Welke dosering en soort truffels

MindWanderer

Belezen gebruiker
Goedeavond allen!

Vanavond ga ik samen met een vriend een truffeltripje tegemoet. Eigenlijk mijn eerste keer truffels omdat mijn eerste keer Tampanensis 12gr ( en na anderhalf uur de rest ) niks deed. Ik heb 1x lsd gedaan en zoals sommigen misschien nog weten, ben ik toen flink "bad" gegaan wegens slechte voorbereidingen ( in de middag alcohol op, laat beginnen 10 uur later afspraak, in de steek gelaten door een vriend ).

Welke soort en dosering zou ik vanavond pakken qua truffels? Heb nog redelijk laat gegeten (19:30) en we gaan denk ik rond 22:00 - 22:30 de truffels innemen. Ik zat zelf te denken aan Atlantis wegens goede tripreports hierover op drugsforum. Misschien dan 12-13gr of zal ik gelijk het hele portie eten?

Ik hoor graag jullie bevindingen. Alvast bedankt ✌️

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Heb je enig idee waarom het de vorige keer niet werkte? Atlantis 12-13gram is mooi als dit je tweede keer truffels is, je zou evt 15g van kunnen maken zolang je er maar rekening mee houdt dat je daar flink van kan gaan trippen. Wel jammer dat je nog laat gegeten heb, als het een zware maaltijd was kan dit wel effect gaan hebben op de intensiteit of je wordt mogelijk misselijk.

Btw, Atlantis had ook wel mijn voorkeur al maakt het niet gek veel uit. Veel plezier!

MindWanderer

Belezen gebruiker
Heb je enig idee waarom het de vorige keer niet werkte? Atlantis 12-13gram is mooi als dit je tweede keer truffels is, je zou evt 15g van kunnen maken zolang je er maar rekening mee houdt dat je daar flink van kan gaan trippen. Wel jammer dat je nog laat gegeten heb, als het een zware maaltijd was kan dit wel effect gaan hebben op de intensiteit of je wordt mogelijk misselijk.

Btw, Atlantis had ook wel mijn voorkeur al maakt het niet gek veel uit. Veel plezier!
Hey ja waarom het vorige keer niet is gelukt, geen idee? Impotente batch? Te weinig (al betwijfel ik dat ) misschien omdat ik het met een paar happen chocolade hagelslag heb zitten eten ivm de smaak? Geen idee

Ja wat betreft late maaltijd ik heb ongeveer 3 kwart pizza op dus valt mee i guess? Vandaar ook uurtje of 2,5 3 wachten met innemen, dit zou wel voldoende moeten zijn toch?

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Hey ja waarom het vorige keer niet is gelukt, geen idee? Impotente batch? Te weinig (al betwijfel ik dat ) misschien omdat ik het met een paar happen chocolade hagelslag heb zitten eten ivm de smaak? Geen idee

Ja wat betreft late maaltijd ik heb ongeveer 3 kwart pizza op dus valt mee i guess? Vandaar ook uurtje of 2,5 3 wachten met innemen, dit zou wel voldoende moeten zijn toch?
Als je geen medicijnen gebruikt ofzo zie ik ook niet veel anders dan zwakke batch, aan de hagelslag ligt het niet lijkt me. Vanavond zal vast beter zijn. Pizza is niet echt licht verteerbaar maar als je idd alweer drie uurtjes verder bent zou het niet al te erg in de weg moeten zitten.

MindWanderer

Belezen gebruiker
Nee gebruik helemaal niks gelukkig haha. Ja denk dat 3 uurtjes wachten wel voldoende moet zijn. Het wordt denk ik 13gr atlantis, om er toch een leuke ervaring aan over te houden. Gelukkig zijn de omstandigheden veel beter dan toen met LSD, dus hopelijk dat ik eindelijk eens een fijne trip kan mogen mee maken. ✌️

Bovenaan