willempie 1964 zei:begin nooit aan dope dope sloopt je
25tolife zei:@Sublimo
Oke dan! Klinkt alom verstandig! Mijn record op speed is niet veel en was 12 uur chill toen werd ik moe en voelde me eigenlijk alleen maar klote en moe, en zag er bijna geel uit en verrekte van de buikkrampen mijn lichaam kan er niet tegen volgens mij :P
Sublimo zei:25tolife zei:@Sublimo
Oke dan! Klinkt alom verstandig! Mijn record op speed is niet veel en was 12 uur chill toen werd ik moe en voelde me eigenlijk alleen maar klote en moe, en zag er bijna geel uit en verrekte van de buikkrampen mijn lichaam kan er niet tegen volgens mij :P
Had je die dag wel genoeg gegeten en gedronken ?
Ik heb eigenlijk niet zo veel last gehad van dat soort dingen tijdens mijn gebruik en ook niet met stoppen, ik kan even vrolijk door het leven gaan zonder speed.![]()
25tolife zei:Sublimo zei:25tolife zei:@Sublimo
Had je die dag wel genoeg gegeten en gedronken ?
Ik heb eigenlijk niet zo veel last gehad van dat soort dingen tijdens mijn gebruik en ook niet met stoppen, ik kan even vrolijk door het leven gaan zonder speed.![]()
Moet toegeven dat het eten me al te makkelijk afging dus at niet veel nee...
Maar 1x was er een ander record maar dat eindigde met 112 van me vriendin maar dat vergeet ik snel weer altijd...
Maar je hebt gelijk denk ik![]()
Alweer?spacelord zei:(maar het is intussen bijna op en dan is het gedaan tot eind januari)
Einstein zei:Alweer?spacelord zei:(maar het is intussen bijna op en dan is het gedaan tot eind januari)
![]()
spacelord zei:Had nog 2 gram bijgekocht (was een buitenkansje, kon het niet laten)
Chris Pontius zei:spacelord zei:Had nog 2 gram bijgekocht (was een buitenkansje, kon het niet laten)
![]()
Ik zou me kapot schamen.

Spreek voor jezelf!spacelord zei:Chris Pontius zei:spacelord zei:Had nog 2 gram bijgekocht (was een buitenkansje, kon het niet laten)
![]()
Ik zou me kapot schamen.
Voor de prijs die ik betaalde gaat niemand zich schamen![]()
Dreuge zei:door bovenstaand bericht ben je gedegradeert tot DF-hoer
Ik wil het wel bij me houden hoor, for safekeeping.Exceptional Insight zei:Tegenwoordig whisky. Maar daar gaat weer verandering in komen![]()
Andrew zei:Ik wil het wel bij me houden hoor, for safekeeping.Exceptional Insight zei:Tegenwoordig whisky. Maar daar gaat weer verandering in komen![]()
![]()
Haha inderdaad. Net de laatste druppels uit de laatste fles zien glijden.Chris Pontius zei:Zoveel valt er niet meer bij je te houden _O-
Ik heb deze nog:Andrew zei:Ik heb nog een beetje 12 year old Glenfiddich hier : D
Bijna alles dat ik hier gepost heb is me wel bevallen: viewtopic.php?f=14&t=25673Andrew zei:Haha, ik ben van plan binnekort weer even langs de gal te gaan, suggesties?![]()
Haha. Uit een financieel iets minder vruchtbare periodePetrovic zei:Gekregen of?
Exceptional Insight zei:Tegenwoordig whisky. Maar daar gaat weer verandering in komen![]()
It could be all downhill from here. But it won't be, vanaf vandaag gaan we gewoon weer normaal doen.W.F.L. zei:From now on it could all be going downhill, of wat was het?![]()
W.F.L. zei: