Welke drugs gebruik je dagelijks?

Detraid

Experimenterende gebruiker
Zou kunnen ben alleen te verzot op m'n speed. Slik de antidepressiva ook wel eens dagen niet.

Ramones

Newbie
Ja, en jij?

Ik:
- Cafeïne
- Nicotine

Bija Dagelijks:
- THC
- Lorazepam
Ja, en jij?

Ik:
- Cafeïne
- Nicotine

Bija Dagelijks:
- THC
- Lorazepam
Hi ik heb veel drugs gebruikers om me heen gehad en doe bepaalde dingen zelf ook nog wel eens, voor degene die af en toe eens willen gebruiken maar verder gezond willen leven hier de oplossing..
Simpelweg sporten neem wat ik doe nogmaals ik bebruik heel af en toe wat, en koop het dan ook niet zelf maar laat iemand dit kopen die zeker weten zijn grensen kent qua hoe vaak en hoeveelheid van dat type drugs.
Kosten van je party drug of whatever
Verdeel je hoe dan ook met je koper MAAR........ koop het NOOIT zelf!!!
En om terug te komen op het sporten, ik doe naast mijn drukke job in de bouwsector elke dag sporten (fitness)
Zowel kracht training als cardio.
Het voordeel vind ik hiervan terwijl ik ook gewoon rook (niet te veel per dag)
Ik kan eten waf ik wil... als ik maar mijn voedingsstoffen die ik voor het sporten nodig heb op zijn mist binnenkrijg. En nee dit bestaag niet uit lekker elke dag langs de fabo of een andere vette hap maar gewoon elke dag iets anders met evt een extra snack.

Kortom ik train op zondag niet.. dit is een rustdag verder elke dag en eet en drink wat ik wil... als je de eiwitten en andere benodigdheden maar binnenkrijgt.

En inderdaad zo af en toe 1x per maand iets van drugs verwerkt je lichaam makkelijk met zoveel bezigheid. Alsnog neemt het niet weg dat de meeste dingen gewoon keihard slecht voor je zijn, maar ik ben van mening als jd genoeg beweegt, kan je lichaam een hoop hebben.

Tenzei je (sorry dat ik het zeg, ieder zn ding) veel op de bank zit te niksen met je uitkering en vaker dan 1x per 2/3 weken drugs gebruikt.... dan ga je gewoon niet oud worden...

Kies daarom voor een gezonde levenssteil en sport zo vaak je maar kan.
Dit hoeft niet mega intensief, je bouwt vanzelf je gewichten op en

Bas

Wijs gebruiker
Momenteel vrij weinig, lol. Misschien af en toe suiker, maar dat is niet echt drugs te noemen. (al gebruik je het vrijwel wel dagelijks en kan je er ook verslaafd aan worden, maar goed)

Rebell

Wijs gebruiker
Nicotine de meest onzin die er is. Je word er niet high van het maakt je alleen maar kapot.
D3 meest onzinnige drugs die ik ke dag gebruik...

Konijntje

Newbie
THC dagelijks. Meestal komt het totaal uit op zo'n 2 gram wiet per week. Dat rook ik met een bong. Salvia ieder weekend, een halve gram. Verder geen koffie of sigaretten. Soms een coffeeshop joint.

pelgrim

Bewuste gebruiker
Nicotine
Levocitirizine 5mg
Flunitrazepam 1mg (2stuks voor het slapen)

En zeker 5 dagen op 7 wat Bromazepam 12mg, Valium 10mg, Rivotril 2mg, Tranxene 50 (zo goed als bijna nooit want werkt geen fuck. Toch laat ik mijn stock maar aanvullen).

pelgrim

Bewuste gebruiker
Off topic : Ik vermeld meermaals dat benzo's neem maar dat is 4 of 5 dagen op 7 dus niet 7/7

msdistorted

Experimenterende gebruiker
Al jaren tegen allergieën:
Desloratadine
Metasonfuroaat

Did dagelijks: nicotine van leeftijd 12-18 jaar. Daarna salbutamol dagelijks gebruikt. Astma en roken = geen goede combi:lolol::rolleyes:

Anunnaki

Wijs gebruiker
dexamfetamine maar in het weekend overtreed ik de voorgeschreven dosis oeps

ben er niet echt trots op maar gelukkig heb ik dat gevoel alleen wanneer het uitwerkt :tearsofjoy::tearsofjoy:

L

Lid 110071

Gast
speed
- bijna dagelijks
alcohol
- een paar weken achter elkaar dagelijks ('s avonds). Wanneer ik de katers zat ben stap ik een weekje over op gbl ('s avonds).

Ik wil hier niemand overhalen hetzelfde te doen.
Om met deze gewoonte te stoppen vind ik steeds erg zwaar: ik kan rekenen op een paar weken afwisselend depressies en paniekaanvallen. Maar lange tijd niets gebruiken, dus ook geen alcohol, vind ik erg saai...

F.E.A.R.

Bewuste gebruiker
Een tijdlang geleefd op een mix van GHB, phenibut, baclofen, kratom en hier en daar valium.

GHB overdag enkele doseringen. Phenibut en/of valium om te kunnen slapen. Baclofen om van de GHB en phenibut ‘af te kicken’ als tolerantie te hoog werd. En dan repeat.

Beware, dit is niet vol te houden. Lesje geleerd.

Laatst bewerkt:

Lytje pole

Bewuste gebruiker
Even terugrekenen. :grin:
Als ik het me goed herinner. Ben nu wel weer bij mijn positieven.

Van de week grieperig en dan ga ik disso. In dit geval 3-MEO-PCP omdat ik een positieve vibe krijg en door kan gaan. Nu nog wat proesten maar minder dopey.

Donderdag t/m maandag zowiezo 600mg ibuprofen en 1000mg paracetamol per dag. Daarbij komt:

Donderdag
20mg diazepam oraal
10mg 3-MEO-PCP nasaal
2 single malt

Vrijdag
10mg diazepam oraal
30mg 3-MEO-PCP nasaal
10mg ketamine
2 Single malt

Zaterdag
10mg diazepam oraal
20mg 3-MEO-PCP nasaal
Na coming down 3-MEO-PCP
10mg Dexamfetamine
1 Single malt
4 bier omdat ik de stad in moest en dansen.

Zondag
25 mg 3-MEO-PCP
5 mg diazepam
2 single malt

Maandag
Back to base, afbouwen
25mg 3-MEO-PCP
5mg diazepam

Morgen
Niks meer en hopelijk low intensity sporten.
:grin:

रति

Wijs gebruiker
Even terugrekenen. :grin:
Als ik het me goed herinner. Ben nu wel weer bij mijn positieven.

Van de week grieperig en dan ga ik disso. In dit geval 3-MEO-PCP omdat ik een positieve vibe krijg en door kan gaan. Nu nog wat proesten maar minder dopey.

Donderdag t/m maandag zowiezo 600mg ibuprofen en 1000mg paracetamol per dag. Daarbij komt:

Donderdag
20mg diazepam oraal
10mg 3-MEO-PCP nasaal
2 single malt

Vrijdag
10mg diazepam oraal
30mg 3-MEO-PCP nasaal
10mg ketamine
2 Single malt

Zaterdag
10mg diazepam oraal
20mg 3-MEO-PCP nasaal
Na coming down 3-MEO-PCP
10mg Dexamfetamine
1 Single malt
4 bier omdat ik de stad in moest en dansen.

Zondag
25 mg 3-MEO-PCP
5 mg diazepam
2 single malt

Maandag
Back to base, afbouwen
25mg 3-MEO-PCP
5mg diazepam

Morgen
Niks meer en hopelijk low intensity sporten.
:grin:
pcp = angeldust?

Bovenaan