welk uur van de dag mdma nemen?

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Algemene vraag, ik heb medium tollerantie en heb me enkele van die goeie goldbars. Nou is mijn vraag is het verstandig om s'morgens of tegen de middag bv 2uur na ontwaken een halfje te droppen? Rollen tot in de vooravond en lekker crashen? Ervaring?

spacebilly

Belezen gebruiker
's Middags beginnen heeft als voordeel dat je begin/eind avond echt wel op bent. Dit resulteert meestal in aardig wat slaapuurtjes naar mijn ervaring. Als ik in de avond begin dan slaap ik meestal helemaal niet meer. Rond 1 of 2 in de middag beginnen is wel nice opzich :wave:

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
spacebilly zei:
's Middags beginnen heeft als voordeel dat je begin/eind avond echt wel op bent. Dit resulteert meestal in aardig wat slaapuurtjes naar mijn ervaring. Als ik in de avond begin dan slaap ik meestal helemaal niet meer. Rond 1 of 2 in de middag beginnen is wel nice opzich :wave:

Ja lijkt me ook wel leuk. Nu het weer hier is donker ik zou het willen skippen naar volgend weekend lijkt me leuker op een wat zon gevulde dag xp En op een zondag lijkt me niet verstandig voor de werkweek :-P blijft het dan eigenlijk een evenwaardige trip als in de nacht?

Bovenaan