Tips voor het nemen van truffels

dapaii

Newbie
Beste mensen,

Ik (1:sunglasses: en een vriend (19) willen aankomende week weer eens truffels proberen. Al hebben wij nog onze vragen over het innemen en dosering van truffels. Al heb ik al wat discussies op deze site doorgelezen, wil ik toch nog graag om advies vragen.

Onze eerste keer truffels was voor mij wel een beetje succesvol, ik zag kleuren wat feller en ik zag kleine patroontjes in mijn jas en op de muur. Naast dit voelde ik mijzelf wel totaal een met de bank. De andere jongens waren naar buiten gegaan om een rondje te gaan lopen, maar ik voelde mijzelf daar veel te suf en moe voor (best jammer). Ik heb toen 7,5g aan Atlantis truffles gegeten (1m68, 60kg) Mijn vriend heeft toen 10g genomen (1m78, 65kg).

De keer truffels er na zat ik met een vriend thuis in de huiskamer met een filmpje op. Ik had 10g aan valhalla truffels genomen, en mijn vriend 15g (het gehele bakje). Na een tijdje begon ik me wat euphories te voelen, terwijl mijn vriend al visuals ervaarde. Ik ben ook niks meer verder gaan voelen dan dat euphorische.

Zijn er tips?
Ik weet al dat ik 4 uur van te voren het beste niks kan eten, dat heb ik in beide gevallen ook niet gedaan:)

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Hoi,
Goed dat je laag begonnen bent in je ontdekking tot truffels.
Zelf eet ik ook altijd paddestoelen op een lege maag.
Dat je wat zwaar of bankhangerig word na truffels is net normaal, zelf lig ik bijna heel de psilo trip door.
Als bijkomende tip kan ik alleen maar geven dat het het best is de truffels goed fijn te kauwen tot wanneer het een papje is, dat bevordert de opname van de werkzame stof.
Ik lees tussen de regels door dat je ook net als je vriend echt visuals wil hebben?
Ik zou je aanraden volgende keer ook gewoon het hele bakje van 15gr op te eten, zet lekkere muziek op en sluit je ogen eens.
Over de do´s en dont´s vind je een massa informatie op dit forum die je vast wel gaat vinden.
Veel plezier met je aankomend tripje

Dirkdirk

DF-koning
Ik kauw zo lang mogelijk ongeveer 10 minuten tot het pulp is en dan slik ik het door. Werkt als een tiet.

Miraculeus

Bewuste gebruiker
Na een tijdje begon ik me wat euforisch te voelen, terwijl mijn vriend al visuals ervaarde. Ik ben ook niks meer verder gaan voelen dan dat euforische.
Truffels hoeven niet perse visuals te geven, sommige mensen ervaren alleen een andere waarneming van geluid/muziek of versterkte kleuren, of bijvoorbeeld gedachtenkronkels. Het kan per persoon en per ervaring verschillen hoe je ervaring is. Hoe hoger de dosis hoe meer kans op de verschillende mogelijke effecten.

Het is inderdaad verstandig om truffels op een lege maag te nemen en om ze heel fijn te kauwen. Je kunt de werking ook versterken met een lemon tek.

Sillous

Belezen gebruiker
Ik kauw zo lang mogelijk ongeveer 10 minuten tot het pulp is en dan slik ik het door. Werkt als een tiet.
Hoe hou je het vol? Gadver Gadver,
Heb maar 2 keer truffels gedaan (matige trip, te laag gedoseerd denk ik of niet goed of lang genoeg gekauwd) en ik krijg bijna rillingen als ik al denk aan de smaak. Heb een soort trauma er van opgelopen ofzo denk ik, want het verteren weerhoudt me een beetje om het nog eens te proberen...

Heb speciaal een truffel grinder gekocht wel, alleen nog niet kunnen gebruiken. Zal denk ik volgende keer gewoon maar een theetje zetten ofzo want langer dan 2 minuten hou ik nie vol

Het vreemde is dat ik niet super gevoelig ben voor vervelende smaken ofzo... maar is echt niet te vergelijken met kratom ad fundummen bijvoorbeeld

Sillous

Belezen gebruiker
En ik heb goed over om 5 minuutjes iets onsmakellijks te eten voor een hele fijne warme trip.
Nja, dat ik heb ook vaak met dingen, gewoon ff op de tanden bijten en daarna lekker de voordelen ervan hebben.

Maar eerlijkwaar, ik moet nooit kokhalzen als ik iets vies ruik of eet, behalve bij truffels dus blijkbaar.. :tilttearlaugh:
Dus tis niet dat ik overdrijf, volgens mij is er echt iets in truffels waar je erg gevoelig voor kan zijn of juist immuun

OtherShore

Badass junkie
Ik zou het niet kiezen als gerecht maar ik vind dat veel mensen overdrijven.
Vind ik ook. Het is wel een beetje vies, een beetje zoals licht bedorven walnoten of iets dergelijks (dat is de associatie die ik altijd heb) maar ondraaglijk is het zeker niet. Verstand op 0 en kauwen.
En ik heb goed over om 5 minuutjes iets onsmakellijks te eten voor een hele fijne warme trip.
Precies dit. Gewoon een stukje zelfcontrole en dan een hele mooie beloning.

miles

Wijs gebruiker
Echt lekker vind ik ze ook niet, maar vies vind ik ook wat overdreven idd die oude walnoten vind ik wel een goede omschrijving, het lange kauwen er op wordt eerder vervelend door de structuur en het mondgevoel dan

4EverChemical

Experimenterende gebruiker
Ik vind ze ook niet echt vies maar lekker is anders. doe het tegenwoordig met Lemon Tek, ook prima te doen met, iig voor mij, bijkomend voordeel dat de misselijkheid aardig wegblijft.

AJ95

Newbie
Ik zou graag even nieuw leven blazen in dit forumonderwerp. (Hopelijk is dit hoe het hoort, ik ben nog niet zo bekend met dit forum).

Ik zou graag wat persoonlijke tips ontvangen voor mijn eerste keer truffels. A.s. zaterdag ga ik (1,78m, 83kg) met mijn vriendin (1,72m, 55kg) voor ons beide de eerste keer Truffels. Ik heb zelf behoorlijk wat ervaring met verschillende soorten drugs maar nog wat minder met psychedelische drugs. Mijn vriendin nog een redelijk groentje met alles.

Wat ik graag meemaak:
- een sociale trip
- het liefst wel wat visuals
- euforisch gevoel

Vragen:
- welke soort zouden jullie aanraden?
- welke dosering? (En is dit nog per gewicht afhankelijk?)
- hoe zouden jullie het innemen voor het beste effect? (Heb vernomen dat het behoorlijk vies is namelijk)
- aanraders om in huis te halen ter entertainment? (Denk aan glowsticks, bellenblaas dat soort dingen)

Dankjullie wel alvast!

_shikantaza

Badass junkie
Ik zou graag even nieuw leven blazen in dit forumonderwerp. (Hopelijk is dit hoe het hoort, ik ben nog niet zo bekend met dit forum).

Ik zou graag wat persoonlijke tips ontvangen voor mijn eerste keer truffels. A.s. zaterdag ga ik (1,78m, 83kg) met mijn vriendin (1,72m, 55kg) voor ons beide de eerste keer Truffels. Ik heb zelf behoorlijk wat ervaring met verschillende soorten drugs maar nog wat minder met psychedelische drugs. Mijn vriendin nog een redelijk groentje met alles.

Wat ik graag meemaak:
- een sociale trip
- het liefst wel wat visuals
- euforisch gevoel

Vragen:
- welke soort zouden jullie aanraden?
- welke dosering? (En is dit nog per gewicht afhankelijk?)
- hoe zouden jullie het innemen voor het beste effect? (Heb vernomen dat het behoorlijk vies is namelijk)
- aanraders om in huis te halen ter entertainment? (Denk aan glowsticks, bellenblaas dat soort dingen)

Dankjullie wel alvast!
Goed kauwen zodat het regelmatig in je bloed komt.

Vers fruit van te voren eetklaar maken!

theacidwizard

Experimenterende gebruiker
Krijg het zelf wel weg maar het is wel vies. Als je halverwege je trip een boer laat en de smaak terug komt is ook echt niet chill. Ook heb ik al een aantal keer met mensen truffels gedaan die ze niet binnen konden houden.

Anjovis

Bewuste gebruiker
Truffels werken enkel goed op een nuchtere maag. Je mag van de dag ervoor niks gegeten hebben als je echt een stevige trip met visuals wilt. De werkzame stof in truffels heeft (maag)zuur nodig om zich om te zetten tot het werkende bestanddeel.

Ooit heb ik de tip gehoord van truffels te malen en in citroenzuur te droppen voor 20 min maar dat werkt niet zo goed bij mij.

De beste manier voor mij om echt stevig te gaan op die truffels is op een nuchtere maag en ze fijnkauwen tot het helemaal plat is en doorslikken met een beetje versgeperst citroensap.

Je moet wat geluk hebben, als er veel maagzuur in je maag zit zal je hard gaan, maar het kan ook tegenslagen als je pech hebt.

Bovenaan