Welke drugs kijk jij naar op dit moment?

Ik ben me de laatste tijd aan het verdiepen in de disso wereld en OPCe kan me wel bekoren tot op een zeker level.
Ik val graag direct met de deur in huis dus 2 pellets ingeslikt. Heb vrij veel ervaring met ketamine en pcp derivaten en dergelijke maar dit goedje heeft me even de OER vader der Welt doen wanen. Haha
Ik zat buiten op mijn gemak in mijn eentje een sigaretje te paffen toen ik de sappen van de Aarde door mijn aders voelde stromen. Ik was eindelijk bestemd voor iets groter in deze mierenest. De aders rond mijn schedel stonden strak van het bloed en ik wist niet of ik deze verantwoordelijkheid wel aankon en of ik dit wel zou overleven. OK dit gezegd zijnde was hetgeen hierna kwam veel minder. Ik voelde me zielig en hulpeloos met de occasionele bijna dood ervaring. Al bij al is het een ervaring die ik mooi mee neem voor de rest van mijn leven. Na DMT komt opce zeker op de tweede plaats

Stratora

Bewuste gebruiker
Zin om na een jaar eens lekker door te halen met mdma maar zolang ik nog aan de pijnstillers zit schort ik dat maar ff op.😞

Bengozy

Bewuste gebruiker
3g 3mmc. Ligt nu niet direct voor me. Heb het even weggestopt zodat ik er niet heletijd tegenaan kijk met m'n aangeschoten kanis.

Morgen gaat het genuttigd worden na een overheerlijk kerstmaal.

Bijlagen

• IMG_1712.jpg
    IMG_1712.jpg
    164,9 KB · Weergaven: 12
  • IMG_1714.jpg
    IMG_1714.jpg
    125,3 KB · Weergaven: 12

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!

merelkerel12

Belezen gebruiker
Yummy stuur maar een postduif richting hier (joking) aan alle mods en beheerders hier.
Maar geniet van de Mescaline !!
En fijne zondag toegewenst!

OT

2MG Protonitazene en 2mg clonazepam 10mg oxycodon
Hehehe zou graag het willen delen met mensen, want mescaline is toch wel lastig om aan te komen (zonde). Helaas zelf nog niet gedaan want zoek het goede moment, maar kijk er behoorlijk naar uit.

XMR

Wijs gebruiker
Bovenaan