Welke drug geeft de meeste euforie?

Fool

Badass junkie
Ik vond de vlagen euforie van AH-7921 intenser dan de euforie die MDMA terwege bracht. :)

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Mdma/Xtc, 6apb, 4fa, LSD, 2cb. Niet op specifieke volgorde.

Ik had dit even gegoogled: Euforie (van het Grieks ευφορία, euphoria) is een extreem gevoel van vreugde. Omdat ik dacht, wat is het nou eigenlijk precies? Bij mdma en pillen voel ik me meer verliefd en gelukkig dan euforisch, ik heb dat dan denk ik toch meer bij 6apb of 4fa. Maar bij LSD en 2cb ben ik weer juist heel erg vrolijk, en dat is ook weer een soort euforie toch? Het voelt naar mijn idee allemaal weer net wat anders. Daarom kan ik geen volgorde maken.. :P

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Wat mij betreft LSD. Dat middel kan alles intens maken en versterken, als je dus euforisch bent word je gelijk intens euforisch :)

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
SmartieAndMe zei:
Wat mij betreft LSD. Dat middel kan alles intens maken en versterken, als je dus euforisch bent word je gelijk intens euforisch :)

Same story here!

Kan daar echt zalige euforie van krijgen :hearteyes:

Maar zoals ZERO- al uitlegt is het bijna niet mogelijk een top lijstje te maken door de brede betekenis.

straatmadelief

Belezen gebruiker
uiteraard mdma maar van speed kan ik ook aardig euforisch worden (mix het met benzo's en alcohol). coke alsie het goede doet, maar lang niet altijd en het duurt veelste kort en dan krijg je een crashje.

Skirre

Bewuste gebruiker
Mdma
voor mij speelt de setting een grote rol want met iets te veel alcohol op en diepgaande gesprekken over festivals, feesten, relaties etc. geven me echt een gelukkig gevoel.

Een combinatie van adrenaline, dopamine en serotonine <3

Bovenaan