Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
En harder stuiteren?Fresh zei:Zo zuiver mogelijk; meer betalen en minder ervan gebruiken![]()
Flameon zei:En harder stuiteren?Fresh zei:Zo zuiver mogelijk; meer betalen en minder ervan gebruiken![]()
Flameon zei:Nee, maar hoor vaak mensen vaak zeggen dat ze het hoogste van het hoogste willen hebben. Ik heb het ooit gehad en ik stuiterde onprettig rond (wellicht teveel gehad toen, dat wel)
Flameon en trollen.. Nah.Carlitos zei:Jullie happen denk ik![]()
![]()
Sublimo zei:Percentage zegt niet alles, als voorbeeld speed van 71 % met een gele kleur die ik een tijdje terug in mijn bezit had, die was veel slechter voor mijn neus dan hetgene wat ik normaal heb. Ik weet niet precies waar de gele kleur vandaan kwam, ik vermoed een foutje bij het productieproces. Stoffen die er niet bij horen te zitten.
Dat was dus speed van 71 %, maar die zou ik echt niet meer snuiven, al kreeg ik hem gratis.
Fresh zei:Sublimo zei:Percentage zegt niet alles, als voorbeeld speed van 71 % met een gele kleur die ik een tijdje terug in mijn bezit had, die was veel slechter voor mijn neus dan hetgene wat ik normaal heb. Ik weet niet precies waar de gele kleur vandaan kwam, ik vermoed een foutje bij het productieproces. Stoffen die er niet bij horen te zitten.
Dat was dus speed van 71 %, maar die zou ik echt niet meer snuiven, al kreeg ik hem gratis.
Gewoon urine!![]()
Fresh zei:Misschien een overblijfsel van een ander middel.
Na het produceren de ketel niet goed schoongemaakt
Of gewoon de badkuip niet..![]()
Sublimo zei:
Fresh zei:Sublimo zei:
100% lekker bedoelde hij![]()
DamienDope zei:Het was als grap bedoelt. Ik gebruikniet eenszeer zelden speed.
DamienDope zei:DamienDope zei:Het was als grap bedoelt. Ik gebruikniet eenszeer zelden speed.
Zo goed?
Immo zei:Lijkt me duidelijk.
Bij mij. Maar als je erom vraagt, krijg je een ban.dendaz zei:ik prefereer ong. 70%. Of methamfetamine mag ook.Maar ik zou bij god niet weten waar ik 70% op dit moment zou moeten halen.Bij mij in de omgeving is het niet wat het moet zijn de laatste tijd.
Exceptional Insight zei:Bij mij. Maar als je erom vraagt, krijg je een ban.dendaz zei:ik prefereer ong. 70%. Of methamfetamine mag ook.Maar ik zou bij god niet weten waar ik 70% op dit moment zou moeten halen.Bij mij in de omgeving is het niet wat het moet zijn de laatste tijd.
Dilemma.
1percent zei:Exceptional Insight zei:Bij mij. Maar als je erom vraagt, krijg je een ban.dendaz zei:ik prefereer ong. 70%. Of methamfetamine mag ook.Maar ik zou bij god niet weten waar ik 70% op dit moment zou moeten halen.Bij mij in de omgeving is het niet wat het moet zijn de laatste tijd.
Dilemma.
hij was ook heust niet aan het vissen ofzo..
![]()
OT: gewoon zo hoog mogelijk percentage natuurlijk!