz .naar beneden te kijken .had je ook vlak bij die boxen staan

had toch met dj neophyte die danseressen . hadden niet veel te verbergen

die uitsmijters van park kon het goed met ze vinden. hadden ze de pik op iemand.......... was tie vaak de sjaak

ja dat heb ik mee gekregen nog. met dat schieten .kort daarna dicht

Ja paar x toen ik daar was was indd net voor of na dat schieten...
1996 of 97 volgens mij... t was vaker dicht dan open meer door allle rotzooi
wat oudere vrienden van me kwamen er wel al jaartjes eerder, en die verhalen joh hahah
het werd langzaam overgenomen door de gabbers daar.... eerst alleen laatste uurtje harder, maar
al snel geen house of mellow maar oldskool uit rotjuh knorrrr!!

Hardstyle (alles wat daaronder valt 👌🏼) daar destijds 2 setjes gedraaid op een after (geopend met een classics set en ook daar de tent plat gemaaid met wat uptempo haha)

oooh ja kicke!! Onder welke naam ben je bezig dan?!!
En liep het een beetje voor de corona shit.....

hahah thanks for the trip down memorylane ouwe diehards!!
daar word je toch vroluk van als je dat weer oprakelt.... haha nie dan...

zegt me niks eigenlijk, wat voor style draai je?

Ja paar x toen ik daar was was indd net voor of na dat schieten...
1996 of 97 volgens mij... t was vaker dicht dan open meer door allle rotzooi
wat oudere vrienden van me kwamen er wel al jaartjes eerder, en die verhalen joh hahah
het werd langzaam overgenomen door de gabbers daar.... eerst alleen laatste uurtje harder, maar
al snel geen house of mellow maar oldskool uit rotjuh knorrrr!!
had nooit wat door van de kaart . hoorde dit later in de avond thuis. Erg he dat schieten vlak bij de ingang. Ook echt iemand doosgeschoten .Dit was buiten maar waren wel bezoekers van parkz. gewoon klote voor de mensen die voor het feest gingen.klopt er werd steeds harder gedraaid

hahah thanks for the trip down memorylane ouwe diehards!!
daar word je toch vroluk van als je dat weer oprakelt.... haha nie dan...
ja toch niet dan. Rotterdam echt wel amsterdam waar legt dat dan ?. Aparte tijd die kut gabber piet verziekte het later

had nooit wat door van de kaart . hoorde dit later in de avond thuis. Erg he dat schieten vlak bij de ingang. Ook echt iemand doosgeschoten .Dit was buiten maar waren wel bezoekers van parkz. gewoon klote voor de mensen die voor het feest gingen.klopt er werd steeds harder gedraaid

whaha ja iedereen was daar van de kaart!!! en dat kon ook gewoon en ging lange tijd prima...
alleen aan t eind werd t zo bekend in NL en Belgie dat ook al dat foute volk er heen kwam....
was bij meer locaties zo... gabber kreeg slechte naam en in die tijd was rellen ook een hobby van vele haha tijd teveel ofzo

veruit!!!! daar kan niks meer aan tippen.... dat kan nu in deze tijd helemaal niet meer hahah

denk je van het begin van internet dan!!! met je 56k6 inbel modem via de telefoon.....
woehahahah
ben wel ff die illegale feesten af gegaan. Moet zeggen dat had ook wel iets unieks .ik denk dat die saamhorigheid toen heel speciaal was. Voelde als 1 op die feesten

Terug
Bovenaan