BrieMetDeBril
Badass junkie
Ketamine.
Morgen langs de dealer voor pep en haal dan n kleine hoeveelheid keta.
Echt behoefte aan weer.
Morgen langs de dealer voor pep en haal dan n kleine hoeveelheid keta.
Echt behoefte aan weer.
Maak daar maar geen truffel saus van voor bij de pasta.. dan weer ik het ook niet meer
Nou, goede reis 🤣😉🤪
ik krijg inderdaad hulp. bedankt voor je zorgenKlinkt nie heel gezond nie. Niks meer bij nemen is wel verstandig (en evt een sitter of hulpverlening inschakelen?). Sterkte!
Lol had dezelfde pony packs maar dan ketamine erin. Binnenkant staat daar ook 'say hello to my little friend ' met plaatje van Scarface met machine geweer?1.5 voor ons, 1 voor iemand anders✉️
Bekijk bijlage 68216
Lol had dezelfde pony packs maar dan ketamine erin. Binnenkant staat daar ook 'say hello to my little friend ' met plaatje van Scarface met machine geweer?
OT
9mg clonazepam met 20mg oxycodon en 3e Grolsch Kanon 😉
1.5 voor ons, 1 voor iemand anders✉️
Bekijk bijlage 68216
Lol had dezelfde pony packs maar dan ketamine erin. Binnenkant staat daar ook 'say hello to my little friend ' met plaatje van Scarface met machine geweer?
OT
9mg clonazepam met 20mg oxycodon en 3e Grolsch Kanon 😉
Nee bij ons staat dat niet aan de binnenkant

Whoops..
Yummy stuur maar een postduif richting hier (joking) aan alle mods en beheerders hier.Aloe Vera poeder wat blijkbaar Mescaline is![]()
Hehehe zou graag het willen delen met mensen, want mescaline is toch wel lastig om aan te komen (zonde). Helaas zelf nog niet gedaan want zoek het goede moment, maar kijk er behoorlijk naar uit.Yummy stuur maar een postduif richting hier (joking) aan alle mods en beheerders hier.
Maar geniet van de Mescaline !!
En fijne zondag toegewenst!
OT
2MG Protonitazene en 2mg clonazepam 10mg oxycodon
Nog nooit gedaan, hoop dat ik er eens ooit aan kan komen. Woon in de randstad maar heb het nog nooit voorbij zien komen. Misschien dark web.
Als je het tegenkomt zou ik het wel testen, er lijken nogal wat vervuilde batches rond te gaan die 4-bma en/of 4-cmc bevatten. Dit zijn potentieel zeer schadelijke stofjes.Nog nooit gedaan, hoop dat ik er eens ooit aan kan komen. Woon in de randstad maar heb het nog nooit voorbij zien komen. Misschien dark web.
Als je het tegenkomt zou ik het wel testen, er lijken nogal wat vervuilde batches rond te gaan die 4-bma en/of 4-cmc bevatten. Dit zijn potentieel zeer schadelijke stofjes.
Haha dat lijkt bijna precies op de 4mmc van @MyLittlePonyPack
Haha dat lijkt bijna precies op de 4mmc van @MyLittlePonyPack
Wat een toeval🤣Haha dat lijkt bijna precies op de 4mmc van @MyLittlePonyPack
Hoeveel ga je nemen?