Welke drugs gebruik je dagelijks?

ik gebruikte heroine cocaine methadon en rophinol dagelijks in 1982 sinds 1985 heb ib ik niets meer gebruikt be halve nicotine en soms wat alchohol en wat hasj of weed sinds 1986 gebruik ik niks meer ik was sinds mijn 12 jaar verslaafd aan heroine en methadon tot n mijn 20 jaar was ik verslaafd ik kreeg in 1985 artikel 147 dat betekent dat dat je moest afkicken of zitten de keus was gauw genomem ik ging afkicken ik ging naar soca in den haag een onder afdeling van het sbd heb daar anderhalf jaar gezeten en nooit meer hard drugs gebruikt maar wel wel veel problemen gehad met werken en relaties dus als je gaat gebruiken wees altijd op je hoeden voor je zelf ,
begin nooit aan dope dope sloopt je ook later als je al mee dan 15 jaar clean bent , toen ik15 was stopte mijn ouders me naar de weg en dan of de hoeve of de weg maar nee dat lukte mij niet jaren gebruikt tot dat ik naar soca ging dat was een dag programma en daaar lukte het mij wel ik rook niet blow niet en drink met mate ik ben oder tussen bijna 25 jaar clean maar voel de elende die ik met het gebruik heb aangedaan bijna dagelijks dus ik kan maar 1ding zeggen bezint voor dat gij begint ikl werk dus daar door niet meer afgekeurd omdat ik antie sociaal ben enz en dat ik alleeen maar gebruikt heb het is het niet waard mvg willempie

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
willempie 1964 zei:
begin nooit aan dope dope sloopt je

Dat is niet de fout van de "dope", maar wel de fout van degene die het misbruikt.

Je kunt drugs ook gebruiken, dus niet misbruiken, en dan heb je al die dingen niet aan de hand.

OT: Nog altijd nicotine. En ik heb een aantal dagen achter elkaar speed gebruikt, maar dat is nu wel weer genoeg geweest. Terug naar verstandig gebruik. :sunglasses:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
@Sublimo
Oke dan! Klinkt alom verstandig! Mijn record op speed is niet veel en was 12 uur chill toen werd ik moe en voelde me eigenlijk alleen maar klote en moe, en zag er bijna geel uit en verrekte van de buikkrampen mijn lichaam kan er niet tegen volgens mij :P

OT:
Wiet en beetje nicotine (1 pakje in de week ofzo meeste voor joints) dat is het op het moment voor me. :flushed: Zijn soms wel verdomd veel joints ach het kan nu en kan daar zo mee stoppen maar kan het wel waarderen altijd..

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
25tolife zei:
@Sublimo
Oke dan! Klinkt alom verstandig! Mijn record op speed is niet veel en was 12 uur chill toen werd ik moe en voelde me eigenlijk alleen maar klote en moe, en zag er bijna geel uit en verrekte van de buikkrampen mijn lichaam kan er niet tegen volgens mij :P

Had je die dag wel genoeg gegeten en gedronken ?

Ik heb eigenlijk niet zo veel last gehad van dat soort dingen tijdens mijn gebruik en ook niet met stoppen, ik kan even vrolijk door het leven gaan zonder speed. :grin:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Sublimo zei:
25tolife zei:
@Sublimo

Ik heb eigenlijk niet zo veel last gehad van dat soort dingen tijdens mijn gebruik en ook niet met stoppen, ik kan even vrolijk door het leven gaan zonder speed. :grin:

Moet toegeven dat het eten me al te makkelijk afging dus at niet veel nee...
Maar 1x was er een ander record maar dat eindigde met 112 van me vriendin maar dat vergeet ik snel weer altijd...

Maar je hebt gelijk denk ik :wink:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
25tolife zei:
Sublimo zei:
25tolife zei:
@Sublimo

Moet toegeven dat het eten me al te makkelijk afging dus at niet veel nee...
Maar 1x was er een ander record maar dat eindigde met 112 van me vriendin maar dat vergeet ik snel weer altijd...

Maar je hebt gelijk denk ik :wink:

Bedoel je niet "niet al te makkelijk" ? :)

spacelord

Wijs gebruiker
Wiet en nicotine: 6/7 dagen

Ketamine: 4/7 dagen (maar het is intussen bijna op en dan is het gedaan tot eind januari :sunglasses: )

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Andrew zei:
Exceptional Insight zei:
Tegenwoordig whisky. Maar daar gaat weer verandering in komen :)
Ik wil het wel bij me houden hoor, for safekeeping. :)
Chris Pontius zei:
Zoveel valt er niet meer bij je te houden _O-
Haha inderdaad. Net de laatste druppels uit de laatste fles zien glijden.

seth

Gast
Geen enkele harddrug meer dagelijks, speed compartimenteer ik nu een weekje wel. Dan weer een eind niet meer. En zelfs mijn dagelijkse joint kan ik nu en dan aan de kant laten liggen. :)

Bovenaan