Coke Spook
Bewuste gebruiker
oke volgende nummmer wat in je hoofd zit waarvan je de naam niet meer weet!!! woehahahha
Kom we maken er een quiz van...
Iemand post een deuntje en dan raden hahah geniaal
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
oke volgende nummmer wat in je hoofd zit waarvan je de naam niet meer weet!!! woehahahha
Overigens net als dit nummer van Frequencerz. Gemaakt over het leven en overlijden en daarna een edit ervan gemaakt ivm het overlijden van een vriend van hun.Zoo dat nummertje geeft kippevel... die track werd gedraaid als tribute voor een jongen die plotseling overleden was van q dance organisatie
eh eeuw, eh uh eh eh eeuhw, eeuhw ..dat was de synth.. soort van sirene achtig.
en dan de percussie.. tumtumtumteduhdum, tumtumtumteduhdum.. lol.. 😅
ik weet wel welk nummer het is btw..
oldskool.. of in de aanloop daarvan.
En dan deze ook niet te vergeten, die heeft Brennan Heart gemaakt vanwege een fan in china ofzo die van zn laatste dagen als t ware een feestje had gemaakt en daarna overleed. Hij wou heel graag Brennan Heart nog wou meeten en daar kreeg hij de inspiratie van.Overigens net als dit nummer van Frequencerz. Gemaakt over het leven en overlijden en daarna een edit ervan gemaakt ivm het overlijden van een vriend van hun.
eh eeuw, eh uh eh eh eeuhw, eeuhw ..dat was de synth.. soort van sirene achtig.
en dan de percussie.. tumtumtumteduhdum, tumtumtumteduhdum.. lol.. 😅
ik weet wel welk nummer het is btw..
oldskool.. of in de aanloop daarvan.
En dan deze ook niet te vergeten, die heeft Brennan Heart gemaakt vanwege een fan in china ofzo die van zn laatste dagen als t ware een feestje had gemaakt en daarna overleed. Hij wou heel graag Brennan Heart nog wou meeten en daar kreeg hij de inspiratie van.
Speedy J - Pull over
yessir.. goed geraden!
Hahahah iemand een volgende????
Deze blijft ook geniaal btw! Zowel het origineel als de in mijn ogen betere Ophidian remix 😍
jij? 🤔😅
Deze blijft ook geniaal btw! Zowel het origineel als de in mijn ogen betere Ophidian remix 😍
Deze omdat ik die aan had staan, het nummer dat echt in me opkwam was eigenlijk:
Deze was ook altijd goud!
Ben zelf meer van Big in Japan, mede omdat het ook een van mijn vaders favoriete nummers is.Forever young alphaville
Tha Playah blijft overigens wel echt een legendFf meer tempo !!
Dat kan SNELLERRRR!Ff meer tempo !!
Tha Playah blijft overigens wel echt een legend
Deze gasten kunnen/konden t ook altijd heel erg goed!Hahah ja die gast weet hoe t moet!!!
Goed opgevoed door de gaste van neophyte!!![]()
Deze set van Endymion 😍Deze gasten kunnen/konden t ook altijd heel erg goed!
Zoo zeker!!! Enzyme records!!! Ook weer onder de vleugels van neophyte records net als evil activities.... ook was! Rotturrrdamm jonguh!! Daar wordt pass muziek gemaakt!!!
Heb em opstaan ..... lekker heurrrDie zocht ik eigenlijk 😂 nice!
Ik heb nu weer de dvd van Defqon 2008 aangezet haha, van Decibel 2007 naar Defqon 2012 en nu weer 2008 😜Heb em opstaan ..... lekker heurrr
Ik ben persoonlijk het meest fan van Intents, niet al te groot maar toch groot genoeg om ruime wereldbekendheid te hebben. Daarnaast altijd de vetste stages imo. Sinds 2012 geen jaar overgeslagenBeen there many times!!!
Defqon op almeerderstrand al...
Decibel wat later en allebij wel op favo lijstje qua festivals in die style! Na 2014 niemeer geweest btw
Ik ben persoonlijk het meest fan van Intents, niet al te groot maar toch groot genoeg om ruime wereldbekendheid te hebben. Daarnaast altijd de vetste stages imo. Sinds 2012 geen jaar overgeslagen
Overigens net als dit nummer van Frequencerz. Gemaakt over het leven en overlijden en daarna een edit ervan gemaakt ivm het overlijden van een vriend van hun.