Welk lied komt nu in je op?

whaha ja iedereen was daar van de kaart!!! en dat kon ook gewoon en ging lange tijd prima...
alleen aan t eind werd t zo bekend in NL en Belgie dat ook al dat foute volk er heen kwam....
was bij meer locaties zo... gabber kreeg slechte naam en in die tijd was rellen ook een hobby van vele haha tijd teveel ofzo
maar meer na de 90 jaren . Rotterdam en Amsterdammers was een slechte mix .

maar meer na de 90 jaren . Rotterdam en Amsterdammers was een slechte mix .

hahaha ja weet er alles van,... kwam ook vaak in Hemkade zaandam!
En paar x hellbound/hellraiser.... pfff kut joden
ik was er zelf nie echt mee bezig als ik aan t feesten was en zwaar uit me dak..., kom om te feeste ja toch sukkeltjes

hahaha ja weet er alles van,... kwam ook vaak in Hemkade zaandam!
En paar x hellbound/hellraiser.... pfff kut joden
ik was er zelf nie echt mee bezig als ik aan t feesten was en zwaar uit me dak..., kom om te feeste ja toch sukkeltjes
ha ha ha ja hellraiser idd amster . utrecht vegse banen ook feesten bezocht . surcel studios dordrecht met ruff nek

Even een andere vraag, wat vinden jullie dan van artiesten die zich al lange tijd bewijzen zoals Dbstf, Headhunterz, Wildstylez en Noisecontrollers. En dan de wat nieuwe artiesten zoals Sound Rush, Phuture Noize, Myst en Jason Payne om er even een aantal te noemen?

Even een andere vraag, wat vinden jullie dan van artiesten die zich al lange tijd bewijzen zoals Dbstf, Headhunterz, Wildstylez en Noisecontrollers. En dan de wat nieuwe artiesten zoals Sound Rush, Phuture Noize, Myst en Jason Payne om er even een aantal te noemen?

Ja das niet echt mijn ding... das een jongere generatie he haha
maar wel mee gemaakt toen ze bekend werden en op veel feesjes draaide Noise Head WIld....

okay, mss kunnen jullie me helpen..
omdat de thread "welk lied.." heet..
krijg ik nu dat oldskool nummer in m'n hoofd waarbij iedereen meezingt.,
niet lachen.. " tut tup tup tuda tup tup tup.. tatup tup tup tuda tup tup tup"
op de maat.. lol.
ik kan er niet op komen.

Terug
Bovenaan