Welke Drug?

Zoari

Experimenterende gebruiker
Heei allemaal!

Ik ben een Psychonaut in opleiding!
Nu denk je vast van...dit slaat echt nergens op.
Ik ben een jongen van 15 jaar en met mijn beste vriend wil ik Filosoof worden.
Ben een hele rustige jongen die soms rare gedachtes heeft!
Ik hoop dat jullie kunnen vertellen welke Drug bij mij past. (ALLEEN NIET-CHEMISCHE DRUG)
Heb al heel veel ervaring met Cannabis.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ik zoek een Drug...
Een niet-chemische drug...die mij helemaal in een andere wereld brengt. Een geweldige trip waar ik ga reizen...het universum aanvoel...weg ben van de realiteit maar toch ook weer niet. Het is erg moeilijk te zeggen.... Die mij "Leven laat Zien". Ik zoek een drug waar ik een ervaring op doe...die ik nooit zal begrijpen. Een ervaring die bij me blijft. Een ervaring om nooit te vergeten...

Ik zoek ook een niet-chemische Pret Drug

Waar ik in een hele droom wereld zit...waar allemaal mooie bomen zijn..of in de ruimte ben...in Lord Of the Rings...Pandora van Avatar! Of een hele eigen gemaakte wereld waar alles kan...Die enorm Halucinerend is...Dat echt geweldig is! Een hele space trip...ik wil niks van deze wereld zien...echt dat ik een hele andere wereld voor me ziet...

Een niet-verslavende drug die het liefst legaal is. (op oudere leeftijd).

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Waarom doe ik dit? Ik ben 15...!

Ik heb een ziekte in mij rug, wat erg vervelend is...krijg ook een enorm zware operatie.
Ik wil nog wat gedaan hebben, een ervaring op gedaan hebben voordat ik onder het mes ligt en zo meteen niet meer wakker word. het is mogelijk en daarom probeer ik te genieten als het kan. Daarom wil ik Drug 1 uitproberen.

Drug 2 is uit nieuw schierig heid. Ik ben ook niet verplan om dit in te gaan nemen maar ben puur nieuwschierig.

Ik waardeer het als er hierop normaal word op gereageerd. Tips of wat dan ook altijd welkom!

Het zegt niet dat ik deze Drug op deze leeftijd ga in nemen. Ben puur nieuwschierig en wil graag hierop antwoord krijgen.

Met vriendelijke groet. Mini-Psychonaut !

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Als je het legaal en niet-chemisch wil houden zou je voor truffels moeten gaan, maar je bent wel een beetje jong.

En naar mijn mening is iedereen een beetje filosoof.

Zoari

Daar geef ik je volkomen gelijk in (Filisofische gedeelde)
Ik ben er ook jong voor, maar is truffels wel Trippend genoeg?
Ik heb wat gehoord over Salvia...hoe is dat?

universal*flow

Belezen gebruiker
Dan zeg ik ook truffels.

Salvia, tja, ik weet nog steeds niet wat ik daar van vind. Maar iig niet positief voor mij dan.

Toch raad ik je aan nog even te wachten, ook tot na je operatie. Om te voorkomen dat al je angsten die je misschien hebt voor de operatie naar boven komen in je trip. Dat zou niet zo'n leuke ervaring zijn denk ik.

Ik wens je heel veel trip plezier, en welkom in psychonautland :wink:

Herbalisme

Bewuste gebruiker
Om zeer zware tripmiddelen te nemen ben je nog wat jong ( Alhoewel ik ook op zeer jonge leeftijd ben begonnen )
Ik zou truffels aanraden, dit zal al een mooie kennismaking geven met de psychedelica en zal je waarschijnlijk ook wel een WOW-gevoel bezorgen als het de 1ste keer is dat je experimenteert met bewustzijnsveranderende middelen.

Als je echt van de wereld wil zijn en goddelijke zaken wil ervaren dan is Peyote of Ayahuasca hetgene dat je zoekt, maar zoals ik al eerder vermeldde, dit is afgeraden bij beginnende psychonauten.

Wat Salvia betreft: Sommige mensen hebben hier sterk effect van en anderen een zwak effect, sommige mensen ervaren dit als prettig en anderen als niet-prettig, en als je flink wil trippen van salvia moet je ook een zeer sterk extract kiezen waar ook een flink kostprijsje aan vasthangt.

Je kunt ook zelf paddo's zetten maar dit neemt dan ook wel weer wat tijd in beslag en paddo's kunnen ook te heftig uitdraaien voor beginnende gebruikers ...

Met vele groeten,
Herbalisme

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ben ik nou de enige die het niet vindt kunnen om een 15 jarige iets te adviseren ongeacht wat voor middel. Het enige wat ik kan zeggen is kijk ermee uit!!

Herbalisme

Bewuste gebruiker
willemvaag zei:
Ben ik nou de enige die het niet vindt kunnen om een 15 jarige iets te adviseren ongeacht wat voor middel. Het enige wat ik kan zeggen is kijk ermee uit!!

Ik geef je volledig gelijk. Tripmiddelen ( en eigenlijk alle drugs ) gebruiken wanneer de hersenen nog niet volledig ontwikkeld zijn heeft nooit positieve gevolgen. Er kunnen mentale stoornissen optreden en zelfs enkele fysieke.

Maar toch vind ik dat het toegelaten is om een jongere eens te laten experimenteren, als voorwaarde moet hij dan wel weten van zichzelf dat hij er verantwoord mee kan omspringen (Wat bij de meeste jongeren een probleem vormt, maar ook bij meerderjarigen)

Maar voor de rest deel ik volledig je mening, wachten tot je 21-22jaar is een beter idee, en dan nog moet men het verstand hebben om verantwoord te gebruiken en niet te misbruiken.

Met vele groeten,
Herbalisme

Zoari

Heel erg bedankt voor deze informatie!
Ik mag mischien wel 15 zijn maar heb al eerder vermeld dat het niet zeker is of ik het wil gaan gebruiken en ik ben bereid om te wachten tot mijn 18de! Puur om deze informatie, zonder had ik het deze avond al gedaan dus site´s zoals dit is eigenlijk best wel informatief. Ik weet dat dit nog niet de juiste leeftijd ervoor is en het beste is om wat volwassener te zijn. En op een reactie van iemand hier die zegt dat ik geen advies mag krijgen. Ik vind dat je wel advies mag geven over Drugs want zonder dit advies zat ik er mischien al aan. Deze Psychonaut houd zich nog even in!

Ik wil jullie nogmaals bedanken voor deze informatie en tips!

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Zeg niet dat niemand advies mag geven maar dat mensen wel in hun achterhoofd houden dat drugs op jonge leeftijd niet verstandig zijn. Mijn excuses als het eruit komt van je moet het niet doen want dat zou hypocriet van mezelf zijn. Had je eerste bericht ook niet goed gelezen en ging ervan uit dat je iets wou weten om op deze leeftijd te gaan gebruiken. Want het zou jammer zijn als je door een keus van nu later de prijs betaald.

En als je het dan doet kijk dan ook goed naar de fouten van anderen en voorkom situaties die voorkomen kunnen worden. Zoek iets uit wat bij jezelf past want er zijn zoveel middelen die je kan nemen met veel verschillende uitwerkingen...

Zoari zei:
Deze Psychonaut houd zich nog even in!

Hoop voor je dat je het volhoudt om tot je voorgenomen leeftijd te wachten want drugs zijn verleidelijk.

universal*flow

Belezen gebruiker
willemvaag zei:

Ik denk dat iedereen hier van mening is dat hij wat jong is. Maar ik ben er 100% voor om informatie te geven, ongeacht hoe jong iemand is.
Ik ken het namelijk uit eigen ervaring. Ik heb me op die leeftijd ook afgevraagd, wat zijn paddo's? Helaas had ik toen geen toegang tot internet of eerlijke informatie. Dus heb ik gedacht, ach dan zelf maar testen. En het was geen leuke trip.
Ik had graag de informatie gehad op dat moment, dan had ik misschien niet de paddo's genomen, of wist er beter mee om te gaan.

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Achteraf gezien had ik het startbericht beter kunnen lezen want daar gaf TS al aan dat hij van plan is om het op latere leeftijd te doen. Het is altijd goed om erover te lezen en jezelf te informeren. Voor mij was het een excuus van ach het kan nog wel een keer en mij overkomt dat niet ken de risico's. Dacht de gevolgen te weten en te stoppen wanneer het uit de hand zou lopen maar niet dus. Dat wil natuurijk niet zeggen dat dit voor iedereen geldt.

Als je gebruikt doe het met verstand en ga er niet aan ten onder want dat is zonde.

Jovanovic

Belezen gebruiker
Lsa, hawaiian baby woodrose om precies te zijn is misschien wel iets voor jou.
De effecten zijn enigszins vergelijkbaar met LSD, maar minder intens en er zijn minder visuele aspecten. De hawaiian baby woodrose trip duurt 6 tot 8 uur. Na de trip kan men nog tot 12 uur daarna een rustig en mellow gevoel over zich heen krijgen. In het begin kan je een beetje misselijk worden, maar it's totally worth it!! Doe het ook in gezelschap met een nuchter iemand in het geval van... En eerste keer niet meer dan 10 pakken.
:wave:

Zoari

Dankje wel voor deze informatie!

Ik wil mischien in de zomervakantie (als ik bijna 16 ben) Salvia gebruiken. De trippen die je daar van kan krijgen zijn te spiritueel om te geloven en het is voor 16+.
Ik weet ook alles over Set&Setting dus maak je maar geen zorgen over mij! Met truffels en Lsa zaden wacht ik nog wel even!

brahma

Ik ben zelf 16, en was 15 toen ik voor de eerste keer truffels nam, je hent mn rripreport gelezen dus je kan zelf beoordelwn of je dit sterk genoeg vindt maar ik raad het zeer aan, hou je eerste dosis echter rond de 5 gram en ga daarna zelf experimenteren. Na truffels kun je misschien paddos ofzo proberen en dan steeds verder, maar probeer wel op te bouwen en niet meteen in het diepe te springen
Cheers :)

Herbalisme

Bewuste gebruiker
brahma zei:
Ik ben zelf 16, en was 15 toen ik voor de eerste keer truffels nam, je hent mn rripreport gelezen dus je kan zelf beoordelwn of je dit sterk genoeg vindt maar ik raad het zeer aan, hou je eerste dosis echter rond de 5 gram en ga daarna zelf experimenteren. Na truffels kun je misschien paddos ofzo proberen en dan steeds verder, maar probeer wel op te bouwen en niet meteen in het diepe te springen
Cheers :)
Soms is meteen in het diepe springen fantastisch, ik denk dat je bij weinig ervaring ook al 'hogere' dosissen aankan zolang je maar goed in je vel zit.
Ikzelf wil iedere mijn grens verleggen en heel weggezogen worden in mijn trip.
Maar iedereen tript op zijn eigen manier !
Maar ik geef je inderdaad gelijk als een persoon nog nooit tripmiddelen heeft gebruikt dat hij dan eerst een fijne kennismaking moet maken en begint met een kleine tot middelmatige dosis van een niet te sterk hallucugeen zoals truffels :wink:

Greets,
Herbalisme

Bovenaan